Wat ligt er op jou bord vanavond?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • misto
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 1011

    #271
    Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

    Irish stew is stukken beter..

    Vroeger werdende wekelijks restanten groenten erin verwerkt.
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment

    • misto
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 1011

      #272
      Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

      Friet, shoarma en een beetje sla voor de gedachte.
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

      Comment

      • Xtreme
        Banned
        • Jul 2009
        • 4271

        #273
        Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

        Een salade van rauwe venkel en radijs en koude gekookte sperciebonen met peper-olijfoledressing, tijgergarnalen gebakken in knoflook-olijfolie, warm ciabattabrood met roomboter, waardoor fijngesnipperde zwarte olijven en een mespunt trassi gemengd. Toetje: een magnum.

        Comment

        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #274
          Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

          .......................
          Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 03:47.
          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment

          • Xtreme
            Banned
            • Jul 2009
            • 4271

            #275
            Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

            Het was heel lekker Ganjax en het klinkt chique en duur. Maar de ingredienten kostten -exclusief de magnums- maar 9 euro en we hebben er met tweeen van gegeten. Als ik de tijgergarnalen had vervangen door wijting- of rode poonfilet -overigens ook heel smakelijk, mits uiterst vers- was ik 3 euro goedkoper uitgeweest. Met een beetje creativiteit en warenkennis kun je best gevarieerd en lekker eten.
            Vanavond wordt het rolletjes koude rosbief gevuld met rode biet en kappertjes, rolletjes van filodeeg gevuld met gesmolten brie en een klein beetje Danish Blue, een bake-off keizerbroodje met overjarige brokkelkaas en als toetje een gesuikerd appeltje -klokhuis uitgeboord- gevuld met rozijnen en ahornsiroop warm uit de oven.
            Last edited by Xtreme; 30 March 2012, 11:32.

            Comment

            • Ganjax
              Guru of all Growers
              420 MemberMemberLucky Member
              • Apr 2009
              • 10443

              #276
              Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

              ..............................
              Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 03:48.
              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

              Comment

              • Buizerd
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 1161

                #277
                Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                Macaroni van gisteren met 9 tenen knoflook, 2 tomaten, rundergehakt, broccoli, basilicum, beetje tijm, bleekselderij en wortel.

                Heerlijk!

                Comment

                • Ganjax
                  Guru of all Growers
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 10443

                  #278
                  Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                  ............................
                  Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 03:48.
                  ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #279
                    Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                    Van het werk af direct op bed geschoten... dus geen vreten gehad, dus op de vraag antwoordende: NIKS.

                    Comment

                    • Buizerd
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 1161

                      #280
                      Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                      Heerlijk spul inderdaad!
                      Braad het mee met het gehakt.. Liefst ook een uitje nog maar daar had ik geen zin in.
                      Ook lekker om aan dit gerecht gesneden ringetjes van (zelf gekweekte) Spaanse pepers toe te voegen bijv.
                      Spicy!

                      Was @ ganjax dus. ;p

                      Comment

                      • Ganjax
                        Guru of all Growers
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Apr 2009
                        • 10443

                        #281
                        Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                        ...............................
                        Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 03:40.
                        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                        Comment

                        • Ganjax
                          Guru of all Growers
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 10443

                          #282
                          Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                          ..................................
                          Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 03:41.
                          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                          Comment

                          • Caleidoscoop
                            Retired
                            • Jan 2012
                            • 3

                            #283
                            Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                            Kip grillen, currysausje maken met room, ui en currypoeder, zilvervliesrijst koken en een potje ananas openen. Heerlijk en gezond

                            Comment

                            • Ganjax
                              Guru of all Growers
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Apr 2009
                              • 10443

                              #284
                              Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                              .......................
                              Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 03:41.
                              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                              Comment

                              • misto
                                Advanced Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2010
                                • 1011

                                #285
                                Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                                Asperges, aardappels en heerlijk stukje rollade.
                                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                                Comment

                                Bezig...