Noodweer; Dinsdag 28-06-2011

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dissi
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Jun 2010
    • 512

    #16
    Re: Noodweer; Dinsdag 28-06-2011

    Same here. Had het nog niet getypt, of het begint te hagelen. Great. Gelukkig niet te gote bollen voorlopig.
    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

    The plant of today, makes the planet of tomorrow.

    Comment

    • croomweels
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2011
      • 114

      #17
      Re: Noodweer; Dinsdag 28-06-2011

      @ dissi mijn kant van brussel wel niet lang maar toch

      Comment

      • misto
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 1011

        #18
        Re: Noodweer; Dinsdag 28-06-2011

        tilburg/kaatsheuvel eerder vandaag.... verder niks aan toe te voegen

        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

        Comment

        • Weedy
          Ultra Grower
          420 MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2248

          #19
          Re: Noodweer; Dinsdag 28-06-2011

          Zag zojuist op RTL nieuws dat er ook een windhoos gefilmd is. Best wel ziek, haha
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment

          • misto
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 1011

            #20
            Re: Noodweer; Dinsdag 28-06-2011

            het was gelukkig geen F5 hehe, niet extreem maar toch leuk om te zien

            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

            Comment

            • smokeykev
              Retired
              • Mar 2009
              • 1533

              #21
              Re: Noodweer; Dinsdag 28-06-2011

              Hier buurt mechelen weinig gezien, hevige regen (byebye voeding weeral), half uurtje hevige wind, geen hagel...
              en mja bliksem en donder natuurlijk...
              Nu nog wa regen af en toe bliksem in de verte... dan weer dichtbij...
              Overrated on the belgian part i would say

              Comment

              • cannabiscoen
                Retired
                • Mar 2011
                • 159

                #22
                Re: Noodweer; Dinsdag 28-06-2011

                Gelukkig was deze opstelling voldoende om de zeer grote hoeveelheid water af te voeren, hier is ook geen hagel of harde wind geweest.

                Greetzz..

                06-28-17.10.jpg

                Comment

                • fender
                  Retired
                  • Nov 2010
                  • 375

                  #23
                  Re: Noodweer; Dinsdag 28-06-2011

                  Die windhoos is wel heftig om op nederlandse bodem te zien. Gelukkig was hij niet een paar dorpjes westelijker

                  Comment

                  Bezig...