Grow Contest is falitie Failliet

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #1

    Grow Contest is falitie Failliet

    Korting op 420shop
    Failliet Fiet flaiet Wat boeit het me eigenlijk

    Die zaak is dus failliet kapot
    (Laat dat duidelijk zijn)

    Growstar heeft hier een wedstrijd opgezet en mensen konden mee doen .
    Deze mensen ontvingen allemaal een gratis Voeding pakket en op het einde konden mensen met de mooiste kweek en verslag
    een prijs winnen.
    Nu is deze zaak failliet gegaan en is er dus geen hoofdprijs.

    Nu vraag ik me af waarom sommige mensen hier op het Forum over de plas gaan om dat er geen hoofdprijs is
    Die mensen zijn heel hun zaak kwijt.....
    wat verwachten jullie nu dat Jd de prijs gaat regelen?

    Wees blij dat je gratis Voeding hebt gekregen voor een hele kweek en een leuke ervaring hebt kunnen opdoen.



    Groetjes Bellaboos
    Last edited by ceBep; 16 November 2011, 17:23.
    God was never on your side..
  • Vadertje
    Special member
    Lucky Member
    • Jun 2011
    • 847

    #2
    Re: Grow Contest is falitie Faliet

    gelijk hebt u bella

    voeding gratis en mooie planten das prijs genoeg ow en weer ervaring opgedaan

    mvg robert

    VOTE BELLA FOR ADMIN
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    Comment

    • Barre
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Feb 2010
      • 170

      #3
      Re: Grow Contest is falitie Faliet

      go Bella! helemaal gelijk heb je!

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Grow Contest is falitie Failliet

        Tis al een hele prijs dat je gratis Voeding krijg en hoop info over grow.
        God was never on your side..

        Comment

        • Urban
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2008
          • 4104

          #5
          Re: Grow Contest is falitie Failliet

          ghehehehe lol bella rules eh das toch gvd wel weer overduidelijk.

          bukakke

          Comment

          • THC Dude
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 2405

            #6
            Re: Grow Contest is falitie Failliet

            Groot gelijk heb je Bella.

            Maar je weet het...... wie het kleine niet eert.....

            Dat soort mensen moeten gewoon niet zeiken, wees blij dat je wat gekregen hebt en dat je het heb kunne proberen.

            Grtz

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: Grow Contest is falitie Failliet

              70 Mensen lazen dit bericht en 5 mensen deden een reactie...
              Waar zijn die blaaskaken nu die uit hun dak gingen om dat er nu geen Prijs was te winnen?
              God was never on your side..

              Comment

              • moreweed
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2009
                • 5939

                #8
                Re: Grow Contest is falitie Failliet

                als je wat beloofd moet je dat doen vind ik, of in ieder geval alles in het werk stellen om je belofte na te komen. Failliet ga je niet zomaar, dat zie je aankomen (okee, tenzij je een erkend financieel expertisecentrum bent natuurlijk -bear stearns bv, of AIG, Lehman, MFglobal, of gewoon een leuk zuid europees landje).

                Ik vind het rot voor de lui achter Growstar, en heb geen idee of er iets van berichtgeving is geweest. Tenslotte doe ik niet mee met de contest (die ik trouwens wel met veel interesse heb gevolgd).

                lees hier nou niet dat ze perse met een prijs op de proppen moeten komen, dat is helemaal mn punt niet. Het gaat erom dat dit een leermoment kan zijn voor toekomstige contests > wil je als bedrijf of particulier iets uitloven zorg er dan voor dat dat beschikbaar is, desnoods in bewaring bij een derde.
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: Grow Contest is falitie Failliet

                  Uit Naam van Growstar vertel ik jullie dat ze faliet zijn.....
                  Als iedereen het geld van de gratis voedings- pakketten zou betalen dan bestonden ze waarschijnlijk nog

                  Ik neem aan dat ze alles hebben gedaan om het te voor komen.
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #10
                    Re: Grow Contest is falitie Failliet

                    @lees hier nou niet dat ze perse met een prijs op de proppen moeten komen, dat is helemaal mn punt niet. Het gaat erom dat dit een leermoment kan zijn voor toekomstige contests

                    Op de chat werden er opmerkingen geplaatst over het geen prijzen meer ontvangen omdat ze failliet zijn , vandaar!
                    Toekomstige contests worden pas gehouden, nadat het bedrijf de prijzen aan JD heeft laten toekomen.
                    En het hele Growstar Contest gebeuren is nog niet klaar.
                    DUS: Hold your horses en wacht op mededelingen van JD.

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: Grow Contest is falitie Failliet

                      Sluit me volledig bij Vale aan.

                      Gisteren op de chat viel me op dat ik mensen zag praten over dat ze vonden dat ze wel een prijs verdiende om dat ze
                      die kweek hadden gemaakt en dat ze vonden dat JD maar voor een oplossing moest bedenken.

                      Ik vind het gewoon mega brutaal om dan maar via Jd aan een prijs te komen.
                      We zitten op een gratis Forum
                      Veel mensen krijgen hier zelfs gratis zaden..
                      We kunnen hier prijzen winnen die ons gratis Verzonden worden
                      Er worden door Growshops wedstrijden gehouden via dit forum er worden Gratis Voeding pakketten uit gedeeld als da zo bedrijf om welke reden dan ook
                      zijn deur moet sluiten dan ge je toch niet zeuren over wat je niet krijg, je heb al zoveel gekregen
                      De wiet die je straks oogst is een mooi kado

                      Zie maar Weinig mensen hier die is een keer bedankt zeggen Tegen Jd of 1 van de Moderators die wel heel deze boel draaiende houden.
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • Xtreme
                        Banned
                        • Jul 2009
                        • 4271

                        #12
                        Re: Grow Contest is falitie Failliet

                        Niet JD maar Growstar stelde de prijzen ter beschikking. JD was slechts intermediair. Je gaat toch ook niet klagen bij de krant als een artikel in de aanbieding van een bepaalde winkel toevallig is uitverkocht?

                        Comment

                        • monty
                          Banned
                          • May 2009
                          • 11215

                          #13
                          Re: Grow Contest is falitie Failliet

                          Zie maar Weinig mensen hier die is een keer bedankt zeggen Tegen Jd of 1 van de Moderators die wel heel deze boel draaiende houden.
                          Bedankt mannen voor jullie tomeloze inzet. Bel je hebt helemaal gelijk.

                          Comment

                          • roy
                            Son of the Bong
                            MemberLucky Member
                            • May 2010
                            • 433

                            #14
                            Re: Grow Contest is falitie Failliet

                            Lullig dat ze failliet zijn, ik weet uit ervaring dat het niet makkelijk is om een plaatsje te krijgen binnen de grote giganten.
                            Wij zijn ook al 3 jaar bezig, het succes begint nu eindelijk te komen.

                            Groet,
                            Roy
                            No Mercy Supply - No Mercy Shop

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #15
                              Re: Grow Contest is falitie Failliet

                              Waar zijn jullie dan al3 jaar mee bezig als ik vragen mag¿ Ik wil best testen ghehehe en verwacht er geen prijs voor. lol

                              Comment

                              Bezig...