Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #1

    Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

    Korting op 420shop
    Nu jij
  • poepzak200
    Cronic Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 3081

    #2
    Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

    een shadban?
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban





      zomaar zonder enige vergewitigigng: rede geen zin. tja zo gaat je dat.
      Last edited by monty; 11 December 2011, 08:02.

      Comment

      • Quattro
        Grower
        • Jan 2011
        • 669

        #4
        Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

        rare post? wat bedoel je.

        Is dit wie jij bent?

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #5
          Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

          Schijnbaar wel ja, geen rede zomaar erafgekicked, omdat ik¿... geen idee

          Comment

          • Quattro
            Grower
            • Jan 2011
            • 669

            #6
            Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

            Het zal wel weer goed komen!

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #7
              Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

              Als er nu een goede reden was owkee

              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #8
                Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

                Chatban?
                Ik heb in het lijstje gekeken en jij staat daar niet tussen.....

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

                  Te diep in het glaasje gekeken Monty?
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • vlrs
                    Gandhi Ganjamaster
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 468

                    #10
                    Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

                    Komt allemaal weer goed monty
                    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                    Comment

                    • Ganjax
                      Guru of all Growers
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Apr 2009
                      • 10443

                      #11
                      Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

                      ..................
                      Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 20:15.
                      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                      Comment

                      • poepzak200
                        Cronic Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2011
                        • 3081

                        #12
                        Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

                        1317314046837.jpg
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment

                        • lange1908
                          T.H.C. Master
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2010
                          • 543

                          #13
                          Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

                          hihihihihihihihi

                          Comment

                          • crooltje
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2009
                            • 201

                            #14
                            Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

                            lange je lacht als een ,......
                            ​fuck you, you fucking fuck

                            Comment

                            • lange1908
                              T.H.C. Master
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2010
                              • 543

                              #15
                              Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

                              oooh jij... jij.... sloerie van me!!

                              por por

                              Comment

                              Bezig...