alleen vragen ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Goudeerlijk
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2012
    • 796

    #106
    Re: alleen vragen ?

    Waar is mijn IQ gebleven?

    ---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 18:46 ----------

    waar blijft de volgende vraag?

    Comment

    • misto
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 1011

      #107
      Re: alleen vragen ?

      bukakke?
      Last edited by misto; 19 March 2012, 22:15.
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

      Comment

      • Goudeerlijk
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2012
        • 796

        #108
        Re: alleen vragen ?

        WAAR BLIJVEN DIE VERHALEN UIT DE OUDE DOOS STELLETJE BLOWERS??????????????

        Comment

        • moreweed
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 5939

          #109
          Re: alleen vragen ?

          wil jij mijn huiswerk effe doen dan ed ?
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          • Goudeerlijk
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Feb 2012
            • 796

            #110
            Re: alleen vragen ?

            HEb ik daar het EQ voor?

            Of is het IQ?

            @ MITO bukkake is dat wippe met een slappe?

            Comment

            • moreweed
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2009
              • 5939

              #111
              Re: alleen vragen ?

              kennen jullie de SanchoPancho al ?
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment

              • cplifj
                Banned
                • Jun 2011
                • 608

                #112
                Re: alleen vragen ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme
                Waarom is een hoog IQ geen garantie voor een hoge morele standaard?
                en waarom een laag iq wel voor een lage morele standaard?

                en waarom denkt de groep met 110 percentiel dat ze god zijn terwijl de hogere percentielen dan weer nuchterder zijn?

                dus met andere woorden : als de morele standaard te laag is, is ook het iq te laag, al ligt dit dus boven het 100 percentiel.

                gewoon omdat zij die net ietsje slimmer (iq 110-120) zijn dan het gemiddelde (iq 100) een nogal erg hoge dunk van zichzelf hebben terwijl ze voor de echte hoge iq's (130+) net zo dom of zelfs nog dommer lijken dan de iq's onder het 100 percentiel.

                het is dus in de groep net boven 100 tot 120 omzeggens dat de moraal ontbreekt. deze groep voelt zich dus echt verheven boven jan modaal en is terug te vinden in zowat elke leidingevende functie.

                @moreweed: er is niks om jaloers op te zijn toch. een hoog iq is geen garantie op een mooi leven , integendeel zelfs. te hoog is ook niet goed want niemand begrijpt je.

                grtn
                Last edited by cplifj; 20 March 2012, 06:47.

                Comment

                • fl13r3flu1t3r
                  Banned
                  • Aug 2010
                  • 3100

                  #113
                  Re: alleen vragen ?

                  Waarom heb ik een EQ van 135??

                  Comment

                  • cplifj
                    Banned
                    • Jun 2011
                    • 608

                    #114
                    Re: alleen vragen ?

                    waarom niet?

                    Comment

                    • Goudeerlijk
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2012
                      • 796

                      #115
                      Re: alleen vragen ?

                      Heb ik dan alleen zaagsel in mn pan?

                      Comment

                      • Xtreme
                        Banned
                        • Jul 2009
                        • 4271

                        #116
                        Re: alleen vragen ?

                        Ik "draag" links, wie draagt rechts?

                        Comment

                        • moreweed
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2009
                          • 5939

                          #117
                          Re: alleen vragen ?

                          waarom laat je niet dragen ?
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment

                          • Goudeerlijk
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2012
                            • 796

                            #118
                            Re: alleen vragen ?

                            Waarom verkopen ze geen normale wiet meer in de shop?

                            Comment

                            • ceBep
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 4745

                              #119
                              Re: alleen vragen ?

                              Waarom zoveel vragen???? (alles weten maakt niet gelukkig, geeft alleen hoofdpijn )

                              Comment

                              • Goudeerlijk
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Feb 2012
                                • 796

                                #120
                                Re: alleen vragen ?

                                Waar kan ik skunk hawaii zaden halen ?

                                Comment

                                Bezig...