alleen vragen ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TheovS
    Banned
    • Apr 2012
    • 157

    #376
    Re: alleen vragen ?

    zijn de croissants nu al weer op? thee met een gevulde koek dan maar? jointje erbij?

    Comment

    • Goudeerlijk
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2012
      • 796

      #377
      Re: alleen vragen ?

      Volgens mij had ik Theo iets beloofd?

      Comment

      • HashiZall
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Sep 2010
        • 548

        #378
        Re: alleen vragen ?

        Waarom vallen die kut-examens steeds bij goed weer?
        Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
        A friend with Weed is a friend Indeed

        Comment

        • TheovS
          Banned
          • Apr 2012
          • 157

          #379
          Re: alleen vragen ?

          waarom heeft iedereen het vandaag over zon en lekker weer terwijl het hier zo bewolkt is als maar kan???

          Comment

          • Goudeerlijk
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Feb 2012
            • 796

            #380
            Re: alleen vragen ?

            Moet ik nog 28 uur wachten en 10 min voordat ik op de chat mag?
            Krijg ik geen straf vermindering voor goed gedrag?
            Zijn ze bij jd echt zo hard?
            Gr Ed

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #381
              Re: alleen vragen ?

              Zou je bij goed gedrag ook straf hebben gehad?

              Comment

              • moreweed
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2009
                • 5939

                #382
                Re: alleen vragen ?

                hangt dat ook niet een beetje af van hoe lekker jij het vind om straf te geven ... ? stouterikje
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #383
                  Re: alleen vragen ?

                  Nou ja, mw, wat zeg je me daar nou weer?
                  Zoals velen reeds weten ben ik gekant tegen recalcitrant gedrag, zei het op het forum of op de chat, kun je na een vriendelijke waarschuwing niet meedoen met de rest, krijg je straf, is dat zo raar?

                  P.S.
                  Is het hier een echte kleuterklas geworden... de juf moet je straffen omdat je stout in je mondje bent geweest?

                  Comment

                  • Goudeerlijk
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2012
                    • 796

                    #384
                    Re: alleen vragen ?

                    Wat zal het antwoord zijn?

                    (NEE) Gr Ed

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #385
                      Re: alleen vragen ?

                      Denk je dat het persoonlijk is? Of dat ik aan het pesten ben?
                      Ken ik jou in persoon?

                      Is moderator een kutbaan, welke je zou afslaan als het je aangeboden zou worden?

                      Denk je nu echt dat die baan aan JOU zou worden aangeboden in de toekomst?
                      (de laatste zin is bedoeld voor.... je weet wie ik bedoel? zei hij zelf niet zoiets op de chat?)

                      Zou ik modereren als ik daar de pest aan had?
                      Kun je je echt niet voorstellen dat ik dit doe uit vrije wil om het forum te vrij te houden van elementen die buiten de zienswijze van het forum vallen?

                      Wil je nog meer weten of geloof je het wel?

                      Comment

                      • monty
                        Banned
                        • May 2009
                        • 11215

                        #386
                        Re: alleen vragen ?

                        Koffie¿

                        Comment

                        • Gio5000
                          Expert Stoner
                          Member
                          • Dec 2011
                          • 79

                          #387
                          Is het mokka?

                          Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
                          Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

                          Comment

                          • moreweed
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2009
                            • 5939

                            #388
                            Re: alleen vragen ?

                            off topic : kom op vale, niet zo serieus hoor. Je zit nou eenmaal in deze positie en daar hoort gewoon wat getrap op je enkels bij Ik ben trouwens wel de laatste die je autoriteit hier ter discussie wil stellen, wat mij betreft ben je een topmod.

                            On topic :
                            Zijn de allergrootste kinderen niet de volwassenen ?
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment

                            • Goudeerlijk
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Feb 2012
                              • 796

                              #389
                              Re: alleen vragen ?

                              Zullen we er over op houden?
                              Zand erover?

                              Comment

                              • ceBep
                                Retired
                                • Jun 2009
                                • 4745

                                #390
                                Re: alleen vragen ?

                                off-topic mw:
                                Getrap op de enkels...ben een bouwvakker, dus kan dat best hebben.
                                Let op!
                                Ik ga in algemene modus, dus niet persoonlijk, ben soms slecht te lezen blijkbaar, vandaar deze waarschuwing!

                                Maar "de pot verwijt de ketel" zaken, daar heb ik volledig de pest aan; iemand (be) veroordelen en zelf in groepsverband de boel lopen verzieken met steeds maar weer herhalende opmerkingen or what so ever.... nee, gaat er bij mij niet in! Nu niet en nooit niet
                                En zolang ik getolereerd word als moderator, zal ik me daar met alle overgave tegen verzetten, met alle middelen die ter beschikking staan!
                                Onrecht is geen recht.....

                                on-topic:
                                Wie is de grootste kleuter op de chat?

                                En bedankt voor je vertrouwen mw

                                Comment

                                Bezig...