alleen vragen ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #421
    Re: alleen vragen ?

    Die staat onder moderatie wegens een melding van een dame, de crew moet zich er ff over buigen.
    Of deze terugkomt????

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #422
      Re: alleen vragen ?

      Melding van een dame? Stond haar foto er dan tussen?
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #423
        Re: alleen vragen ?

        Dat weet ik niet, geduld is een schone zaak of niet?

        Comment

        • moreweed
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 5939

          #424
          Re: alleen vragen ?

          is er geen aanzienlijk verschil tussen geduld worden en geduld hebben ?
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #425
            Re: alleen vragen ?

            Dan is er zeker ook geen aanzienlijk verschil tussen tolereren en modereren?

            Comment

            • moreweed
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2009
              • 5939

              #426
              Re: alleen vragen ?

              interessante vraag, die jij waarschijnlijk alleen kan beantwoorden... want tolereren is gezien het signaal naar de rest van de gebruikersgroep wat daarvan uitgaat meestal niet de meest handige oplossing denk ik, natuurlijk afhankelijk van de specifieke situatie. Wellicht vragen naar de bekende weg, ik ben namelijk zoals al vaker gesteld volledig voorstander van je mod-aktiviteiten.

              wat ons dan brengt naar de volgende totaal irrelevante vraag : iemand al eens een kip terug gebracht naar de supermarkt met de klacht "hij plofte niet" ?
              Last edited by moreweed; 24 June 2012, 08:55. Reden: proffen ? ploffen !
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment

              • Cannabal Lector
                Special member
                Lucky Member
                • May 2011
                • 758

                #427
                Re: alleen vragen ?

                DSCF1532.jpg
                Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

                :alienstoned:Aliën Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ​← klik hier


                sigpic

                Comment

                • Ganjax
                  Guru of all Growers
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 10443

                  #428
                  Re: alleen vragen ?

                  Moet nogal een straffe dame zijn die met een melding een gans topic doet verdwijnen waar niks mis mee was?
                  Of nam ze aanstoot aan het feit dat er mooie dames gepost stonden? Je hebt zo van die vrouwen he...
                  ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #429
                    Re: alleen vragen ?

                    Heb je gezien dat het topic er weer is??????
                    Last edited by ceBep; 24 June 2012, 12:14. Reden: goed nieuws voor .....

                    Comment

                    • Goudeerlijk
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2012
                      • 796

                      #430
                      Re: alleen vragen ?

                      Krijg ik pijn in mn schouder van het computeren?

                      Comment

                      • Ganjax
                        Guru of all Growers
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Apr 2009
                        • 10443

                        #431
                        Re: alleen vragen ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door vale
                        Heb je gezien dat het topic er weer is??????
                        Jep!

                        Hoelang zou het nog duren voordat Extreme terug van de partij is?
                        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                        Comment

                        • fl13r3flu1t3r
                          Banned
                          • Aug 2010
                          • 3100

                          #432
                          Re: alleen vragen ?

                          Als het een beetje zeeuw is houdt ie zich aan zn woord toch?

                          Comment

                          • Goudeerlijk
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2012
                            • 796

                            #433
                            Re: alleen vragen ?

                            Gaan we ze vangen?
                            Een korte en een lange?

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #434
                              Re: alleen vragen ?

                              hoelang is iemand toerekeningsvatbaar¿

                              Comment

                              • Ganjax
                                Guru of all Growers
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Apr 2009
                                • 10443

                                #435
                                Re: alleen vragen ?

                                Waarom kan men zich voor de lotto van juni inschrijven van 1 juni tot 31 juli,
                                dat klopt toch voor geen meter, en dan de lotto van juli kan je je inschrijven van
                                1 juli tot 31 juli(zoals het hoort, en zoals het telkens is)???????????????
                                Normaal toch maand zelf inschrijven,tot de laatste dag van de maand en dan trekking?
                                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                                Comment

                                Bezig...