alleen vragen ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fl13r3flu1t3r
    Banned
    • Aug 2010
    • 3100

    #556
    Re: alleen vragen ?

    En, smaakt t naar meer??

    Comment

    • fl13r3flu1t3r
      Banned
      • Aug 2010
      • 3100

      #557
      Re: alleen vragen ?

      Is het nou rastafari of ratsafari??

      Comment

      • Smowkie
        Elite Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 2684

        #558
        alleen vragen ?

        Waar bevind zich het beloofde land?

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #559
          Re: alleen vragen ?

          Mag ik éénmaal maandmenu ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • fl13r3flu1t3r
            Banned
            • Aug 2010
            • 3100

            #560
            Re: alleen vragen ?

            Sambal bai??

            Comment

            • Smowkie
              Elite Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 2684

              #561
              alleen vragen ?

              Broodje aap?

              Comment

              • weed4fun
                Retired
                • Nov 2012
                • 6

                #562
                Re: alleen vragen ?

                wat is de definitie van een zaans huisje?

                Comment

                • ikkedus
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2012
                  • 241

                  #563
                  Re: alleen vragen ?

                  waarom zou j dat uberhaupt willen weten?

                  Comment

                  • Urban
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2008
                    • 4104

                    #564
                    Re: alleen vragen ?

                    Dear alien, You have been banned from the chatbox for not respecting its usage rules. The forum staff vale

                    ?

                    ?

                    ?

                    ?

                    ?

                    ?

                    ?

                    ?

                    ?

                    |/

                    ?

                    waarom altijd dezelfde naam?

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #565
                      Re: alleen vragen ?

                      Omdat ik degene ben die je betrapt op het constant breken van de Regels op dit forum en ik niet de persoon ben die dit tolereert....de Regels gelden ook voor een alien......

                      Comment

                      • fl13r3flu1t3r
                        Banned
                        • Aug 2010
                        • 3100

                        #566
                        Re: alleen vragen ?

                        Wie stopt er eigenlijk het meeste van z'n tijd in het kleuren van dit forum, dacht je nou echt dat jij geschikt was voor die rol, ouwe slopert??

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Grenst je vrijheid altijd aan die van anderen??
                        Last edited by fl13r3flu1t3r; 12 November 2012, 02:00. Reden: Taalnazisme

                        Comment

                        • moreweed
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2009
                          • 5939

                          #567
                          Re: alleen vragen ?

                          wat zou er gebeuren als je die tot zeker halverwege inbrengt ? nou ? ja zeg het maar ?
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment

                          • fl13r3flu1t3r
                            Banned
                            • Aug 2010
                            • 3100

                            #568
                            Re: alleen vragen ?

                            Basta
                            [herbicide] - Basta is de merknaam van een breed werkend systemisch herbicide geproduceerd door Bayer CropScience, dat glufosinaat-ammonium bevat als werkzame stof. De herbicide, die als spuitvloeistof wordt geleverd, verstoort de stofwisseling van het gras of onkruid....

                            Ze basta de basten toch??

                            Comment

                            • fl13r3flu1t3r
                              Banned
                              • Aug 2010
                              • 3100

                              #569
                              Re: alleen vragen ?

                              Zaad schenken??

                              Comment

                              • belladonna
                                Guru of all Growers
                                Lucky Member
                                • Aug 2008
                                • 10674

                                #570
                                Re: alleen vragen ?

                                Of flier niet meer op de chat durf tekomen
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...