alleen vragen ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fl13r3flu1t3r
    Banned
    • Aug 2010
    • 3100

    #571
    Re: alleen vragen ?

    Of flier n chatban heeft misschien??

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #572
      Re: alleen vragen ?

      Whahahaha da zou wel een goeie zijn

      dan hoop ik stiekem wel dat vale de dader is haha je krijg wat je verdien he Flier schattke
      God was never on your side..

      Comment

      • moreweed
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 5939

        #573
        Re: alleen vragen ?

        vragen vragen vragen.. houdt dat nou nooit eens een keer op ?
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        • fl13r3flu1t3r
          Banned
          • Aug 2010
          • 3100

          #574
          Re: alleen vragen ?

          Hoe lang duurt dit leed wat chatban heet??

          Comment

          • cplifj
            Banned
            • Jun 2011
            • 608

            #575
            Re: alleen vragen ?

            hoelang nog ?

            Comment

            • moreweed
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2009
              • 5939

              #576
              Re: alleen vragen ?

              wie heeft die boterham met pindakaas in al die bladmondjes gestopt ?
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment

              • fl13r3flu1t3r
                Banned
                • Aug 2010
                • 3100

                #577
                Re: alleen vragen ?

                Zouden ze er toe in staat zijn een poging te wagen om zelfs die bladmondjes te snoeren??

                Comment

                • Xtreme
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 4271

                  #578
                  Re: alleen vragen ?

                  "Alles wat voortreffelijk is, is even moeilijk als zeldzaam". Wie begrijpt deze slotzin uit "de Ethica" van Spinoza?

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #579
                    Re: alleen vragen ?

                    Vale hoe lang duurt de chat Ban van Bear en Flier????? en sinds wanneer is het woord Neger verboden ?
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • fl13r3flu1t3r
                      Banned
                      • Aug 2010
                      • 3100

                      #580
                      Re: alleen vragen ?

                      Wat is het verschil tussen anti-depressiva en alcohol??

                      Comment

                      • Xtreme
                        Banned
                        • Jul 2009
                        • 4271

                        #581
                        Re: alleen vragen ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                        Vale hoe lang duurt de chat Ban van Bear en Flier????? en sinds wanneer is het woord Neger verboden ?
                        Unavailable
                        Last edited by Xtreme; 15 November 2012, 12:17.

                        Comment

                        • fl13r3flu1t3r
                          Banned
                          • Aug 2010
                          • 3100

                          #582
                          Re: alleen vragen ?

                          Verantwoordelijkheidsgevoel of Afvalwedstrijd??
                          Last edited by fl13r3flu1t3r; 15 November 2012, 12:49. Reden: Voor verbetering is altijd ruimte..

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #583
                            Re: alleen vragen ?

                            Neger is een aanduiding voor de oorspronkelijke, donkerhuidige bewoners van Afrika ten zuiden van de Sahara, met uitzondering van de Hoorn van Afrika[1]. Neger is afgeleid van het Spaanse en Portugese negro, wat zwart betekent (het is niet duidelijk of het daarvoor een afgeleide was van het Latijnse niger of het Griekse necro).
                            De benaming 'neger' of 'negroïde' wordt soms ook gebruikt voor de oorspronkelijke bewoners van Melanesië, die eveneens negroïde kenmerken hebben, ofschoon ze niet direct verwant zijn met zwarte Afrikanen.
                            Volgens het Woordenboek der Nederlandse Taal komt het woord in het Nederlands voor het eerst voor in 1644, verwijzend naar de lading van een slavenschip. Hetzelfde woordenboek vertelt dat het woord 'neger' tot de Nederlandse afschaffing van de slavernij in 1863 zwarte slaaf als betekenis had.[2] De meningen of de term tegenwoordig als aanduiding voor een persoon met een donkere huidskleur neutraal of beledigend is, lopen uiteen.
                            Volgens de dienst van de Vlaamse overheid is 'zwarte' alvast een neutraler woord dan 'neger.'[3]
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • Xtreme
                              Banned
                              • Jul 2009
                              • 4271

                              #584
                              Re: alleen vragen ?

                              Rijmt negerrrrr op behangerrrrr?

                              Comment

                              • fl13r3flu1t3r
                                Banned
                                • Aug 2010
                                • 3100

                                #585
                                Re: alleen vragen ?

                                Negerlul de behanger??

                                Comment

                                Bezig...