Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!
Wat denk je van een referendum over de herinvoering van de doodstraf (ivm Robert M), Volkerd zijn straf omzetten is dan stap 2.
Grtz.Comment
-
Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!
Nu niet gaan doorslaan natuurlijk, doodstraf is ten alle tijde onwenselijk vanwege het onomkeerbare karakter ervan.
Dat volkert vd graaf geen strafvermindering zou mogen krijgen ben ik het volstrekt mee eens.Comment
-
Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!
Het leven is in mijn ogen een recht welk je kunt verspelen, door dingen te doen die niet door de beugel kunnen.
Wat de gevolgen zijn van Volkert zijn daden blijft speculeren, en schiet ik idd een beetje door.
Daarintegen vind ik het zonde van het belastings geld, om ongeneselijk zieke mensen voor altijd op te sluiten.
Grtz.Comment
-
Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!
@stiekel: Pardon!, Pim een graaier?.
Snap jij het wel, beslissen over de dood doet de groep, niet het individu (of in naam van god).
Grtz.Comment
-
Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!
Volkert bij een grote neger op cel zetten, dat zal 'm leren
Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
Comment
-
Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!
Je keurt de aktie van Volkert goed, wat ik idd niet kan bevatten. Mischien wil je je beredenatie onderbouwen?
Grtz.Comment
-
Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!
Eigenlijk wens ik helemaal niet te betalen voor de luxueuze opsluiting van dat heerschap. Als je het nodig vind om serieus over de schreef te gaan (moord, verkrachting) verlies je wat mij betreft het recht op integraal mens zijn -wat je met je aktie ook hebt uitgesproken over je slachtoffer- , en worden dan je organen en weefsels ter beschikking gesteld aan lui die daar op een betere manier gebruik van maken. Oftewel : geen doodstraf maar verplichte en totale donering van al je lichaamsmateriaal.
twee vliegen in één klap : geen hoge kosten voor bewaking en onderhoud van zware criminelen, en een nieuwe en potentieel rijke bron van donororganen waar een tekort aan is.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the topComment
-
Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!
Moreweed heeft briljante ideeen..
-
Ik vind dat je als donor ook geen gordelhoeft te dragen.
Suc6 en smookseComment
-
Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!
Ik teken die petitie niet, in Nederland hebben redelijk systeem waarin mensen gestraft worden en daarbij bepaalde rechten hebben.
En als de mensen die er overgaan bepalen dat hij in aanmerking komt ervoor dan moet hij dezelfde behandeling krijg als iedereen binnen het systeem.
Verder hoe kan je jezelf beschaafd noemen als je voor de doodstraf bent of om lijfstraf roept in welke vorm dan ook.
Euthanasie is weer iets anders en niet voor gebruik bij dit soort mensen.
@poffertjesporem
Dus jij denk dat als er meer dan 1 persoon bij betrokken is dat het dan wel goed is om mensen van het leven te beroven?Als een boer niet kan zwemen, dan lig het aan het water.
Comment
-
Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!
Precies, in sommige landen krijg je de doodstraf voor het kweken van wiet, die mensen daar vinden dat jij dan je recht op leven verspeeld hebt. Dus iets verder denken dan dit specifieke geval is wel op zijn plaats.
Lekker Plantje heeft eigenlijk de meest rechtvaardige reactie, je niet door emotie laten beinvloeden maar puur kijken naar het systeem en gelijke rechten. In dat geval maakt hij kans eerder vrij te komen.Comment






Comment