Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Poffertjesporem
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2010
    • 1113

    #1

    Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!

    Korting op 420shop
    Als geschokte en bezorgde burgers verzoeken wij de Minister van Justitie, of degenen die daarover gaan, om Volkert van der Graaf GEEN derde deel van zijn straf kwijt te schelden omdat de moordenaar van Pim Fortuyn zelfs 10 jaar later vanuit zijn cel geen enkele spijt betuigt en vervolgens ook niet uitsluit dat hij zo'n vreselijke moord/liquidatie ooit nog een keer zou plegen. Deze schokkende uitspraken van deze koele moordenaar waren te horen op TV in o.a. het programma "Edwin zoekt Fortuyn".


    Not on my watch!!!

    Grtz.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!

    Yep, ik had 'm al getekend. Als dit geregeld is, een nieuwe petitie om 'm 20 jaar erbij te geven.
    Hoe anders zou het gelopen zijn..
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Poffertjesporem
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2010
      • 1113

      #3
      Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!

      Wat denk je van een referendum over de herinvoering van de doodstraf (ivm Robert M), Volkerd zijn straf omzetten is dan stap 2.

      Grtz.

      Comment

      • mathijs
        Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2010
        • 649

        #4
        Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!

        Nu niet gaan doorslaan natuurlijk, doodstraf is ten alle tijde onwenselijk vanwege het onomkeerbare karakter ervan.
        Dat volkert vd graaf geen strafvermindering zou mogen krijgen ben ik het volstrekt mee eens.

        Comment

        • Poffertjesporem
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2010
          • 1113

          #5
          Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!

          Het leven is in mijn ogen een recht welk je kunt verspelen, door dingen te doen die niet door de beugel kunnen.

          Wat de gevolgen zijn van Volkert zijn daden blijft speculeren, en schiet ik idd een beetje door.

          Daarintegen vind ik het zonde van het belastings geld, om ongeneselijk zieke mensen voor altijd op te sluiten.

          Grtz.

          Comment

          • stiekel
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2011
            • 224

            #6
            Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!

            alle minuut vrij laten en laat volkert vd graaf nog wat van die graaiers op ruimen

            Comment

            • Poffertjesporem
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2010
              • 1113

              #7
              Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!

              @stiekel: Pardon!, Pim een graaier?.

              Snap jij het wel, beslissen over de dood doet de groep, niet het individu (of in naam van god).

              Grtz.

              Comment

              • WeedoHolic
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 780

                #8
                Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!

                Volkert bij een grote neger op cel zetten, dat zal 'm leren
                Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                Comment

                • stiekel
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2011
                  • 224

                  #9
                  Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!

                  of ik het snap? snap jij het poffertjesporem

                  Comment

                  • Poffertjesporem
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2010
                    • 1113

                    #10
                    Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!

                    Je keurt de aktie van Volkert goed, wat ik idd niet kan bevatten. Mischien wil je je beredenatie onderbouwen?

                    Grtz.

                    Comment

                    • moreweed
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2009
                      • 5939

                      #11
                      Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!

                      Eigenlijk wens ik helemaal niet te betalen voor de luxueuze opsluiting van dat heerschap. Als je het nodig vind om serieus over de schreef te gaan (moord, verkrachting) verlies je wat mij betreft het recht op integraal mens zijn -wat je met je aktie ook hebt uitgesproken over je slachtoffer- , en worden dan je organen en weefsels ter beschikking gesteld aan lui die daar op een betere manier gebruik van maken. Oftewel : geen doodstraf maar verplichte en totale donering van al je lichaamsmateriaal.

                      twee vliegen in één klap : geen hoge kosten voor bewaking en onderhoud van zware criminelen, en een nieuwe en potentieel rijke bron van donororganen waar een tekort aan is.
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment

                      • misto
                        Advanced Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2010
                        • 1011

                        #12
                        Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!

                        wat een totale onzin zulke petities
                        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                        Comment

                        • fl13r3flu1t3r
                          Banned
                          • Aug 2010
                          • 3100

                          #13
                          Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!

                          Moreweed heeft briljante ideeen..

                          -
                          Ik vind dat je als donor ook geen gordelhoeft te dragen.

                          Suc6 en smookse

                          Comment

                          • Lekker Plantje
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Aug 2011
                            • 43

                            #14
                            Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!

                            Ik teken die petitie niet, in Nederland hebben redelijk systeem waarin mensen gestraft worden en daarbij bepaalde rechten hebben.
                            En als de mensen die er overgaan bepalen dat hij in aanmerking komt ervoor dan moet hij dezelfde behandeling krijg als iedereen binnen het systeem.

                            Verder hoe kan je jezelf beschaafd noemen als je voor de doodstraf bent of om lijfstraf roept in welke vorm dan ook.
                            Euthanasie is weer iets anders en niet voor gebruik bij dit soort mensen.

                            @poffertjesporem
                            Dus jij denk dat als er meer dan 1 persoon bij betrokken is dat het dan wel goed is om mensen van het leven te beroven?
                            Als een boer niet kan zwemen, dan lig het aan het water.

                            Comment

                            • mathijs
                              Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2010
                              • 649

                              #15
                              Re: Petitie: Volkert vd Graaf geen 6 jaar strafvermindering!!!!!

                              Precies, in sommige landen krijg je de doodstraf voor het kweken van wiet, die mensen daar vinden dat jij dan je recht op leven verspeeld hebt. Dus iets verder denken dan dit specifieke geval is wel op zijn plaats.

                              Lekker Plantje heeft eigenlijk de meest rechtvaardige reactie, je niet door emotie laten beinvloeden maar puur kijken naar het systeem en gelijke rechten. In dat geval maakt hij kans eerder vrij te komen.

                              Comment

                              Bezig...