Ik pas, jij past, wij passen..

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #16
    Re: Ik pas, jij past, wij passen..

    ............
    Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 21:04.
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #17
      Re: Ik pas, jij past, wij passen..

      Hoop dat we binnenkort tegen de wereld kunnen zeggen;
      The wietpas...that one PASSED away.

      Comment

      • TheovS
        Banned
        • Apr 2012
        • 157

        #18
        Re: Ik pas, jij past, wij passen..

        wiet-plant-oogst.jpg pas​ geoogst

        Comment

        • tumble trimmert
          Banned
          • Mar 2010
          • 3610

          #19
          Re: Ik pas, jij past, wij passen..

          op de chat daar zijn ze pas gek hier

          Comment

          • kitefreak
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2012
            • 131

            #20
            Re: Ik pas, jij past, wij passen..

            Dat je daar nu pas achter komt.

            Wie loopt daar in het struikgewas met zo'n snelle looppas?
            Is dat nu iemand met een wietpas?
            Neen het is een guerrilla grower samen met zijn kompas, die opzoek is naar zijn plantjes, vlakbij die afgelegen waterplas.
            Hij gaat niet aan de coffeeshoppas, clubpas of hoe ze het ook wilt noemen, hij vind het allemaal maar ongepast.
            Hij groeit nu zijn eigen wietje zonder al te veel poespas.
            Ook overweegt hij nog een kweekkas aan te schaffen, omdat hij geen gekke Midas is.
            De wietpas heeft zijn ogen geopend, want de plannen die hij daarmee heeft zijn veel belovend.
            Hij zal dan zijn pinpas niet meer zo veel hoeven te gebruiken, omdat wij wiet gaat verkopen aan mensen van hier buiten.
            Hij gaat wiet verkopen aan buitenlanders die niet eens recht hebben op die passen!

            Greetz Kitefreak
            Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
            Blow it and you'll know it!!

            Comment

            • fl13r3flu1t3r
              Banned
              • Aug 2010
              • 3100

              #21
              Re: Ik pas, jij past, wij passen..

              Maarre, wie PAST er eigenlijk op mn voorraad als ik de PASlozen aant bedienen ben???

              Comment

              • tumble trimmert
                Banned
                • Mar 2010
                • 3610

                #22
                Re: Ik pas, jij past, wij passen..

                nu is het me pas duidelijk

                Comment

                • kitefreak
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2012
                  • 131

                  #23
                  Re: Ik pas, jij past, wij passen..

                  De paslozen worden door Fluit bediend vanuit zijn voorraadschuur, zittend achter zijn pas gemaakte loketluik.
                  Fluit heeft namelijk een loketraam in zijn schuurtje gemaakt, de passieve dwaas.
                  Hij bediend nu vanuit daar de paslozen met genoegen en zeer veel spass.
                  Hierdoor komt zijn voorraad ook niet meer in gevaar.
                  Maar vangt hij nu twee vliegen tegelijk, de gepassioneerde mazzelaar.
                  Wel verkoopt hij alleen wiet, alle soortjes eerste klas.
                  Maar natuurlijk alleen beschikbaar voor buitenlanders en passanten zonder wietpas!

                  Greetz Kitefreak
                  Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
                  Blow it and you'll know it!!

                  Comment

                  • fl13r3flu1t3r
                    Banned
                    • Aug 2010
                    • 3100

                    #24
                    Re: Ik pas, jij past, wij passen..

                    Lijkt gvd de troonrede wel, ben ontroerd zo mooi!

                    passioneel passief zijn past pcies!

                    Comment

                    • kitefreak
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2012
                      • 131

                      #25
                      Re: Ik pas, jij past, wij passen..

                      Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
                      Blow it and you'll know it!!

                      Comment

                      • fl13r3flu1t3r
                        Banned
                        • Aug 2010
                        • 3100

                        #26
                        Re: Ik pas, jij past, wij passen..

                        Het zou PAS een geweldige beleidsaanPASsing zijn als PASfanaten zoals die PASkwal van een Opstelten een PASje van eigen deeg aangePASt wordt. Een PASsoaPAS ofzo? Daar deze PASfanaat te PAS en te onPAS PASklare onzin op ons toePASt en er serieus van overtuigd is ons in een keurslijf te kunnen PASsen, vind ik het hoog tijd voor hem om zich aan de PASweigeraars aan te PASsen of PAS op de plaats te maken voor een PASsender figuur..
                        Hij PASseert mij een beetje te veel mensen op een ongePASte, onPASselijke en PASsieloze manier en dat PASt niet in een democratie. Duidelijk is dat het beleid te PAS en te onPAS aangePASt kan worden op een voor hun PASsende manier en dat PASt totaal niet in onze democratie en daarmee PASseren ze gelijk Artikel 1 van de grondwet die PAS sinds 1814 toegePASt wordt in dit veel te PASsieve Nederland.
                        Als PASweigeraar voel ik me sowiezo steeds minder in dit land PASsen met al zn PASnummertjes, PASfoto's, bankPASsen, bejaardenPASsen, KinderopPASsen, chocoladePASta en garnalenPASteitjes. Bovendien zijn tapPAS, antiPASta en overige PASta's veel lekkerder en PASsen ok beter bij mn levensstijl.
                        Op zoek naar een PASend land kwam ik PAS tot de conclusie dat het EUjuk overal toegePASt wordt waardoor je zeker weet je ook daar gePASseert te gaan voelen. PAS na PASsievol zoeken in eigen land besefte ik PAS dat niet ik, maar NL gewoon een kleine aanPASsing nodig had..

                        Zou een PASsende aanPASsing van Opstelten in een PAShokje ofwel een PAShokmoord in NL tegenwoordig nog voor crime PASsionel door kunnen??

                        *knetterstoned verder copy/PASted

                        Comment

                        • tumble trimmert
                          Banned
                          • Mar 2010
                          • 3610

                          #27
                          Re: Ik pas, jij past, wij passen..

                          pasweigeraar moet nog dit jaar in de dikke vandaale!

                          Comment

                          • Weedjewel
                            Special member
                            Lucky Member
                            • Nov 2010
                            • 808

                            #28
                            Re: Ik pas, jij past, wij passen..

                            Wijweedenergeenéén.
                            Eigenlijk pas ik.

                            aap.jpg

                            Comment

                            • fl13r3flu1t3r
                              Banned
                              • Aug 2010
                              • 3100

                              #29
                              Re: Ik pas, jij past, wij passen..

                              PAS sinds de invoering van de wietPAS PASt Mo op de straathoeek van de OpsteltenPASsagelaan.

                              Save Mo, buy more weed on streetcorners!
                              Last edited by fl13r3flu1t3r; 6 May 2012, 05:01.

                              Comment

                              • Weed lover
                                Banned
                                • Feb 2012
                                • 173

                                #30
                                Re: Ik pas, jij past, wij passen..

                                Pas op voor die wietpas straks heb je pas echt de blauwse petten op je pas geveegte vloer

                                Pas,pas,pas!

                                Comment

                                Bezig...