Wat voor stekje ben ik?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sweetbunny
    Retired
    • Jun 2012
    • 8

    #1

    Wat voor stekje ben ik?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen.

    Een vraagje..
    Oke, je komt hier nieuw, dan ben je zaadje. Prima. Daarna word je een stekje, ook prima.

    Maar wat voor stekje ben ik nu dan?

    Iedereen hier in huis is er nieuwschierig naar.

    Ben beniewd...
    Hihi
  • Silver Haze
    Senior Stoner
    • Jun 2012
    • 36

    #2
    Re: Wat voor stekje ben ik?

    LOL een digitaal stekje

    Comment

    • Sweetbunny
      Retired
      • Jun 2012
      • 8

      #3
      Re: Wat voor stekje ben ik?

      HAHAHA!!!!!

      Daar was ik niet opgekomen, die zag ik niet aankomen!!! Niemand hier, echt goed!

      Comment

      Bezig...