Als ze me zoeken dan ben ik snoeken...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TTR
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 120

    #106
    Re: Als ze me zoeken dan ben ik snoeken...

    Snoeken! ja prachtig,met het bootje pluggen of met levend aas,brengt me op het idee weer eens te gaan!

    Comment

    • Urban
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2008
      • 4104

      #107
      Re: Als ze me zoeken dan ben ik snoeken...

      Van de zomer gaan we dat eens goed organiseren,wel met land in zicht anders kots ik alles bij elkaar.

      Comment

      • Buizerd
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 1161

        #108
        Re: Als ze me zoeken dan ben ik snoeken...

        Zeevissen aub, dan heb je evt nog wat lekkers te eten.

        Comment

        • Urban
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2008
          • 4104

          #109
          Re: Als ze me zoeken dan ben ik snoeken...

          inderdaad kabeljauw op de wrakken dat zijn de beste plaatsen

          Comment

          • Gio5000
            Expert Stoner
            Member
            • Dec 2011
            • 79

            #110
            Re: Als ze me zoeken dan ben ik snoeken...

            Oorspronkelijk geplaatst door Buizerd
            Zeevissen aub, dan heb je evt nog wat lekkers te eten.
            Oh nou een mooie baars of snoekbaars is ook goed eten hoor.
            Maar ja een zeebaars of kabeljauw(gul) is natuurlijk ook lekker alleen word er weinig tot niks gevangen op de wrakken.
            Als ik een hoop geld aan diesel uitgeef wil ik wat vangen ook.

            Dus pas maar op binnen water visjes ik kom er weer aan

            Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
            Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #111

              bump.png
              Blijven jullie wel wakker in je tentje ?
              Het kan knap gevaarlijk zijn om 's nachts te gaan vissen in deze tijd.
              Slapende vissers gestoken met fles bij Beekse Bergen in Hilvarenbeek

              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Eerstekamerlid
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2013
                • 5066

                #112
                Standrechtelijk executeren.
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment

                • Rreppellsteeltjam
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2018
                  • 1955

                  #113
                  Waarschijnlijk van die doorgedraaide pubers, die niet mogen rellen, en dan maar een paar slapende hobbyisten pakken.

                  STELLETJE TUIG!!!

                  Doodslaan is nog te goed voor zulke lui.

                  Comment

                  • eeltje
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2020
                    • 180

                    #114
                    vissen ben ik zo slecht in als ik vis op snoeken vang ik karper, en wanneer ik ga karper vissen vang ik snoek hehe

                    veel vis plezier

                    groet

                    eeltje

                    Comment

                    Bezig...