"Geweld Nederlandse agente tegen dronkelap was nodig"
Collapse
X
-
Re: "Geweld Nederlandse agente tegen dronkelap was nodig"
ook dit word weer gedoofd als agent heb je vrij spel. kijk eens op youtube hoe agenten reageren als je geheel binnen de wet hun filmt. alle gavallen van buitensporig geweld door een amtenaar is tot nu toe afgedaan, met , ja komtie het was nodig, noem een geval waar een agent , opt matje moest komen¿Comment
-
Re: "Geweld Nederlandse agente tegen dronkelap was nodig"
Zaak-Milly Boele... Niet dat ze dr onder uit konden kruipen ofzo...Comment
-
Re: "Geweld Nederlandse agente tegen dronkelap was nodig"
WTF, respect verdienen door hardoptredende politie? Ja in sommige gevallen wel. Maar boetes uitschrijven, kansloos en onnodig. Ga eens achter de echte boeven aan maar daar zijn ze te schijterig voor. Nee, de politie moet weer terug nara de roots. 1 wijkagent die met iedereen een praatje houd en het persoonlijk houd. Die verdiend respect, durft tegen mensen te praten en met ze in discussie te gaan. Tegenwoordig stelt een agent echt helemaal niets meer voor..
Kansloze bende.Comment
-
Re: "Geweld Nederlandse agente tegen dronkelap was nodig"
Mensen hier die denken met zinloos geweld respect te verdienen zijn ziek in hun kop.
Politiestaat van orde en respect, zoals het oude Oost Duitsland? Het huidige Syrie?
Wat een respect.. flapdrollen.Comment
-
Re: "Geweld Nederlandse agente tegen dronkelap was nodig"
T zijn toch altijd aso´s of buitenlanders!! Dus meppen met die wapenstokken jongens!!!! BABAAAAAAAM!!!!!"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)Comment
-
Re: "Geweld Nederlandse agente tegen dronkelap was nodig"
Zinloos geweld? die politie doet dat heus niet zomaar pik! hij of zij zal wel dronken zijn geweest of vreselijk irritant zijn geweest, als je je niet
normaal kan gedragen met een paar biertjes op (of zonder helemaal zielig!) verdien je van mij part gwn een paar stokslagen!
Doe normaal en gedraag je dan heb je met niemand last!!!!"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)Comment
-
Re: "Geweld Nederlandse agente tegen dronkelap was nodig"
Zo is dat, als de politie wat doet dan heb je het zelf er naar gemaakt. De plissie is altijd lief en maken geen fouten.
In wat voor fabeltjes geloof jij knul? Ik zou het nieuws maar wat beter volgen.
Tijd dat ze jouw kweekje afpakken en jou in de cel pleuren. Na een serie stokslagen, want dat werkt goed bij jou.
Gedraag je!
Doei!Comment
-
Re: "Geweld Nederlandse agente tegen dronkelap was nodig"
Ben het met buizerd eens, had het alleen anders verwoord
De agente is waarschijnlijk niet verteld waarom ze een blauw uniform aan heeft...Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlComment
-
Re: "Geweld Nederlandse agente tegen dronkelap was nodig"
Vrijgesproken en terrecht.....als je niet tegen alcohol kan moet je er vanaf blijven.....nerd
En zinloos geweld was t niet want als die dronkelap gwn geluisterd had en meegekomen was had er
niks loos geweest.....hij heeft er eigenlijk gwn zelf om gevraagd....gedraag je met drank op!!!!!Last edited by Thurgood Jenkins; 6 September 2012, 14:15."Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)Comment
-
Re: "Geweld Nederlandse agente tegen dronkelap was nodig"
Perfecte resultaat van de selectieprocedure; vrouw, homo of buitenlandse komaf...
Eerste 2 zullen wel nooit respect afdwingen en nr 3 kan je alle kanten mee op.
Agent hoort mijns inziens n grote stabiele vent met n snor te zijn die op beleefde toon iets aan je vraagt maar bij geen gehoor met plezier met zn knuppel op je in begint te hakken.
Niet dat de rest onbruikbaar is maar je bent n alpha of je bent t niet en zal het nooit worden ook.
Wat stond die collega randdebiel dan te wachten terwijl die jack russel voor Bruce Lee speelde, was toch n flinke vent dacht k zo??
Avé op de slappe arm der wet wanneer t juist ff wel moet.Comment








Comment