Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #16
    Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

    Snap niet goed waarom dit topic is geopend in het Medicinaal gedeelte ?
    Ik zal het laten verzetten want hoort hier niet echt thuis.
    God was never on your side..

    Comment

    • Xtreme
      Banned
      • Jul 2009
      • 4271

      #17
      Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

      Hoi, oma Bok, je moet je terrein echt afbakenen, nietwaar? Mijn zegen heb je overigens, wat die ook waard mag zijn.
      Last edited by Xtreme; 14 August 2012, 07:09.

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #18
        Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

        Hey Oudje jij mag alles zeggen he natuurlijk baken ik Mijn terein goed af
        God was never on your side..

        Comment

        • mister frank
          Retired
          • Nov 2009
          • 785

          #19
          Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

          coffeeshop wiet aan 7 euro de gram? blijven dromen dan
          ik zelf heb in tilburg nooit onder de 10 euro de gram gekocht al zal het natuurlijk ook plaatsgebonden zijn
          maar het grote verschil vind ik toch echt wel zelfkweek is lekkerder, sterker en je voelt gewoon dat het gezonder is
          coffeeshopwiet rook dat een paar dagen en als je moet hoesten klinkt het alles behalve gezond

          Comment

          • AmericanIndian
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2010
            • 218

            #20
            Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

            hmm okee thanks

            Comment

            • kinkydj
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Apr 2012
              • 283

              #21
              Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

              @ mister Frank: Ook in Tilburg kan je onder de 10 euro per gram een aardig wietje kopen hoor.

              Maar ik ben blij dat er dit jaar eigen kweek is in de achtertuin.
              Moet alleen de juiste soort nog even vinden. Big Bang krijgt geen 2e kans hier in elk geval. Nu de Haze soorten en Megabud afwachten.

              Comment

              • TGIF
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Apr 2012
                • 141

                #22
                Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

                Mijn ervaring met Coffeeshop wiet is:

                Ik heb altijd in shops gehaald, en altijd had ik een branderig gevoel in mijn keel tijdens het blowen... Niet te diep inhaleren, anders was je de hele avond aan het hoesten met een verbrande longen gevoel. Het resultaat is dat ik niet graag rookte, eens in het kwartaal met vrienden en dat was het dan ook wel. Vaak meer omdat het gezellig was. Maar sinds een vriend een eigen kweekje gedaan heeft puur bio wiet(eigen compost, regenwater, geen toevoegingen) wil ik geen standaard shopwiet meer. Ik heb een paar shops ontdekt waar ze soms wat biowiet verkopen en daar haal ik nu: Geen branderig gevoel meer. Geen heavy wiet waardoor ik een hele avond niet aanspreekbaar en afwezig ben: Maar gewoon een relaxed mellow gevoel

                Ik kan je melden dat er in sommige weekenden makkelijk 3 gram doorheen gaat met 2-3 personen. Puur en alleen omdat het nu een echt genotsmiddel is.

                Comment

                • AmericanIndian
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2010
                  • 218

                  #23
                  Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

                  mooi om te horen dat jullie voor eigenkweek zijn, want ik hou zelf ook niet van coffeeshop wiet.

                  Comment

                  • kriskros
                    Ultra Stoner
                    • Sep 2011
                    • 101

                    #24
                    Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

                    WTF!! gemalen tl buis????

                    Comment

                    • AmericanIndian
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2010
                      • 218

                      #25
                      Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

                      ja inderdaad haha

                      Comment

                      • kriskros
                        Ultra Stoner
                        • Sep 2011
                        • 101

                        #26
                        Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

                        Jezus christus..



                        Doen ze dat voor een witte gloed te krijgen ofwat?

                        Comment

                        • shivaman
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2012
                          • 905

                          #27
                          Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

                          gewicht....
                          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                          (running)

                          Comment

                          • moreweed
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2009
                            • 5939

                            #28
                            Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

                            ik hou van wiet die niet aan m'n magneet blijft kleven. het is wat raar ja... ik weet het

                            trouwens ook van tonijn die niet irritante 320bpm deuntjes uit de geigerteller perst, ook zoiets. Zou ik hulp moeten zoeken ?
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment

                            • fl13r3flu1t3r
                              Banned
                              • Aug 2010
                              • 3100

                              #29
                              Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

                              Om over abstracte orka's maar te zwijgen..

                              Comment

                              • AmericanIndian
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Aug 2010
                                • 218

                                #30
                                Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

                                daarom heb ik liever me eigen wietje

                                Comment

                                Bezig...