Dankje wel lieve Jd vrienden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #46
    Re: Dankje wel lieve Jd vrienden

    Ja he mn beste vrienden zitten hier welkom jij zenne nogmaals
    God was never on your side..

    Comment

    • Zenne
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 386

      #47
      Re: Dankje wel lieve Jd vrienden

      Aangenaam zus

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #48
        Re: Dankje wel lieve Jd vrienden

        Bella lieve JD vriendin Jij bedankt voor al die fijne jaren hier,jammer dat het zo is gelopen maar blijkbaar moet hetzo zijn,de vragen zullen blijven.

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #49
          Re: Dankje wel lieve Jd vrienden

          Over een weekje kun je haar weer alles vragen.....

          Comment

          • fl13r3flu1t3r
            Banned
            • Aug 2010
            • 3100

            #50
            Re: Dankje wel lieve Jd vrienden

            Je bent n goedzak Vale..

            Comment

            • Urban
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2008
              • 4104

              #51
              Re: Dankje wel lieve Jd vrienden

              ja bedankt lieve JD vriend

              Comment

              • Smowkie
                Elite Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 2684

                #52
                Dankje wel lieve Jd vrienden

                Hahahahahahaha man man man straks moeten we allemaal op de ezelsbank

                Comment

                • Jointjedraaien
                  Admin
                  Admin
                  • Oct 2007
                  • 4362

                  #53
                  Re: Dankje wel lieve Jd vrienden

                  Iedereen met een puntmuts op in de hoek. Of binnenkort mee naar Spanje in de zak van...
                  Ik vind dat het nou wel eens afgelopen mag zijn met zeuren over bans die een ander krijgt.
                  Even voor de duidelijkheid, bella ging gewoon te ver op de chatbox. Vervolgens gaat klagen op het forum waar van ze weet dat dit niet wordt getolereerd.
                  Om nou voor een ander huilie huilie te doen op het forum is een beetje misplaatst, vooral als men niet eens weet hoe de vork in de steel steekt.
                  Ben je van mening dat je wel precies weet hoe het zit en ben je het niet eens met de beslissing dan ben je vrij om mijn inbox vol te gooien
                  Maar ga a.u.b. niet lopen mekkeren op het forum, daar schiet niemand wat mee op!

                  Dit bericht is overigens niet specifiek aan iemand gericht.
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment

                  • cplifj
                    Banned
                    • Jun 2011
                    • 608

                    #54
                    Re: Dankje wel lieve Jd vrienden

                    veel vork en weinig steel ?

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #55
                      Re: Dankje wel lieve Jd vrienden

                      Vandaag laatste controle en jawel de Stenen zijn weg wat ik heb gevonden word op gestuurd en krijgen we nog van te horen wat de oorzaak was
                      Maar ik ben ze eindelijk kwijitttttttttttttt

                      gr Bella
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • moreweed
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2009
                        • 5939

                        #56
                        Re: Dankje wel lieve Jd vrienden

                        als steenlijjders onder mekaar :

                        1/ ze komen terug. Daar kan je donder op zeggen. Bij mij gemiddeld 1-2 keer per jaar. Blijf flink spoelen, dus die 2l water per dag. Dat helpt
                        2/ ik moet uitkijken met spulletjes waar cranberries in verwerkt zijn. vooral als 1/ om wat voor reden dan ook niet helemaal is gelukt
                        3/ heb adequate medicatie bij de hand. Je weet nu hoe het voelt, dus voel je het aankomen. Dan niet miepen maar meteen een pil erin, anders .. nou wat er dan volgt heb je helaas moeten meemaken.

                        fijn dat je eraf bent, en hopelijk nooit meer!
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        • Smowkie
                          Elite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2011
                          • 2684

                          #57
                          Re: Dankje wel lieve Jd vrienden

                          Blij dat je er vanaf bent Bel !

                          Comment

                          • Urban
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2008
                            • 4104

                            #58
                            Re: Dankje wel lieve Jd vrienden

                            ja doe volgende keer wat edelstenen dan brengt het nog wat op,maar verder wel lekker voor je dat je er vanaf bent.

                            Comment

                            • fl13r3flu1t3r
                              Banned
                              • Aug 2010
                              • 3100

                              #59
                              Re: Dankje wel lieve Jd vrienden

                              Bouwstenen voor een mooie toekomst BLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL..

                              Ff een grappig grapje met wat stenenhumor eh.. http://www.youtube.com/watch?v=W4103z7bGYA

                              Comment

                              • Bubba J
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2010
                                • 2376

                                #60
                                Re: Dankje wel lieve Jd vrienden

                                Mooi gefeliciteerd bell!!!
                                Dat moet gevierd worden
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...