Social Media

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jointjedraaien
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 4362

    #1

    Social Media

    Korting op 420shop
    Zit je zelf op facebook? of twitter? Eerlijk gezegd moet ik er niet veel van hebben en zit er persoonlijk niet veel op, maar...
    Momenteel ben ik de facebook pagina van 420Shop leven aan het inblazen, dus ik dacht waarom die van jointjedraaien.nl niet gelijk meepakken.

    Iemand die mee wil helpen met leuke content te posten op de JD facebook is welkom. Tevens zijn er nog wat likes nodig

    Jointjedraaien.nl
    op facebook.

    420Shop.nl Op facebook
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
  • Jointjedraaien
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 4362

    #2
    Re: Social Media

    Leuke actie op de facebook pagina van jointjedraaien.nl

    FB-VERRASSING.jpg
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: Social Media

      Sorry ik ben niet so sociaal
      God was never on your side..

      Comment

      • Silas
        Admin
        Lucky MemberModeratorAdmin
        • Sep 2009
        • 1272

        #4
        Re: Social Media

        twitter hebben we ook
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        ?
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment

        • Smowkie
          Elite Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 2684

          #5
          Social Media

          Ik zou wel willen heb het beide, maar denk dat men familie die meekijkt het niet zoooo graag zou zien dus sorry boss :p

          Comment

          • fl13r3flu1t3r
            Banned
            • Aug 2010
            • 3100

            #6
            Re: Social Media

            Social media...

            Ga s wat aan je sociale leven doen joh!

            Comment

            • moreweed
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2009
              • 5939

              #7
              Re: Social Media

              jeuh !

              delen ! stuk fijner dan aftrekken
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment

              • Jointjedraaien
                Admin
                Admin
                • Oct 2007
                • 4362

                #8
                Re: Social Media

                Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie
                Ik zou wel willen heb het beide, maar denk dat men familie die meekijkt het niet zoooo graag zou zien dus sorry boss :p
                Op JD vul je toch ook je echte naam niet in bij het veld gebruikersnaam / nicknaam. Waarom zou je dat op FB wel doen dan?
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment

                • Fruitboer
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2011
                  • 412

                  #9
                  Re: Social Media

                  Het probleem is meer dat facebook zo lek is als een zeef + Ook eventuele toekomstige werkgevers zoeken dat wel eens af


                  Sorry JD...
                  Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #10
                    Re: Social Media

                    Hijs bang da zijn familie ziet dat hij blow soort van verstoppertje
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • fl13r3flu1t3r
                      Banned
                      • Aug 2010
                      • 3100

                      #11
                      Re: Social Media

                      Facebook is ook echt voor stukken stront.
                      Jeus, kan ik me doodirriteren aan die lui die hele dag mobiel online dr fakebook bij houden, k word al rusteloos als ik er naar kijk.

                      Mocht ik ooit aant personeel moeten, zal ik als 1e op aanwezigheid van dat fakebook controleren, bij afwezigheid van een account maak je pas kans..

                      Met 65+ heb je dat gezeik tenminste nie..

                      Comment

                      • Jointjedraaien
                        Admin
                        Admin
                        • Oct 2007
                        • 4362

                        #12
                        Re: Social Media

                        Oorspronkelijk geplaatst door Corsaxx
                        Het probleem is meer dat facebook zo lek is als een zeef + Ook eventuele toekomstige werkgevers zoeken dat wel eens af


                        Sorry JD...
                        Lek als een zeef, of moedwillig inzichtelijk gemaakt

                        Ben zelf geen voorstander van Facebook, maar voor bedrijven is het interessant.

                        Pas nog een mooie lezing gezien over de nadelen van Facebook en de privacy issues.
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment

                        • moreweed
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2009
                          • 5939

                          #13
                          Re: Social Media

                          helemaal lollig : bedenken dat als je geen facebook/twitter joepie-porno hebt je automatisch een witte plek bent die aandacht trekt

                          hold on to ur head folks, it's gonna be a bumpy ride ahead YIIEEEEAAAAH
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment

                          • WeedoHolic
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2011
                            • 780

                            #14
                            Re: Social Media

                            1. Ik snap die hype nog steeds niet om fakebook.
                            2. Ik doe niet aan hypes mee, vind dat meer iets voor die wollige beestjes weetjewel
                            3. Ik hecht waarde aan mijn privacy.
                            4. Er zijn talloze andere manieren om met mensen te communiceren.
                            5. Dat je er gewoon niet moe van wordt.......mensen zitten tegenwoordig in hun telefoon. Eens moest ik 't natellen: van de 7 wachtenden zaten er 4 in hun telefoon. Sjaakies
                            Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                            Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                            Comment

                            • Exmember9813
                              Son of the Bong
                              Member
                              • Aug 2010
                              • 449

                              #15
                              Re: Social Media

                              Oorspronkelijk geplaatst door Corsaxx
                              Het probleem is meer dat facebook zo lek is als een zeef + Ook eventuele toekomstige werkgevers zoeken dat wel eens af
                              Wat is er dan lek aan FB?
                              Als je hiermee doelt op je privacy dan klopt dit niet, je kan werkelijk echt alles afschermen op FB voor wie je maar wilt. Het is wat werk, en dat is precies de bedoeling van FB... meer werk betekend dat jij en ik die moeite niet nemen en dus blijven teksten of foto's openbaar beschikbaar. Maar waar een wil is, is een weg... echt waar. Daar is dus niets "lek" aan tenzij je zelf iets niet goed instelt en test. Want ook de mogelijkheid om te testen of je zojuist gemaakte privacy instelling werkt, is er gewoon aanwezig.
                              Nu wil ik niet zeggen dat FB zo fantastisch is en dat iedereen dit moet gebruiken... ik gebruik het zelf ook amper maar heb wel een account waarmee ik zo af en toe moet goede vrienden onderling iets deel.

                              Twitter ben ik nog steeds (gelukkig!) niet bekend mee en gebruik ik niet. Ben al lang blij dat ik sinds kort een smartphone heb en dat ik daarmee kan bellen en whatsapp kan gebruiken zodat ik geen dure smsjes meer hoef te sturen.

                              Waar ik mij dood aan erger zijn mensen op FB die de zogenaamde hashtags gebruiken die voor twitter bedoeld zijn... #stop_daar_mee

                              Verder heb ik zojuist de pagina van JD op FB bezocht en heb ik een tweetal zo te zien heerlijke soortjes hash uitgezocht, wie moet hier een PM sturen met een adres waar een grammetje heen gezonden kan worden? haha
                              Leuk om te zien dat JD ook al op FB te bezoeken is... maar moet wel toegeven dat ik er niet zo 1,2,3 de toegevoegde waarde van in zie? Tenzij JD commercieel iets van plan is misschien...

                              Comment

                              Bezig...