hoe staat jou buitenplant erbij? al in bloei tips plaats ze hier

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Geodude
    Bong Master
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 343

    #16
    Re: hoe staat jou buitenplant erbij? al in bloei tips plaats ze hier

    Bij mij zijn net 4 daagjes de witte haartjes tevoorschijn gekomen.
    Hoop dat het nog goed komt dit jaar

    Comment

    • SpanishQueen
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Feb 2012
      • 413

      #17
      Re: hoe staat jou buitenplant erbij? al in bloei tips plaats ze hier

      Oorspronkelijk geplaatst door LR2
      Tip: Geef 1/6 dosis bloeivoeding mee rond deze tijd. De verandering in stikstof-fosfor-kalium verhouding zorgt voor een iets eerdere bloei. Maar geef je teveel, dan krijg je makkelijk een stikstoftekort. Wees dus spaarzaam.
      Kan je wat specifieker zijn met "rond deze tijd"?

      Ik ben, als voorbeeld, later beginnen met kweken en ze begon al rap te bloeien. Bedoel je dan dat je 1/6 bloeivoeding geeft in het begin van de bloei?
      En om de hoeveel tijd geef je die dan?
      Resident in Tenerife, Spanje.
      3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

      Comment

      • Ventje
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 960

        #18
        Re: hoe staat jou buitenplant erbij? al in bloei tips plaats ze hier

        Je bouwt je voeding op naar mate de bloei

        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment

        • poes
          Advanced Stoner
          Member
          • Sep 2012
          • 55

          #19
          Re: hoe staat jou buitenplant erbij? al in bloei tips plaats ze hier

          hehe,
          nu net de gele bladeren verwijderd, en me nog eens op het forum gezet.
          blijkt dus dat dat niet mocht .. aja, we zullen wel zien

          Comment

          • zodom23
            Senior Stoner
            Member
            • Sep 2012
            • 25

            #20
            Re: hoe staat jou buitenplant erbij? al in bloei tips plaats ze hier

            Plantjes zien er goed uit dit jaar, dit is er trouwens maar 1 in een cement bak...kruising kashmir (india), Skunk
            IMG_0030.jpgIMG_0031.jpg
            Last edited by ceBep; 16 September 2012, 18:18. Reden: foto verwijderd: privacy waarborgen!

            Comment

            • Ventje
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 960

              #21
              Re: hoe staat jou buitenplant erbij? al in bloei tips plaats ze hier

              Mooie foto's
              Vooral die van jezelf hahaha

              Waar woon je , eg wel de gekste ???!!!

              Ajo
              Ventje
              Living in Second live for real

              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

              Comment

              • develin23
                Plantje
                Nieuw Lid
                • Sep 2012
                • 11

                #22
                Re: hoe staat jou buitenplant erbij? al in bloei tips plaats ze hier

                251706_241260235996391_64815060_n.jpg304303_241259849329763_570215646_n.jpgPassion #1 staan al 6 weken in de bloei.. verduister niet laat alles aan moeder natuur over!! Iemand enige idee hoelang ze nog zouden moeten? is mijn 1ste kweek!

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                251706_241260235996391_64815060_n.jpg304303_241259849329763_570215646_n.jpgPassion #1 staan al 6 weken in de bloei.. verduister niet laat alles aan moeder natuur over!! Iemand enige idee hoelang ze nog zouden moeten? is mijn 1ste kweek!

                Comment

                • SpanishQueen
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2012
                  • 413

                  #23
                  Re: hoe staat jou buitenplant erbij? al in bloei tips plaats ze hier

                  @develin: Je pistels zijn nog wit, eens 3/4 verbruint is kan je beginnen denken aan oogsten.
                  Resident in Tenerife, Spanje.
                  3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                  Comment

                  • bremme
                    Retired
                    • Sep 2012
                    • 2

                    #24
                    Re: hoe staat jou buitenplant erbij? al in bloei tips plaats ze hier

                    Hallo,
                    zou er mij iemand kunnen vertellen hoelang de plantjes nog zouden bloeien
                    ze zijn nu al 2 weken in bloei en het zieter naar uit dat dit maar redelijk traag gaat.
                    Het is mijn eerste jaar dat ik kweek dus zou ik graag een beetje feedback willen. wiet soorten zijn bubble gum en Haze.Foto op 19-09-12 om 14.41.jpgFoto op 19-09-12 om 14.41 #2.jpg

                    Comment

                    • SpanishQueen
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2012
                      • 413

                      #25
                      Re: hoe staat jou buitenplant erbij? al in bloei tips plaats ze hier

                      @bremme: misschien maak je beter een apart topic aan?

                      Alvast, het grote geschut moet nog komen, geduld is een schone deugd. Reken op 3/4 weken (als het niet meer is)
                      Resident in Tenerife, Spanje.
                      3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                      Comment

                      • bremme
                        Retired
                        • Sep 2012
                        • 2

                        #26
                        Re: hoe staat jou buitenplant erbij? al in bloei tips plaats ze hier

                        @spanishQueen
                        Zal ik zeker doen.
                        dankjewel voor de nuttige info ;D

                        Comment

                        • gifkikker
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2012
                          • 164

                          #27
                          Re: hoe staat jou buitenplant erbij? al in bloei tips plaats ze hier

                          Ik heb ook 2 planten buiten staan, in bloempotten op het balkon.

                          Het zijn autoflowers, die normaal voor de tent waren, maar die bij het ontkiemen rare blaadjes vertoonden, en die ik dan mar aan de kant heb gezet.

                          1 plant is direkt beginnen bloeien, 1 internode:
                          autodwerg1.jpgautodwerg.jpg

                          de andere is nog uitgegroeid tot een mooi plantje, maar de poes heeft die al goed aangepakt:
                          autogroot.jpgtopgroot.jpg

                          Als ze rijp zijn gaan ze in de wietboter, yummie
                          kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

                          Say Cheese !!



                          Comment

                          • remon88
                            Retired
                            • Sep 2012
                            • 9

                            #28
                            Re: hoe staat jou buitenplant erbij? al in bloei tips plaats ze hier

                            zien er goed uit verder bedankt voor de tips reacties.. het word wat ander weer. meer wind me bossen beginnen nu lekker te bloeien zie al dat ver van onderen begint met bloem vorming dat groeit helemaal dicht naar boven dus het worden zowiezo lange toppen nu nog hopen op dikke toppen dat is altijd verassing geef nu ook al pk 13 14 vanaf 4e week tot 6e bevalt prima verder de amnesia bonsai mini plantjes beginnen ook toppen te maken ruiken al erg lekkeR nog maar ff paar stekjes ervan in de groei gezet onder tl en hopen op nog beetje lekkker weer.. nog mensen foto,s? post ze mijne volgen ook snel

                            Comment

                            • remon88
                              Retired
                              • Sep 2012
                              • 9

                              #29
                              Re: hoe staat jou buitenplant erbij? al in bloei tips plaats ze hier

                              haha drukke toestanden groeten uit haren je heb t wel gehoord gekste ja haahaha. mijne hebben wat paarse haartjes in de top nee geen purple dikke wind beetje de boel verstevigd.. amnesia ook mini topjes: maar is ook n mini plant. hoelang zouden ze nog moeten gemiddeld zonder verduisterd te hebben..?? 3 / 4 weeek?

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              nog tips tricks for hoge opbrengsten mensen post ze.. foto,s van mij volgen dit weekend

                              Comment

                              • SpanishQueen
                                Son of the Bong
                                MemberLucky Member
                                • Feb 2012
                                • 413

                                #30
                                Re: hoe staat jou buitenplant erbij? al in bloei tips plaats ze hier

                                Ondertussen staat ze bij mij mooi in bloei.



                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Ondertussen staat ze bij mij mooi in bloei.

                                http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/25655-Cream-Caramel-en-Osiris-in-Tenerife-Spanje
                                Resident in Tenerife, Spanje.
                                3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                                Comment

                                Bezig...