Re: Utrechtse Wietclub?? nov.2012!!
Nie lullen maar vullen..
De tering met je nivellering zou er ene zeggen..
Nie lullen maar vullen..
De tering met je nivellering zou er ene zeggen..
is immers je beste vriend.. Zolang je niet in het amateurvoetbal actief bent als vrijwilliger zou ik me nergens zorgen over maken..
Comment