stelling!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • spacecore
    Retired
    • Dec 2012
    • 7

    #1

    stelling!

    Korting op 420shop
    Hoi Beste mede stoners !
    Ik wilde jullie een stelling voorleggen ..




    De stelling luid ::: stoned zijn en hardcore Luisteren is chill !?!
  • Heribei
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 1140

    #2
    Re: stelling!

    Eerlijk... Je was stoned toen je dit maakte?
    Dit slaat helemaal nergens op.

    Maar als ik serieus moet reageren..
    Nee afschuwelijke muziek en als ik stoned ben helemaal want dan wil ik rustig chillen

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #3
      Re: stelling!

      ...............
      Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 23:44.
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • spacecore
        Retired
        • Dec 2012
        • 7

        #4
        Re: stelling!

        idd lieve mede smokers ..
        ik was en ben stoned ..
        maar hoe dan ook was dit bedoeld als een serieuse stelling

        Comment

        • EL Guerilliero
          Advanced Grower
          • Nov 2012
          • 1090

          #5
          Re: stelling!

          De stelling luid ::: stoned zijn en hardcore Luisteren is chill !?!
          ik dien een motie tot hernieuwde stelling in:

          -stoned zijn en je favoriete muziek luisteren is chill !?!

          ieder heeft immers zijn eigen voorkeur en daardoor wordt de eerste stelling eenzijdig, een stellingname van een dusdanige subjectieve aard dat het slechts een these is geponeerd door voorkeur. het kan alsdusdanig niet dienen als formule of bewezen bewering, vandaar mijn toedracht ^^,

          Comment

          • fl13r3flu1t3r
            Banned
            • Aug 2010
            • 3100

            #6
            Re: stelling!

            Stelling 3;nuchter zijn en muziek luisteren is chill..

            Beetje vage stellingen als je t mij vraagt..

            Comment

            • moreweed
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2009
              • 5939

              #7
              Re: stelling!

              als ik stoned ben laat ik graag mijn buren hardcore luisteren (om zelf dan een kilometertje of wat verderop uren naar de wolken te staren)
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment

              • WeedoHolic
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 780

                #8
                Re: stelling!

                Stelling 1k: hardcore is meer iets voor pubers en langpubeerenden

                Stelling 1001: http://psyradio.fm/ is wat meer voor ouwe hippes en zo, overigens ook wat dynamischere muziek imo.

                Stelling 1002: je zou 't eens moeten proberen ouwe hakker
                Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                Comment

                Bezig...