Greengo

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Exmember9813
    Son of the Bong
    Member
    • Aug 2010
    • 449

    #1

    Greengo

    Korting op 420shop
    Heeft iemand de tabak/vloei en filtertips van Greengo wel eens geprobeerd?
    Ik heb hier wel interesse in maar ik zie dat het nog best prijzig is, met name de tabak is een keer zo duur als gewone tabak.

    Iemand met ervaringen hier aanwezig?

    Tevens zag ik dat ze ook een leuke plastic grinder verkopen voor maar € 2,50 maar helaas moet ik dan weer voor minimaal 20 euro bestellen en komen er nog 6,75 aan verzendkosten bij
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Greengo

    Tabak is een kwestie van smaak, en niet van mode.
    Ik gebruik ruim 30 jaar Samson, met en zonder wiet, ik zou niet anders willen.

    Vloei enzo...kon je niks over vinden met de zoekfunctie ?

    Hier bijv...
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Exmember9813
      Son of the Bong
      Member
      • Aug 2010
      • 449

      #3
      Re: Greengo

      Och verdorie heb inderdaad niet gezocht op het forum naar Greengo! helemaal vergeten na de zoektocht via Google!
      De smaak van tabak inderdaad is een persoonlijk iets maar ik doelde meer op of het überhaupt het proberen waard is of dat het prijs/kwaliteit verhoudingsgewijs niet een slimme zet is.

      Zie in het topic dat je aangaf al duidelijke meningen staan waardoor ik toch wel nieuwsgierig wordt naar de vloei en tipjes, echter de tabak vindt ik nog wel vrij prijzig zonder enige informatie van iemand die het geprobeerd heeft. Met name omdat het niet in de buurt te koop is om even te proberen... dus ik zit meteen vast aan een bestelbedrag van 20 euro en 6,95 verzendkosten om eventjes wat tabak en vloei te proberen. Dat is toch wel vrij veel.
      Last edited by Exmember9813; 18 December 2012, 12:06.

      Comment

      • gossy
        Stoner
        Member
        • Jun 2012
        • 24

        #4
        Re: Greengo

        Ik gebruik ENkel flamez en L&M tabak vind ik nou gewoon het beste .. En prijs kwaliteit...

        Comment

        • Weedy
          Ultra Grower
          420 MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2248

          #5
          Re: Greengo

          Ik heb de vloei van GreenGo hier ook liggen, is niets mis mee. Zowel de 'wide' als de 'small' versie. Ik prefeer altijd de smallere vloeitjes (niet alleen bij GreenGo, maar bij alle vloeimerken). Ze draaien prima en smaken daarnaast ook goed; iets minder scherp dan traditionele vloeitjes als je het mij vraagt.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment

          • Ron Slater
            Stoner
            Member
            • Sep 2012
            • 22

            #6
            Re: Greengo

            Ik gebruik hier ook greengo vloei.
            vind het een van de betere vloei.

            Comment

            • Exmember9813
              Son of the Bong
              Member
              • Aug 2010
              • 449

              #7
              Re: Greengo

              Ik ga het maar een proberen te kopen hier in de buurt... in de hoop dat het ergens te krijgen is!

              Comment

              • fl13r3flu1t3r
                Banned
                • Aug 2010
                • 3100

                #8
                Re: Greengo

                Vloei is ok, tabak is janken.

                Stop dan gewoon beter met blowenof rook puur eh.

                Comment

                • Exmember9813
                  Son of the Bong
                  Member
                  • Aug 2010
                  • 449

                  #9
                  Re: Greengo

                  De tabak van Greengo was ik al een beetje huiverig voor, ik zal hem wel een keer kopen als het lokaal te koop is anders niet dan... dan maar gewoon zeer weinig tabak in m'n jointjes blijven doen met een lekker laagje zelf gekweekte wiet!
                  De vloei lijkt me wel wat, ik heb nu een tijdje Smoking Brown gehad (ongebleekt is dat, lijkt erg op de Smoking Gold) en die beviel wel prima maar de Greengo lijkt me ook wel wat dus wil ik die gaan proberen binnenkort!

                  Comment

                  • fl13r3flu1t3r
                    Banned
                    • Aug 2010
                    • 3100

                    #10
                    Re: Greengo

                    koop n zak thee, is t zelfde eh..

                    Comment

                    • Exmember9813
                      Son of the Bong
                      Member
                      • Aug 2010
                      • 449

                      #11
                      Re: Greengo

                      Ja als ik de ingrediëntenlijst bekijk lijkt het er wel op ja...
                      Ik heb er even naar gekeken omdat ik zelf geen roker ben, maar ik nog nooit een pure joint heb gemaakt/gehad dus ik stop er altijd een beetje shag bij in... ben niet anders gewend.
                      Nu hoef ik de nicotine dus niet, en keek ik daarom naar nicotine loze shag maar het ziet er naar uit dat ik beter kan blijven draaien met zeer weinig shag of moet overstappen naar puur.

                      Ben alleen bang dat als ik ze puur ga draaien ze nog dunner worden dan een penseeltje (ik draai geen dikke toeters) of dat ik er meer in moet stoppen om er nog iets fatsoenlijks van te draaien en ik dus veel meer moet gaan kweken

                      Comment

                      • fl13r3flu1t3r
                        Banned
                        • Aug 2010
                        • 3100

                        #12
                        Re: Greengo

                        Dat is t beste alternatief qua tabak vind k. Op puur na dan eh..

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #13
                          Re: Greengo

                          Puur roken
                          God was never on your side..

                          Comment

                          Bezig...