...................
Happy New Year 2013
Collapse
X
-
Re: Happy New Year 2013
Een ruimere blik in 2013 en een massagraf tussen de overvolle weckpotten gewenst aan mn boomknuffelaars eh.
Comment
-
Re: Happy New Year 2013
Ehehehe zag 'm rennen dan, facking schijterd
Een Gelukkig, Groen, & Geheel zonder wouten 2k13 iedereen!Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
Comment
-
Re: Happy New Year 2013
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!
Ik wens jullie een jaar vol topoogsten en zoals Weed - O - Holic al zei... Hopelijk dit jaar geen smurfen!!!!!!!!!!Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds ContestComment
-
Re: Happy New Year 2013
hahah ja inderdaad, vuurwerk ik vind het in de lucht mooi maar op de grond zie ik er het nut niet van in.je wil morgen toch nog kunnen rollen he
maar ik wens jullie allemaal een zeer goed jaar toe!
met hopelijk dikke toppen en dan er maar vele joint gedraait mogen worden
Gr JohnnyHazeComment
-
Re: Happy New Year 2013
Voor jong en oud, meisjes en pikstaanderigen; een prosper 2013.
Alaaf, HJMComment
-
Re: Happy New Year 2013
happy 2013 iedereen en dat er vele mooie buds mogen komen dit jaar keep on smokingComment
-






Comment