Heeft iemand ervaring met wiet en pijn?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AngelsDream
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Mar 2013
    • 6

    #1

    Heeft iemand ervaring met wiet en pijn?

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben suikerpatiƫnt mijn schildklier werkt te langzaam, Fibromyalgie komt er ook bij, dus Veel pijn.
    Heeft iemand ervaring met gebruik van wiet, en op welke manier word het gebruikt?
    Zou graag meer info willen.


    Vrg.Angels
  • HJM
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 3714

    #2
    Re: Heeft iemand ervaring met wiet en pijn?

    Ik maak capsules, olie en verdamp.

    Werkt goed, als je eenmaal door hebt werke soorten jou het beste passen.

    Zoek hier maar op medi wiet.

    Vanaf 1 september 2003 is in Nederland medicinaal gebruik toegestaan en is marihuana verkrijgbaar op doktersrecept bij een apotheek
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment

    • moreweed
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2009
      • 5939

      #3
      Re: Heeft iemand ervaring met wiet en pijn?

      Kijk eens in deze sectie Angels : Medisch gebruik van cannabis
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #4
        Re: Heeft iemand ervaring met wiet en pijn?

        eerst eens ff met de huisarts over praten zou ik zeggen!!!
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • HJM
          Wicked Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 3714

          #5
          Re: Heeft iemand ervaring met wiet en pijn?

          Moet hij wel een betere hebben dan ik
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment

          • mrbullet
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Nov 2012
            • 233

            #6
            Re: Heeft iemand ervaring met wiet en pijn?

            Ik vind als je pijn goed kan onderdrukken nuchter dit beter gaat wanneer je wiet rookt .
            Is de pijn heel hevig of kun je het niet onderdrukken nuchter dan gaat een joint ook ni veel helpen .
            Is mijn ervaring .

            grt

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: Heeft iemand ervaring met wiet en pijn?

              ik heb ook fibromyalgie en cannabis helpt mij dat ik de pijn kan dragen en me even kan ontspannen

              Gr bella
              God was never on your side..

              Comment

              • AngelsDream
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Mar 2013
                • 6

                #8
                Re: Heeft iemand ervaring met wiet en pijn?

                Welke gebruik je dan, en hoe?

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Die weet dat ik veel pijn heb, ik heb ook al vele medicatie gehad de afgelopen jaren.
                Daarom een onderzoek wat kan er nog mee, en daarbij stuiten ik op medicinale wiet.

                Comment

                • HJM
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 3714

                  #9
                  Re: Heeft iemand ervaring met wiet en pijn?

                  Probeer overdag maar eens een upper zoals Santa Maria, PP e.d. (sativa dominante soorten)
                  En 's avonds Indica types als Afghaan, Black Domina/SAD, enz.
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #10
                    Re: Heeft iemand ervaring met wiet en pijn?

                    Grapefruit zelf gekweekt
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • djw4
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2012
                      • 1916

                      #11
                      Re: Heeft iemand ervaring met wiet en pijn?

                      Oorspronkelijk geplaatst door mrbullet
                      Ik vind als je pijn goed kan onderdrukken nuchter dit beter gaat wanneer je wiet rookt .
                      Is de pijn heel hevig of kun je het niet onderdrukken nuchter dan gaat een joint ook ni veel helpen .
                      Is mijn ervaring .

                      grt

                      The doctor help ook tegen pijn last van artrose
                      Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                      Comment

                      Bezig...