Je ergernissen van de dag...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • NewNoobie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • May 2022
    • 2070

    #1876
    Zojuist heeft een helicopter laag toertjes gedaan rondom mijn wijk. Hallo paranoia😞…

    Comment


    • parakweker
      parakweker commented
      Editing a comment
      Zei iemand mijn naam?

      Ik merk dat ik me de laatste tijd helemaal niet meer bezig houd met paranoide zijn over agenten aan de deur met een huiszoekingsbevel. Wijt ik deels aan dat m'n mentale gesteldheid een stuk beter is dan voorheen, maar ook deels aan de realisatie dat de politie het echt veel te druk heeft om bij een blanke man met een nederlandse achternaam een inval te gaan doen voor 1 of 2 tentjes die bijna niet te detecteren zijn van buitenaf.

    • Urban
      Urban commented
      Editing a comment
      Inderdaad, gvd er lopen 13 jarigen rond met machetes keihard coke te dealen, waar zou de prioriteit liggen? zolang er geen geweld aan te pas komt kun je gewoon lekker hobbyen.

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      13jarige met machetes? Man waar gaat de wereld naar toe
  • Silas
    Admin
    Lucky MemberModeratorAdmin
    • Sep 2009
    • 1272

    #1877
    Geen elektriciteit door onderhoud

    Gisteren 4 uur en vanmorgen een half uur, weer de klokken goed zetten.
    EN je kunt helemaal nix meer.....

    Positief is wel dat je aan de slag kan met je hobby
    Er is altijd wel wat te doen...maar 4 uur kon ik niet vol maken
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    ?
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      4 uur zonder stroom is in volle bloei funest.
  • Takketoelli
    Cronic Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jan 2019
    • 3124

    #1878
    Parkinson


    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Zabuza
      Zabuza commented
      Editing a comment
      Ja, veel sterkte gewenst! Hopelijk voldoende fijne herinneringen om aan terug te denken als het zwaar is.

    • Gps
      Gps commented
      Editing a comment
      Sterkte.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ach wat erg man, veel sterkte ook gewenst.
  • NewNoobie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • May 2022
    • 2070

    #1879
    Ga ik naar familie om hun computer problemen op te lossen.

    Na ik klaar ben en het werkt mogen aanhoren dat mijn generatie moet overwerken zonder betaald te zijn omdat wij de economie kapot maken (wat had ik zin om een glas water om te gooien ….).

    pffff volgende keer heb ik geen tijd😖

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Niet meer doen dus.
      Sommige mensen kunnen gewoon niks waarderen

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Wat ondankbare figuren ja de hoge piefen die miljarden investeren in een oorlog vernielen de economie. Juist zodat die weer kan worden opgebouwd en de concurrentie is uitgemoord.
  • Takketoelli
    Cronic Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jan 2019
    • 3124

    #1880



    Deze mensen kom ik geregeld tegen met mijn boswandelingen. Ik kom nu eenmaal graag op de meer afgelegen plekken.

    Dieptriest dat dit bestaat in ons rijk gaaf landje

    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Dat is wel heel erg verrot zeg. Kom ook graag op zulke plekken en gelukkig zijn die hier nog vrij van illegalen.

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Arbeidsmigranten zullen geen illegalen zijn veronderstel ik

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Dakloos en werkloos in den vreemde en zonder vaste verblijfplaats. Hoe je dezulken ook wilt noemen, blijkbaar slapen ze in de Limburgse bossen en dat is onmenselijk en daar krijgt het c.o.a. sancties voor. Zijn dit dan geen asielzoekers? Lijkt me wel, want ze hebben geen verblijfplaats en het zijn geen Nederlanders. Een Nederlander die geen vaste verblijfplaats heeft is immers een zwever die in de buitenlucht mag overnachten en een buitenlander zonder vaste verblijfplaats is een asielzoeker die niet buiten mag slapen. Lekker duidelijk toch!
  • Takketoelli
    Cronic Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jan 2019
    • 3124

    #1881
    'Allahoe akbar’, riep de verdachte van de fatale steekpartij in Rotterdam van afgelopen donderdag diverse keren. Ach, zegt burgemeester Aboutaleb, dat roep ik tientallen keren per dag. Met andere woorden: daar moeten we niet zo zwaar aan tillen’.

    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Precies noobie
      Ik stem op een partij die eindelijk eens een ander geluid laat horen, en die bereid is consessies te doen. Vind ik een hele mooie eigenschap.

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      50+?

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Hehehe
      Das niet mijn clubje

      Wie weet ga ik ooit wel weer terug naar mijn oude vertrouwde nest. Nu ook daar een frisse wind waait. Opa zal zich weer kunnen rechtdraaien in zijn graf
  • Takketoelli
    Cronic Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jan 2019
    • 3124

    #1882
    Nou, de volcano is weggestuurd. Wordt onder garantie gerepareerd.

    20240924_134555.jpg Dus we moeten het hier mee doen


    Wat een straf zeg
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Niks maakt meer stoned als een volcano. Ik kis het ding echt wel

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Zelfs een pure bong niet? Ik ben sceptisch!

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Dat was ik ook ooit 😀
  • Hork
    Banned
    Lucky Member
    • Jul 2020
    • 4103

    #1883
    Regen en kou dus kouwe klauwen van het fietsen met Benthe.

    Men zegt dat ik zelf een hond wou.
    Maar ik vroeg niet om zoveel regen noch kou.

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ik hoor een nieuw nummer!

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Nee liever dan een kat die gaat zelf wel op pad/
      doch wil ze eenmaal weer binnen steeds op schoot zeiknat.
  • NewNoobie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • May 2022
    • 2070

    #1884
    Brrrrr iritante cowerker

    Comment

    • Takketoelli
      Cronic Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jan 2019
      • 3124

      #1885
      Godgloeiende

      Screenshot_20241004-200425_Gmail.jpg



      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Wat een kut service, direct klacht indienen!

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Nu heb je iets om naar uit te kijken!
    • Bo$wachter
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2022
      • 1902

      #1886
      Naar de joker 2 geweest, wat een kut film zeg.

      Comment


      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Al een oaar memes van gezien hoe slecht hij is ondertussen. Wat characters van dbz die zeggen laten we in een lege ruimte vechten en volgend kader zie je ze in de bioscoop met die film in de achtergrond😅. Ook al filmpjes…

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        😅😅😅

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Tis dat ik niet zelf was gereden anders was ik ook na een half uur weg geweest.
    • Takketoelli
      Cronic Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jan 2019
      • 3124

      #1887
      Godverdeteringkut man

      Sorry voor het gescheld hoor, maar nog eens

      Godverdeteringkut!


      Krijg bericht dat ik mijn volcano op kan halen, ups heeft het gedumpt bij een afhaalpunt.
      Kom daar, en geen pakket.

      Ik zal de hele discussie besparen, naar godverdomme wat had ik dat pools wijf graag op haar bek geslagen man. Wat die een onzin begon uit te kramen om mij af te wimpelen is niet normaal
      "je kan wel eens eerder een afhaalbericht krijgen maar dan is de chauffeur nog niet geweest" en "gebeurd wel vaker"
      "Dat gebeurt nooit", ook niet bij andere bezorgers", zeg ik
      "Dat is bij elke eerste keer dat het nooit eerder is gebeurd" zegt zij
      "WATBLIEF??"

      Ik begon echt kwaad te worden

      Enter een indiase jongeman die mij het zendingsnummer vraagt. Kijk, dat komt al anders over. De beste jongen kon mij laten zien dat hij in ieder geval het pakket niet van de chauffeur heeft gekregen, er is niks afgescand.

      Dus ik krijg via mail een bewijs van ontvangst dat ene mbe het pakket ontvangen heeft maar het is niet afgescand?

      Ze konden mij verder niet helpen, en waren niet eens bereidt om ups te bellen. Laaiend was ik

      Enigste wat die indier zei was dat een chauffeur heel soms een tweede keer komt, misschien levert die hem dan

      Complete onzin natuurlijk


      Net dus zelf maar ups hoofdkantoor gebeld, zij nemen contact op met ups eindhoven. Die hebben contact met de chauffeur en het afleverpunt en "ze gaan het uitzoeken, en nemen daarna contact met u op"

      Manmanmanmanman


      Het gaat hier godverdomme om mijn volcano, jullie snappen dit wel. Kom niet aan een blower zijn wiet, zoiets

      To be continued
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        En nu is ook nog mijn mighty leeg!!
        Krijg nou helemaal de

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ja lekker belangrijk er zijn groter problemen zoals de hoge e snaar.

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Ken zeggen wat je wilt takke….Dat is bij elke eerste keer dat het nooit eerder is gebeurd" zegt zij


        Daar heeft ze wel een punt😂😂 vindt m wel goed mja ik ben ook niet m’n vulcano kwijt🙃
    • Hork
      Banned
      Lucky Member
      • Jul 2020
      • 4103

      #1888
      De hoge e snaar van mijn namaak Tele klinkt dun en niet goed. Ook bij de Mustang is dat een zwakke schakel. Het is lastig om die snare goed aan te slaan zonder dat ie plat en iel klinkt. Met plectrum heb ik er meer last van dan finger style, edoch is soleren voor mij fingerstyle nog wat lastiger dus pak dan toch vaak het plectrum maar. Omzeilen kan natuurlijk maar dat is niet handig.

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Dan maar slide guitar met ring?

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Misschien wel.
    • NewNoobie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • May 2022
      • 2070

      #1889
      Mja zo dingen begin ik me af te vragen of ik nog veel online wil shoppen (ik weet het was niets nieuws van u). Maar dat kastje naar de muur sturen, de tijd dat je moet vrijmaken, het rondrijden en de kans dat je gewoon uw geld kwijt bent. En dat heen en weer bellen, de muziekjes terwijl je in wacht staat.

      brrrrrr😖😖😖

      Comment

      • Hork
        Banned
        Lucky Member
        • Jul 2020
        • 4103

        #1890
        Vorige week had ik mijn Telecaster mee naar de oefenruimte en nu vinden mijn bluesmaten die mooier klinken dan de Mustang. Wel wat jammer aangezien ik liever op de Mustang speel, maar ja het is niet anders.

        Comment

        Bezig...