Je ergernissen van de dag...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Medihigh
    Senior Stoner
    Member
    • Feb 2018
    • 36

    #751
    Ergernis van de dag: erachter komen dat je langdurig ziek bent geworden door het werken in een sterk vervuilde fabriek en je met dit weetje uiteindelijk toch niets bent of er iets kan aan veranderen..
    Een mens is een mens, geld is de duivel, Liefde is...... Petatjes

    Comment

    • Urban
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2008
      • 4104

      #752
      Dit tering land.

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #753
        Dat ik nu mijn dochter 18 word 180 euro extra waarvan ik er 90 terug krijg, nu ieder fck maand 393 euro zorg verzekering moet gaan betalen, verplicht. 4716 per jaar alsjeblieft.

        Comment

        • batmeid
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2012
          • 1317

          #754
          En je kinderbijslag eindigt ook gelijk meneer, . Hou mijn hart vast voor over 15 maanden dan îs mijn zoon zo ver.
          en dan nog de hogere energie kosten,,,,man maak me gek.
          sigpic it is just a flower

          Comment

          • Urban
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 4104

            #755
            dikke 120 per maand nu ze is gaan studeren dus een stuk meer kosten aan huis,eten, boeken, reizen en noem maar op gvd.

            Comment

            • Nonsense
              Super Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jul 2015
              • 1724

              #756

              Comment


              • Urban
                Urban commented
                Editing a comment
                En maar betalen vieze vervuilers dat we er zijn met je houtkacheltje en je vervloekte cv ketel.
            • JohnnyHaze
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2012
              • 912

              #757
              Ik erger me als de poes alle kerstballen uit de kerstboom flikkert, ze is van 2000 en heeft al het nodige meegemaakt.. ik vergeef het haar natuurlijk.
              Ze is wat klunzig de laatste jaren, en ik denk altijd dat ze toch wat meekrijgt als ik zoals vandaag bho rook in dezelfde kamer, wel 12 bij 6 meter maar toch zal dit effect hebben, denken jullie hier weleens aan? Verder is ze een gezonde boerenpoes en eet goed (wel 12+ voeding) voordat ik de dierenbescherming op de stoep heb.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #758
                Gelukkig worden de vliegvelden flink uitgebreid zodat we wel allemaal goedkoop naar Spanje kunnen.

                Die vervuiling koop je af voor minder dan 5 euro.

                Om net zo veel te vervuilen als 1 vlucht naar Barcelona moet je een half jaar auto rijden waarbij de rekening vele malen hoger is.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • groot
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2016
                  • 429

                  #759
                  2uur zoeken naar één Lego blokje...

                  Comment

                  • Eerstekamerlid
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 5066

                    #760
                    Boze buurvrouw aan de deur omdat aan de andere kant van de muur te hard geneuqt zou zijn..
                    Spinragjankert.
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment


                    • Nonsense
                      Nonsense commented
                      Editing a comment
                      Als het maar lekker was heb je zo je best gedaan of was het gewoon zo een giller .

                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Had je vrouw er geen last van dan, of was je alleen thuis met de poedel?

                    • Eerstekamerlid
                      Eerstekamerlid commented
                      Editing a comment
                      Jah. Had mn duitse staander meegenomen.
                      En een lol dat ze hadden..
                  • Eerstekamerlid
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 5066

                    #761
                    Met momenten..
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment

                    • Medihigh
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Feb 2018
                      • 36

                      #762
                      Je laatste geld gebruiken om je eigen wietolie te maken om deze dan tegen de grond te laten gaan waardoor je geen pijnstilling meer hebt of kan maken voor de rest van de maand.
                      Last edited by QnQ; 10 January 2019, 12:34. Reden: Nee.
                      Een mens is een mens, geld is de duivel, Liefde is...... Petatjes

                      Comment

                      • Nonsense
                        Super Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jul 2015
                        • 1724

                        #763
                        Kom ik thuis is GVD mijn parkeerplek ingenomen ....

                        Zit er een wietkwekerij 1 huis verder met 40 lampen

                        kwekerij.jpg

                        versnippperaar.jpg

                        Comment


                        • QnQ
                          QnQ commented
                          Editing a comment
                          Wow, dat zijn een paar mooie slakken <3

                        • Nonsense
                          Nonsense commented
                          Editing a comment
                          Ja dat zeker zat mooi spul tussen waren 4 van die grote slakken ze waren 750 watt zei die vent van het energiebedrijf dus hoeveel m3 is dat 4000 ? per stuk

                        • QnQ
                          QnQ commented
                          Editing a comment
                          Een sieraad aan elke muur
                      • Eerstekamerlid
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2013
                        • 5066

                        #764
                        750 watt is BS, dat is niks gangbaar.
                        voor 100 a 120 heb je een 1500m3 dus dat zal wel meevallen.
                        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                        Comment


                        • Nonsense
                          Nonsense commented
                          Editing a comment
                          Zijn volgens mij ook 2 verschillende grootte inblaas en uitblaas heb zelf een 3250 gehad en die rechtse op de foto is veel groter dan dat .
                          Denk dat ie het wattage van een inblaas slak heeft gegeven
                          waren 2 bloei ruimtes en een voor-groei ruimte en 1 bloei-hok dat overdag draaide en een wat snachts draaide was weer een beetje actie op het dorp.

                          Maar eigenlijk ging het Godverdomme over mijn parkeerplek !!!!
                      • Urban
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2008
                        • 4104

                        #765
                        Ik erger mezelf aan het feit dat george soros nog steeds leeft.

                        Comment

                        Bezig...