Je ergernissen van de dag...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • batmeid
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2012
    • 1317

    #916
    De realisatie dat ik als een verlamd beest zit gevangen in het World Wide Web.
    sigpic it is just a flower

    Comment

    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #917
      Lamme beesten die in het wwwoud gevangen zitten.

      Ach mens, ga toch koken.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment

      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #918
        Mensen die niet snappen dat baby's in de groene container moeten.
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment

        • Eerstekamerlid
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 5066

          #919
          The U.S. Air Force’s chief of staff wants the service to develop an affordable, lightweight fighter to replace hundreds of aging F-16s and complement a small fleet of sophisticated F-35 stealth fighters. But an affordable, lightweight fighter is exactly what the F-35 was first conceived to be.


          Miljardjes.

          Stelletje kneuzen boven ons. Kunnen echt niks.
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


          • Nonsense
            Nonsense commented
            Editing a comment
            Pim had gewoon gelijk stoppen met die JSF , jammer dat die kogel door zijn kop hier een einde maakte.
        • Eerstekamerlid
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 5066

          #920
          Linksdraaiende Islamsterdammertjes die zoals gewoonlijk anderen verantwoordelijk maken voor de door hen zelf gecreëerde kk zooi.

          EvA142sXMAIulE4.jpeg

          Stelletje varkens. Moesten ze maar eens boetes van een paar duizend euro op gaan zetten.
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


          • TheBigDudeski
            TheBigDudeski commented
            Editing a comment
            Zag het gisteravond al idd. Vorige week was er in het nieuws dat ze statiegeld op blikjes en kleine flesjes willen zetten. Als je dit ziet snap je ook wel waarom (er van uitgaande dat zoiets helpt). Gruwelijke ergernis. Net als dat het mode is dat je je afval van de Mac niet in de vuilnisbak gooit maar gewoon al rijdend vanuit de auto op straat tyft.

            Het kan allemaal in Nederland.

          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            Statiegeld goe idee , ligt daar voor een paar honderd pingelings op de grond !!
            Zonder gezever een flinke boete , dan gaan ze wel eens na denken !!
            Ge moet ni vragen waar dat dit gaat eindigen , Corona is daar al opgelost
            zeker in't park , hier zijn ze niet veel beter bezig !!

            In mijne vrienden kring zitten ook een paar marginale pippoos
            die maar op doen of dat het allemaal maar normaal is !!


            Komt ni goe de miserie moet nog beginnen de zomer staat al voor de deur ! èé !

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Typerend!
        • MissCasaNova
          Stoner
          Member
          • Jul 2020
          • 21

          #921
          De verpakking van de hondenkoekjes die niet open wilde. Had geen mes, schaar, scherp voorwerp in de buurt. Wel twee hongerige honden die me aan zaten te staren...

          Comment


          • Nonsense
            Nonsense commented
            Editing a comment
            gewoon dat pak op de grond gooien dat kunnen die honden goed zelf open maken
        • Eerstekamerlid
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 5066

          #922
          Dat m'n heerlijk rollende oude dame te min is geworden voor milieuzone fanaten.

          Fok jullie till APK tear us apart.
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment

        • Eerstekamerlid
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 5066

          #923
          Verkiezingsretoriek.

          Als we eenieder die nu valse beloftes loopt te braken na de verkiezingen z'n tong uitsnijden weet ik zeker dat de resterende 3 kwart jaar economisch een stuk beter uit gaan pakken dan de 1e 3 maanden van dit jaar.

          Man man man. Waar is het zo misgegaan dat de lulletjes van het schoolplein in staat gesteld zijn om leiderschap te gaan veinzen.

          Als je er niet zo om kon lachen zou je je ernstig zorgen moeten gaan maken.
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


          • Pieremegoggel
            Pieremegoggel commented
            Editing a comment
            Ach, liever nog de lulletjes van het schoolplein dan de zogenaamd stoere bullies met hun domme grote bekken...

          • Eerstekamerlid
            Eerstekamerlid commented
            Editing a comment
            Ja.
            Gelukkig waren er naast die jankerts ook nog gewoon lieve jongens die hun mannetje stonden en dus (redelijk) met rust gelaten werden .
            Niks bullys. Gewoon normaal doen.
        • batmeid
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2012
          • 1317

          #924
          20210313_082723.jpg Pukkie!! Gatverdamme.
          sigpic it is just a flower

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            'Cuz f×ck u thats why'
            Last edited by Rietslang; 13 March 2021, 09:51.

          • Eerstekamerlid
            Eerstekamerlid commented
            Editing a comment
            Heb je met een tampon lopen badmintonnen?

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Of met Jukkie ?
        • batmeid
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2012
          • 1317

          #925
          Eerder jakkie grey,en ja een kat. IMG_20210313_121202074.jpg deze welteverstaan
          sigpic it is just a flower

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Wij hadden thuis vroeger 3 katten en een goeie methode tegen dit soort dingen.
            Haal 'm er met z'n neus doorheen, dan leren ze dat rap af.

          • batmeid
            batmeid commented
            Editing a comment
            Dat heb ik idd zelf ook gedaan q toen ze kitten was, ( ging mijn zoon heel lief met een doekje dr neusje poetsen) En eigenlijk scheit ze nooit binnen maar tsja iets met de uitzondering bevestigd de regel ofzo.
            We hebben dan toch maar weer het poezentoilet neer gezet. ( Ik vind dat helemaal niks zo strontbak in huis + staat dat ding dusdanig in de weg dat ik al menigmaal over die bak gebochelt ben ,dat was ook o.a. de reden die bak weg te doen) . Maar ja pukkie blijkt aan het langste eind te trekken en ik mag stront ruimen..

            @ remco het is een pittig poesje

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Nog nooit een kat dit weten doen en indien toch zou ik der dringend eens op controle mee gaan
        • Eerstekamerlid
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 5066

          #926
          Nekschot
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment

          • Rietslang
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2015
            • 2171

            #927
            Die ergernissen aan ergernissen
            ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

            Comment

            • Eerstekamerlid
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2013
              • 5066

              #928
              Dat een avondklok best lastig is voor mensen die na 4 generaties nog steeds geen klok kunnen kijken.
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment

              • Pieremegoggel
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Nov 2020
                • 198

                #929
                Dat mensen die bang zijn voor de toekomst zich gaan afzetten tegen andere bevolkingsgroepen en/of religies.

                Comment

                • TheBigDudeski
                  Moderator
                  Lucky MemberModerator
                  • Oct 2020
                  • 582

                  #930
                  Ik vind het veel erger dat Ronald de Boer bondscoach is van Oranje. Mijn Turkse buurman hoorde ik zojuist de auto al starten.

                  Comment

                  Bezig...