Mijn herder sprong zonet in stilstaand water en meurt nu een uur in de wind. Zo maar even weer er met haar er uit.
Je ergernissen van de dag...
Collapse
X
-
PffffffffffffffffffFuck
Dat het klote is dat mijn prothese
niet lekker zit ​èéComment
-
@Flip Hasjkip - Voeten genoeg !!!
C3DD38F3-926D-4AE9-9D02-0586E17C27CF_1_201_a.jpg
Ik heb wel èéns èén vriendin gehad die
gewoon mijn bèén mee nam , zodat
ik niet buiten kon komen als zij
weg was , was wel echt een
geschift wijf -- zalig !èé!
Zabuza - Inderdaad is effe wennen aan nen
nieuwe koker , ik ben op 1 jaar tijd
wel wat kilo's verloren !!
En dat maakt het allemaal wat moeilijker
om ze mooi te laten passen zonder dat
er fantoom toestanden ontstaan !!
Dit is de voorlopige prothese , deze kunnen
ze nog bewerken , een beetje Fine-tuning èé
C406B3AF-BF6F-42D3-9177-5863D007A717.jpg
Maar deze nieuwe prothese drukt véèl
te hardop men knieschijf , met als gevolg
dat nu mijn knie ook wel serieus pijn doet ,
dus die nieuwe staat aan den kant en loop
ik terug met men oude rond , die eigenlijk
nog wel best ok zit tegen over
de nieuwe !
!
Het mooie is dat mijne prothesis voor
èén wèékje aan de NL Kust zit !!
Dus dat gaat wèér effe duren
voor dat alles in orde is !éè!
Remco.Comment
-
Laatste traptrede missen..
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
Mijn viswater
voor niets of niemand respect ,vechten ze niet dan mishandelen ze maar wat dieren 
Comment
-
Comment
-
Ja of je trapt in diverse andere drollen voordat je die van jouw hond hebt kunnen bereiken. Die dan ook nog voor de 4de x is gaan zitten en alleen een streep dunne schijt heeft geproduceerd wat je vervolgens alleen maar uitsmeert in plaats van opraapt. -
Juist Flip Hasjkip het zijn letterlijk zakjes van niks, het zijn shit zakjes!
-
-
Acht kinderen mishandelden gisteren dieren in Stiens (een dorp bij Leeuwarden).
Misselijkmakend. Of het blanke kinderen waren of kinderen van asielzoekers staat er niet bij. Zie bronComment
-
Comment
-
Is maar goed dat je niet in Tunesië bent geweest, daar hing alleen een tuinslang. Wat had je daarmee willen doen? :p -
Niet al te hypothetisch worden hoor Flip Hasjkip maar die tuinslang had ik wel op jouw wc hokje willen richten en dan de koude kraan helemaal opendraaien! Lachen toch?
-
Geen probleem, ik was bij het zien van de tuinslang al lang verdwenen, schijt wel in de zee of zo..
-
-
èé =-> 12/12 <-= èé
Dat ik heel den dag niet naar men meisjes kan gaan kijken !èé!
Ik zit er aan te denken om mijne dag en nacht terug naar mijn ritme te zetten !!!
Licht overdag aan en s'nachts lamp uit !!!
We zullen wel zien wat het me gaat kosten heel dit gebeuren ??
Remco.
Comment
-
Is nachttarief nog voordelig?
Vanaf 1 juli 2022, parallel met de invoer van het capaciteitstarief, zal het voordeel van het nachttarief helemaal verdwijnen.
Dat geldt voor het onderdeel netkosten op de energiefactuur. De energieleverancier kan wel nog altijd beslissen om de
werkelijke energiekosten aan een gunstiger tarief te verrekenen.3 mrt. 2022Comment
-
Je kan ook nog rouleren als je van variatie houdt.
Geef je m 14 uur licht per dag en 12 donker. Wat meer geyltijd, wat meer opbrengsten en wat meer stroomverbruik maar dan zit je wel op verschillende tijdstippen te geylen op je dames zonder dat het op werk gaat kijken of er een patroon op je energierekening te zien valt..
-
-
Comment
-
Nederhigh dan zal het gesmokkeld zijn en kennelijk van bedenkelijke kwaliteit, zie link: https://drugsinc.eu/overschot-aan-ca...aar-nederland/ -
Zag vandaag een orange uit california voor E35 in een groningse shop.
Ik dacht 5 zaden voor E50 bij sensi.
-
-
https://www.ad.nl/binnenland/noodklo...-toe~a75371d1/ Schande! moest zelf een keer 9 maanden wachten op een uitkering
dus ik leef met ze mee
verzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment
-
Sommige moeten in een tent slapen,ja een tent in dit weer! gvd niet normaal stuur ze dan naar een camping
verzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment
-
Heb een aanbieding gekregen voor anderhalf jaar naar de abc eilanden
als projectleider maar de honden mogen niet mee
dus gaan we nietComment
-






Comment