Brrrrr de tijd niet vinden om de plantjes te snoeien wetend dat ik veel moet snoeien en best zo snel mogelijk op 12/12 ga. En aanvoelen dat ik plaats te kort zal hebben
Je ergernissen van de dag...
Collapse
X
-
-
Bijna nooit kweekverslagen op coco en plots zijn er heeeel veel nieuwe leden die er bladproblemen erop hebben. Ik begin me af te vragen ofdat het niet al dezelde personen zijn🫤🙄Comment
-
sigpic it is just a flowerComment
-
Ondertussen bij de buren:
Boem boem boem boem boemboem boem boem boem Boem boem boem boem boemboem boem boem boem ​Boem boem boem boem boemboem boem boem boem Boem boem boem boem boemboem boem boem boem Boem boem boem boem boemboem boem boem boem ​Boem boem boem boem boemboem boem boem boem Boem boem boem boem boemboem boem boem boem Boem boem boem boem boemboem boem boem boem ​Boem boem boem boem boemboem boem boem boem Boem boem boem boem boemboem boem boem boem Boem boem boem boem boemboem boem boem boem ​Boem boem boem boem boemboem boem boem boem
Godverdomme
​
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
20230704_091652.jpgdat de potjes gel en nachtcrème wel erg op elkaar lijken. Sta zodat nachtcrème in m'n haar te smerensigpic it is just a flowerComment
-
Takketoelli dus zelfde potjes ander etiketje -
Yup.
Maar je kunt ook het verpakken uitbesteden aan een bedrijf. Dan ben je afhankelijk van hun machines. Dus het wil niet altijd zeggen dat het hetzelfde product is.
-
5 baans weg en dan met 100 naar regio Amsterdam ðŸ‘ðŸ»ðŸ–•ðŸ¼die oetlul die dat verzonnen heeft moet ook een gat in z’n kop hebben🤷ðŸ¼â€â™‚ï¸Comment
-
Rij je naar de Zeldenrustlaan Urban istie op vakantie ... jammerdebammer.
En de strandtent/pizzeria was ook gesloten op dinsdag.
Vandaag was Terneuzen nog kutter als anders.Comment
-
Gebeld worden onder het rijden. Dat gebeurt mij veel vaker dan gebeld worden terwijl ik mijn handen vrij heb. En als je dan de foon uit je zakt vist de beller wegdrukken.
Comment
-
Bo$wachter ja maar ik druk ze weg doordat de foon in mijn rechter broekzak zit waar ik tijdens het rijden slecht bij kan.
Eerstekamerlid knap dat jij in je rechter broekzak kan zien wie je belt! Dat scheelt zeker ergernis!
NewNoobie bellen is veel te onveilig met losse handen!
-
Aah je bent blind? Verklaart een hoop..
Bente is je geleidehond?mr:
-
Broodje döner eten tegenover cruisevakantieboot el vluchteling..
Lekker goed geklede opgeschoren recreërende jongemannen aanschouwen die zichzelf met een peukie en telefoontje heerlijk in de algehele gratis waanzin onderdompelen..
Het kan niet op allemaal. Wat een tijden.
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment






Comment