Je ergernissen van de dag...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • FlamingMango
    Wicked Stoner
    Member
    • Feb 2016
    • 240

    #196
    Re: Je ergernissen van de dag...

    Dat mensen tegenwoordig veel te verwend zijn en zich niet bewust zijn van de mooie dingen in het leven. Ook ondanks dat zij zo goed leven lijden, wordt er constant geklaagd. In tegenstelling tot de tijden van vroeger en arme landen. Nee ik besef zelf ook nog niks omdat ik zo'n goed leven lijdt. Blijkbaar moet een mens eerst hiermee geconfronteerd worden.

    Comment

    • Urban
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2008
      • 4104

      #197
      Re: Je ergernissen van de dag...

      dat ik geen 20 meer ben en alles rooskleurig kon zien

      Comment

      • ouwehippy
        Senior Stoner
        Member
        • Nov 2015
        • 33

        #198
        Re: Je ergernissen van de dag...

        schimmel in allerlei vormen.... yukkkk.....
        Langharig tuig allemaal....

        Comment

        • Nonsense
          Super Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jul 2015
          • 1724

          #199
          Re: Je ergernissen van de dag...

          Autoruiten krabben

          Comment

          • FlamingMango
            Wicked Stoner
            Member
            • Feb 2016
            • 240

            #200
            Re: Je ergernissen van de dag...

            Oorspronkelijk geplaatst door Urban
            dat ik geen 20 meer ben en alles rooskleurig kon zien
            Dar heb ik nu juist op mijn 23ste. Maar dan kijk ik met die visie naar mijn kinderjaren. Wordt dit dus nog erger wanneer ik ouder ben?

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #201
              Re: Je ergernissen van de dag...

              Het gebrek aan een echte winter.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • FlamingMango
                Wicked Stoner
                Member
                • Feb 2016
                • 240

                #202
                Re: Je ergernissen van de dag...

                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                Het gebrek aan een echte winter.
                Mag ik vragen waarvoor? :o

                Mijn ergenis: te laat opstaan door mijzelf. Ach ik moet toch een wekker gebruiken blijkbaar.

                Comment

                • Eerstekamerlid
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2013
                  • 5066

                  #203
                  Re: Je ergernissen van de dag...

                  Ja.
                  Toch zeker als je hard moet werken voor je centjes en geïnteresseerd bent in wat er allemaal voor nuttigs met je verplichte belastingcentjes wordt gedaan..
                  Als je dan ook nog s bewust bent van het gedraai en de huichelarij in de politiek, de toch wel steeds voller wordende wereld die voor t overgrote deel uit achterlijke gelovigen bestaat dan moet je toch wel n enorm ongeïnteresseerde egoïstische noob zonder visie zijn als je dat allemaal maar als mooi kan ervaren..

                  T leven is mooi maar de mensheid is verrot. En dat gaat alleen maar zieker worden..
                  Een betere wereld nalaten dan dat je zelf aangetroffen hebt? Das wahr einmal.

                  Neuh, dr is genoeg te klagen.
                  Veranderingen worden ook geboren uit ontevredenheid.

                  De wei staat vol met koeien, wees een stier en neuq ze allemaal..
                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment

                  • ip20
                    Big Bongmaster
                    Nieuw Lid
                    • Jun 2015
                    • 369

                    #204
                    Re: Je ergernissen van de dag...

                    zwaartekrachtgolven
                    [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                    Comment

                    • FlamingMango
                      Wicked Stoner
                      Member
                      • Feb 2016
                      • 240

                      #205
                      Re: Je ergernissen van de dag...

                      Oorspronkelijk geplaatst door I love it
                      Ja.
                      Toch zeker als je hard moet werken voor je centjes en geïnteresseerd bent in wat er allemaal voor nuttigs met je verplichte belastingcentjes wordt gedaan..
                      Als je dan ook nog s bewust bent van het gedraai en de huichelarij in de politiek, de toch wel steeds voller wordende wereld die voor t overgrote deel uit achterlijke gelovigen bestaat dan moet je toch wel n enorm ongeïnteresseerde egoïstische noob zonder visie zijn als je dat allemaal maar als mooi kan ervaren..

                      T leven is mooi maar de mensheid is verrot. En dat gaat alleen maar zieker worden..
                      Een betere wereld nalaten dan dat je zelf aangetroffen hebt? Das wahr einmal.

                      Neuh, dr is genoeg te klagen.
                      Veranderingen worden ook geboren uit ontevredenheid.

                      Whooo mijn gedachtegang door iemand anders beschreven. Hier ben ik dagelijks mee bezig. Zelf ben ik een persoon dat altijd naar opzoek is naar vernieuwing, dit gaf mij inzicht.

                      Laatst las ik dat de mensheid is verdubbeld sinds 1970. Sinds ik dat heb gelezen ben ik erg geschrokken. Alleen een wereldkampioen of virus kan nog helpen.

                      Comment

                      • ouwehippy
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Nov 2015
                        • 33

                        #206
                        Re: Je ergernissen van de dag...

                        urinebuiskanker voor mijn schoonbroer is a bitch...
                        Langharig tuig allemaal....

                        Comment

                        • Eerstekamerlid
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2013
                          • 5066

                          #207
                          Re: Je ergernissen van de dag...

                          Dat ik niet op Farage kan stemmen.
                          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                          Comment

                          • Walterius
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2015
                            • 108

                            #208
                            Re: Je ergernissen van de dag...

                            Dat ik zoveel last van kou voeten heb.
                            Tit veur e pafke.

                            Comment

                            • Eerstekamerlid
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2013
                              • 5066

                              #209
                              Re: Je ergernissen van de dag...

                              Mensen met een slechte bloedsomloop.
                              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                              Comment

                              • batmeid
                                Expert Grower
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2012
                                • 1317

                                #210
                                Re: Je ergernissen van de dag...

                                Wachten op woningvereniging voor asbest check, huizen hadden 5 jaar geleden groot onderhoud, stommelingen toen niet ff gekeken ofzo.
                                En ook nog te laat zijn grrrrrrr.
                                sigpic it is just a flower

                                Comment

                                Bezig...