Je ergernissen van de dag...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Brainwreck
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 581

    #466
    Re: Je ergernissen van de dag...

    Voor de zoveelste keer wakker gebeld worden door mijn ex.
    Is het nu echt zo moeilijk te snappen dat over ook echt over is.
    sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #467
      Re: Je ergernissen van de dag...

      Een week verlof hebben en sinusitis en bronchitis hebben en je zo slap als een vod voelen in diezelfde week, echt leuk
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #468
        Re: Je ergernissen van de dag...

        Beterschap Djax !

        fb8bc16380f40ffd3c767e0047f0d553.jpg
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • Meglow
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2011
          • 1374

          #469
          Re: Je ergernissen van de dag...

          Ganjax, als je ziek bent tijdens snipperdagen dan ben je gerechtigd jezelf ziek te melden met behoud van snipperdagen

          Comment

          • Ganjax
            Guru of all Growers
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 10443

            #470
            Re: Je ergernissen van de dag...

            Thnx Stemma!
            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

            Comment

            • Brainwreck
              Junior Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2016
              • 581

              #471
              Re: Je ergernissen van de dag...

              Vanmorgen om 7 uur wakker worden van geluid en naar de voordeur gelopen in het donker.
              Staat er 1 of andere kloothommel te proberen mijn voordeur open te breken.
              Ik op mijn blote voeten achter hem aan hollen in de ochtend.
              Hij heeft niet binnen kunnen komen, maar een hoop schade aan deurpost en raam.
              Komt om 9 uur de om de schade op te nemen.
              Goed begin van de dag.

              Maar goed dat ik hem niet te pakken heb gekregen, ik weet niet wat ik had gedaan met m.
              sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

              Comment

              • Eerstekamerlid
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2013
                • 5066

                #472
                Re: Je ergernissen van de dag...

                Ik vermoed dat je wat te halen hebt..

                Best dom op zondag ochtend zou ik zeggen.

                Dieven zonder bijl in dr rug..
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment

                • Brainwreck
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2016
                  • 581

                  #473
                  Re: Je ergernissen van de dag...

                  Zo snel van geest was ik niet.
                  Ik had een kettingslot gegrepen, maar ik had m deze graag gegeven.

                  a10.jpg
                  sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

                  Comment

                  • Urban
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2008
                    • 4104

                    #474
                    Re: Je ergernissen van de dag...

                    kolere das geen lekker begin van je dag brain

                    Comment

                    • wessos309
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2016
                      • 92

                      #475
                      Re: Je ergernissen van de dag...

                      Inbrekers moet je gewoon opwachten met een emmer troep/poep.
                      En dan vastbinden, na een uurtje laten verhuizen naar je creatief gemaakte schandpaal.
                      Dan met poep bekogelen. Daarna handen schudden en samen een jointje roken.

                      Comment

                      • Brainwreck
                        Junior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2016
                        • 581

                        #476
                        Re: Je ergernissen van de dag...

                        Oorspronkelijk geplaatst door Urban
                        kolere das geen lekker begin van je dag brain
                        Hij heeft gelukkig niet binnen kunnen komen.
                        Maar ik ben zelden zo snel wakker geweest.
                        Meestal heb ik daar minimaal een liter koffie voor nodig.
                        sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

                        Comment

                        • Hoeloes
                          Advanced Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Jun 2016
                          • 1051

                          #477
                          Re: Je ergernissen van de dag...

                          Dus voortaan als je vroeg op moet maar een inbreker bestellen dan. Dat scheelt weer een liter koffie.


                          I like it!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                          Comment

                          • Hoeloes
                            Advanced Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Jun 2016
                            • 1051

                            #478
                            Re: Je ergernissen van de dag...

                            Of lid worden van airsoft Nederland en deze bestellen

                            Geloof mij dat doet pijn.
                            Gewoon legaal een airsoft wapen in huis.


                            I like it!!!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                            Comment

                            • Eerstekamerlid
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2013
                              • 5066

                              #479
                              Re: Je ergernissen van de dag...

                              Jankert.
                              Airsoft is voor meisjes.
                              Beter koop je dan n dik legale pcp. Kan je tenminste ook echt de big 5 mollen in Blijdorp na sluitingstijd..
                              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                              Comment

                              • Hoeloes
                                Advanced Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Jun 2016
                                • 1051

                                #480
                                Re: Je ergernissen van de dag...

                                Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekamerlid
                                Jankert.
                                Airsoft is voor meisjes.
                                Beter koop je dan n dik legale pcp. Kan je tenminste ook echt de big 5 mollen in Blijdorp na sluitingstijd..
                                http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&...msLgZtglmU2IDQ
                                Idd alleen wel wat duur.
                                Toch vraag ik mij af die legaal in bezit kan?
                                Waarschijnlijk heb je dan een abonnement op de schiet vereniging nodig. En das een stuk duurder dan het lidmaatschap van ASN.


                                Deze is wat goedkoper. Maar illegaal in Nederland allemaal.
                                In Duitsland btw veel goedkoper.[emoji4]
                                We've got a great price on the Walther CP99 CO2 Gun, Black. Get a great price and expert advice at Pyramyd for your next outdoor adventure!



                                I like it!!!
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                                Comment

                                Bezig...