Iemand anders problemen met wietforum.nl?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MrMonkE
    Retired
    • Dec 2012
    • 11

    #1

    Iemand anders problemen met wietforum.nl?

    Korting op 420shop
    Iemand anders problemen met wietforum.nl?
    Ik krijg geen website te zien.
  • sjeng
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2009
    • 27

    #2
    Re: Iemand anders problemen met wietforum.nl?

    Ik kom er ook niet op, denk dat de site plat ligt.
    straks nog eens proberen.

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #3
      Re: Iemand anders problemen met wietforum.nl?

      .......................
      Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 01:11.
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • MrMonkE
        Retired
        • Dec 2012
        • 11

        #4
        Re: Iemand anders problemen met wietforum.nl?

        Ik las wel dat er 5 kweekplekken in Hoorn waren opgerold :/
        Unrelated i hope.

        Comment

        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #5
          Re: Iemand anders problemen met wietforum.nl?

          ....................
          Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 01:11.
          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment

          • HJM
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 3714

            #6
            Re: Iemand anders problemen met wietforum.nl?

            Ik heb al tijden problemen met die narcisten site

            Als je er weer op komt, succes in de zandbak van Sannie.
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment

            • angel777
              Cronic Grower
              • Mar 2010
              • 3409

              #7
              Re: Iemand anders problemen met wietforum.nl?

              ik kan er gewoon op
              niet dat ik daar veel doe verder
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment

              • k1
                Wicked Grower
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 3660

                #8
                Re: Iemand anders problemen met wietforum.nl?

                is goed voor zaadruil !! voor de rest zouw ik zeggen !! laat ze daar maar spelen in hun zandbak :d
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment

                • Ventje
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 960

                  #9
                  Re: Iemand anders problemen met wietforum.nl?

                  Een commerciele handjekiap site

                  Ventje
                  Living in Second live for real

                  Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                  Comment

                  • angel777
                    Cronic Grower
                    • Mar 2010
                    • 3409

                    #10
                    Re: Iemand anders problemen met wietforum.nl?

                    waar alleen de sannie fans welkom zijn
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment

                    • 010
                      Big Bongmaster
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2012
                      • 357

                      #11
                      Re: Iemand anders problemen met wietforum.nl?

                      zelfverheerlijking en oneerlijke concurentie zou ik zeggen.
                      alle producten die daar positief beoordeeld worden zoals:

                      zaden van sannie
                      tabs
                      pluggen
                      fresh filter
                      gavita
                      smartpots

                      en nog eenzootje andere merken zijn hun eigen merken en dat is het beste van het beste.
                      maar als er een stukje wordt eschreven over een concurent dat is het rommel en worden de producten met de grond gelijk gemaakt.
                      terwijl die producten in sommige gevallen beter en een stuk goedkoper zijn..
                      hoezo objectief eerlijke informatie verstrekken naar de gebruikers en bezoekers van je forum hahaha
                      te droevig voor woorden daar

                      Comment

                      • angel777
                        Cronic Grower
                        • Mar 2010
                        • 3409

                        #12
                        Re: Iemand anders problemen met wietforum.nl?

                        alweer iemand die het ontdekt heeft hoe het daar gaat
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment

                        • 010
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2012
                          • 357

                          #13
                          Re: Iemand anders problemen met wietforum.nl?

                          hahaha en nog droeviger is dat bepaalde zaken doe veel met hun doen geen concurende merke op voorraad mogen hebben trekken ze de kredietaccount in hahaah

                          Comment

                          • angel777
                            Cronic Grower
                            • Mar 2010
                            • 3409

                            #14
                            Re: Iemand anders problemen met wietforum.nl?

                            ik hoor van verschillende personen verhalen
                            enige waar ze blij mee zijn is escobar seeds horen ik uit alle hoeken van nederland
                            waarschijnlijk zouden ze zonder escobar de tent moeten sluiten
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment

                            • Smowkie
                              Elite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2011
                              • 2684

                              #15
                              Iemand anders problemen met wietforum.nl?

                              Eskobar is ook goed maar kan je wel volgen angel klopt helemaal .. Grrtt

                              Comment

                              Bezig...