Gent... wie kan me helpen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kristoflievens
    Retired
    • Apr 2013
    • 3

    #1

    Gent... wie kan me helpen

    Korting op 420shop
    Hoi, iedereen

    Net eerste keer ingelogd.
    Ik ben afkomstig van Gent, en vroeg me af of er nog andere blowers, kwekers zijn uit Gent of omstreken.

    Groeten
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: Gent... wie kan me helpen

    Indien deze oproep om hulp bedoeld is om wiet te kopen of zelfs dealers te vinden in jouw regio, ben je hier op de verkeerde plaats.....
    Bij het accepteren van de Regels van dit forum zou je moeten weten dat je hiervoor verwijderd wordt van het forum.
    Indien ik deze oproep verkeerd heb geïnterpreteerd, kun je dit bericht als niet geplaatst zien.

    M.v.g. vale

    Comment

    • Smowkie
      Elite Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 2684

      #3
      Gent... wie kan me helpen

      Het lijkt me ook niet erg slim om je volledige naam als nickname te gebruiken en dan te schreeuwen waar je woont?? Is dit een misplaatste grap ofzo?

      Comment

      • kristoflievens
        Retired
        • Apr 2013
        • 3

        #4
        Re: Gent... wie kan me helpen

        Ik ben actief als kweker, wou gwn weetjes delen met anderen, niks meer

        Comment

        • timmo
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2013
          • 168

          #5
          Re: Gent... wie kan me helpen

          Deel maar op los wij zijn allemaal aant luisteren.

          Greetz

          Comment

          • Sjefke Stroomboot
            Retired
            • Apr 2013
            • 3

            #6
            Re: Gent... wie kan me helpen

            wat een figuur..

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Gent... wie kan me helpen

              Wat voor hulp zoek je precies ?
              Is het fysiek, of meer psychisch of wat anders ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Medical-Spliff
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2011
                • 2061

                #8
                Re: Gent... wie kan me helpen

                Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie
                Het lijkt me ook niet erg slim om je volledige naam als nickname te gebruiken en dan te schreeuwen waar je woont?? Is dit een misplaatste grap ofzo?

                is enkel zijn adres en huisnummer nog weten te vermelden in zijn nickname
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

                Comment

                • berry ryder
                  Special member
                  420 MemberLucky Member
                  • Dec 2012
                  • 2666

                  #9
                  Re: Gent... wie kan me helpen

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                  Wat voor hulp zoek je precies ?
                  Is het fysiek, of meer psychisch of wat anders ?
                  Ik denk psychisch
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                  The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                  sigpic

                  Comment

                  • Smowkie
                    Elite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 2684

                    #10
                    Gent... wie kan me helpen

                    Loool @ Medical ghahah

                    Comment

                    • kristoflievens
                      Retired
                      • Apr 2013
                      • 3

                      #11
                      Re: Gent... wie kan me helpen

                      Wat een vriendelijk ontvangst comitè hebben jullie hier

                      Comment

                      • Sole mio
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2012
                        • 808

                        #12
                        Re: Gent... wie kan me helpen

                        Je moet begrijpen.....we kennen je helemaal niet,en wat je daar vraagt zijn persoonlijke zaken die de mensen meestal liever niet delen(van waar ze zijn)
                        Vertrouwen is iets dat moet groeien.
                        We zijn hier ook niet bij de scouts of de chiro,wie al eens een plantje zet loopt daar meestal niet mee te koop,en wie dat wel doet bekoopt het meestal.
                        Ikzelf ben ook redelijk nieuw hier,maar je leert al snel dat een domme vraag meestal een hele reeks gelijkaardige antwoorden veroorzaakt en ergens begrijp ik het wel.
                        Als je daar niet mee omkunt ga je hier niet lang zijn,nochthans is this the place to be als je echt iets wil leren.
                        Last edited by Sole mio; 23 April 2013, 23:48.
                        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                        Comment

                        • Ganjax
                          Guru of all Growers
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 10443

                          #13
                          Re: Gent... wie kan me helpen

                          en je moet hier ook wel tegen wat humor kunnen, geen bijbelklas hier he
                          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                          Comment

                          • Sole mio
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2012
                            • 808

                            #14
                            Re: Gent... wie kan me helpen

                            Er is hier toch eens zo een geweest...die zanger,met filmkes op you tube enzo....,vreselijk goed gelachen toen...nu nog als 'k er aan denk.
                            Waarmee ik zeker niet bedoel dat jij zo'n figuur zou zijn.
                            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                            Comment

                            • Ganjax
                              Guru of all Growers
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Apr 2009
                              • 10443

                              #15
                              Re: Gent... wie kan me helpen

                              Herinner me die kerel ook nog
                              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                              Comment

                              Bezig...