in bloei zetten ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Moartens
    Plantje
    • Apr 2013
    • 10

    #1

    wietplaatjes in bloei zetten ?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    ik heb een vraag ? Ik heb op 16/03/'13 een plantje gezet namelijk was deze net ontkiemt
    en in de pot overgeplant. Nu zit ik met de vraag kan mijn plantje nu al in de bloeifase gaan ?
    Hij is namelijk 20 cm groot ziet er goed uit.
    Ik weet dat ik hem op 12/12 moet zetten. Maar hoelang duurt de groeifase normaal de plant staat voor vensterbank
    en zal namelijk onder een phs lamp van 250 watt is dit genoeg.
    Naam van de soort : Shining silver haze. royale queen seeds

    bedankt voor de hulp,
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: in bloei zetten ?

    vensterbankkweekjes worden niet veel
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • peuker
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 1281

      #3
      Re: in bloei zetten ?

      hoeveel groei je heeft aan een plant kies je zelf je kan hem na een week of 2 op 12/12 zetten en dan zal ze na een goeie 2a3 weken bloeien

      Comment

      • Moartens
        Plantje
        • Apr 2013
        • 10

        #4
        Re: in bloei zetten ?

        Hij wordt straks onder de lampen gezet als ik weet dat ik hem in de bloei mag zetten is 2 de keer
        dat ik eigen plantje zet.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Oorspronkelijk geplaatst door peuker
        hoeveel groei je heeft aan een plant kies je zelf je kan hem na een week of 2 op 12/12 zetten en dan zal ze na een goeie 2a3 weken bloeien
        Bedankt, er zijn geen producten bijgevoegd aan water , kan ik daarvoor ook niet naar aveve gaan voor universeel korreltjes ?

        Comment

        • peuker
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 1281

          #5
          Re: in bloei zetten ?

          zet eens een foto van je plantje je zal moeten opletten dat ze niet te groot wordt want haze planten schieten redelijk wat door in de bloeifase

          Comment

          • Moartens
            Plantje
            • Apr 2013
            • 10

            #6
            Re: in bloei zetten ?

            Oorspronkelijk geplaatst door peuker
            zet eens een foto van je plantje je zal moeten opletten dat ze niet te groot wordt want haze planten schieten redelijk wat door in de bloeifase
            922910_10201271133846772_1791389754_n.jpg

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
            Last edited by Moartens; 27 April 2013, 08:55.

            Comment

            • peuker
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 1281

              #7
              Re: in bloei zetten ?

              als je die nu laat bloeien zal ze wel groot genoeg worden denk ik , ik kweek meestal direckt op 12/12 en mijn dames worden nog redelijk groot anders moet je eens checkn bij mijn topic zo zieje hoe groot ze worden als ze direckt op 12/12 staan grtz
              qua voeding zou je wel iets kunnen halen in de aveve maar persoonlijk vind het het beter als je voeding bestelt die bestemd is voor wietplantjes

              Comment

              • Moartens
                Plantje
                • Apr 2013
                • 10

                #8
                Re: in bloei zetten ?

                bedankt voor de informatie , ik kijk zeker en vast bij u topics .
                zal dan een planten voeding kopen van Hesi- ben ik daar trouwens niet te laat voor dan ?

                Comment

                • peuker
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2011
                  • 1281

                  #9
                  Re: in bloei zetten ?

                  voeding kunnen ze altijd gebruiken zeker in de bloei gewoon wachten tot het voeding in je medium is opgebruikt en dan kan je lichtjes beginnen bijvoeden

                  Comment

                  • Ganjax
                    Guru of all Growers
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Apr 2009
                    • 10443

                    #10
                    Re: in bloei zetten ?

                    ..................
                    Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 01:07.
                    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                    Comment

                    • EL Guerilliero
                      Advanced Grower
                      • Nov 2012
                      • 1090

                      #11
                      Re: in bloei zetten ?

                      vroeg me dat ook al af ..

                      enne waarom 'hem' en 'hij' .. goed zou zijn 'zij' of als je het nog niet weet is het 'de plant' ..
                      anywho toch nog een hoop succes gewenst met je haas !!

                      Comment

                      Bezig...