Wat voor effect geven jullie de voorkeur ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tu sheng peng
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 194

    #1

    Wat voor effect geven jullie de voorkeur ?

    Korting op 420shop
    Als je lekker een rookt. Welk effect genieten jullie het meest van.
    9
    +3 Super Sativas - Edgy, trippy
    33,33%
    3
    +2 Party weed - Lots of laughter
    22,22%
    2
    +1 Daytime smoke - Makes all TV interesting
    11,11%
    1
    0 Zero standard - Think about doing stuff, but later
    0,00%
    0
    -1 Couch-lock indicas - Relaxing, drooping eyelids
    22,22%
    2
    -2 Party killers - Time for bed
    11,11%
    1
    sigpic

    Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013
  • Sole mio
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2012
    • 808

    #2
    Re: Wat voor effect geven jullie de voorkeur ?

    Het hangt eigenlijk van de omstandigheden af,als ik 's avonds thuis zit heb ik liefst van al ne goeie wafel....knal boem,maar overdag,als k nog dingen te doen heb mag het wat minder zijn of soms helemaal niets.
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

    Comment

    Bezig...