Het nieuwe geld.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • max390
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 350

    #1

    Het nieuwe geld.

    Korting op 420shop
    wat vinden jullie ervan dat er weer nieuwe bankbiljetten komen?
    En hoe bevalt de nieuwe look?

    IMG_0635.jpg IMG_0636.jpg
    05-21
  • k1
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 3660

    #2
    Re: Het nieuwe geld.

    monopolie geld :p
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Het nieuwe geld.

      Ik hou wel van verse knisperende biljetten
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Heribei
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2011
        • 1140

        #4
        Re: Het nieuwe geld.

        Anderhalve week geleden ging ik pinnen en kreeg ik dit 5je 2x en ik dacht O_O'
        Later in de plus markt betaalde ik ermee en de kassiere keek naar het biljet alsof het een kraslot was.
        Even later naar de subway gelopen en die weigerde het gewoon aan te nemen!
        Verder vind ik het wel een mooi briefje

        Comment

        • moreweed
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 5939

          #5
          Re: Het nieuwe geld.

          soms vind ik ze mooi (als ik ze in mn zak heb), maar meestal gewoon spuuglelijk (als iemand anders ze in de zak heeft).

          doe mij maar vuurtorens, snippen, zonnebloemen en hondermiljoendollarbriefjes. Niet dat ik een guldenfanaat ben, die briefjes vond ik gewoon übercool. Zelfs bij anderen
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          • mostlymauwiewauwie
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2012
            • 88

            #6
            Re: Het nieuwe geld.

            tis weer eens wat anders.

            Comment

            • Marteaan
              Plantje
              Nieuw Lid
              • May 2013
              • 10

              #7
              Re: Het nieuwe geld.

              Oorspronkelijk geplaatst door moreweed
              soms vind ik ze mooi (als ik ze in mn zak heb), maar meestal gewoon spuuglelijk (als iemand anders ze in de zak heeft).

              doe mij maar vuurtorens, snippen, zonnebloemen en hondermiljoendollarbriefjes. Niet dat ik een guldenfanaat ben, die briefjes vond ik gewoon übercool. Zelfs bij anderen
              ik geniet van die reactie!!

              Comment

              • max390
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 350

                #8
                Re: Het nieuwe geld.

                Zelf vind ik het thema van de euro biljetten belachelijk, de biljetten die voor de euro waren vond ik mooier(van bijna elk Europees land).

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #9
                  Re: Het nieuwe geld.

                  @moreweed joh ik vind het geweldig als iemand anders ze in de zak heeft
                  Moet ik gewoon een goede manier vinden om het in mijn zak te krijgen
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • jaxxx1984
                    Zaadje
                    • Jul 2010
                    • 3

                    #10
                    Re: Het nieuwe geld.

                    dit is een grieks briefje van 5
                    en is er al vanaf het begin

                    Comment

                    • HR83
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2011
                      • 1046

                      #11
                      Re: Het nieuwe geld.

                      een grieks briefje van 5.....?



                      sinds wanneer hebben landen hun eigen briefgeld binnen europa?

                      dit briefje is wel degelijk nieuw...

                      hehehehe grieks briefje van 5,.. wat een grap
                      __________________________________________________ ______________

                      When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                      sigpic

                      Comment

                      • Escargot
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4984

                        #12
                        Re: Het nieuwe geld.

                        Lijkt trouwens op les Arceaux in Montpellier dat Aquaduct
                        dyn006_original_400_300_jpeg_36352_1742e82fd67060b275af5dcdef746712.jpg
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment

                        Bezig...