Het is voor buiten wel k..... weer zeg

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AngelsDream
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Mar 2013
    • 6

    #1

    Het is voor buiten wel k..... weer zeg

    Korting op 420shop
    Ik heb voor het eerst zaadjes gekweekt binnen en toen buiten gezet.
    Werd het kouder zetten ik ze s'nachts weer binnen, ze zijn nu zo'n 40cm hoog.
    Maar wat een slecht weer heb je zeg dit jaar, veel te nat en te koud.

    Kan dat kwaad? Heeft iemand nog tips voor mij als beginneling?

    Kan ik ze beter binnen houden?

    Groetjes Angels
  • JiMBR0wsKi
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 207

    #2
    Re: Het is voor buiten wel k..... weer zeg

    Joh, vorig jaar juni. Elke dag regen en amper boven de 20 graden. Ik balen!! In november zat ik het te roken
    Gewoon buiten laten staan. Hopelijk heb je wel buiten soorten.
    Mijn tip, maak je niet druk. Tis best goed weer eigenlijk.

    Comment

    • wamy
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Mar 2011
      • 301

      #3
      Re: Het is voor buiten wel k..... weer zeg

      Gewoon buiten laten staan hoor.
      Welke soortje heb je gezet?

      Groetjes wamy

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Het is voor buiten wel k..... weer zeg

        Weet niet waar je woont, maar in Nederland is het prima weer hoor.
        De regenton staat voor 1/3 vol, en ik heb 'm de laatste weken nog niet geleegd.
        Gewoon buiten laten staan. Als het -5 wordt moet je misschien nog eens overwegen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • berry ryder
          Special member
          420 MemberLucky Member
          • Dec 2012
          • 2666

          #5
          Re: Het is voor buiten wel k..... weer zeg

          Hier groeit het prima. En van regen houden die van mij wel
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



          sigpic

          Comment

          • Auto
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Jun 2013
            • 5

            #6
            Re: Het is voor buiten wel k..... weer zeg

            Even een vraagje.
            Die van mij staan ook dag en nacht buiten, ook als het regent.
            Moet ik ze dan nog extra water geven als het warm word? Heb heeft nu alweer 5 dagen niet geregend namelijk?

            Comment

            • HOMMEL
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2012
              • 229

              #7
              Re: Het is voor buiten wel k..... weer zeg

              @Auto
              Ik weet niet hoe anderen het doen, maar ik heb nog niet bijgegoten. Ze staat sinds eind mei buiten en heb de natuur haar werk laten doen.
              Ze staan nu ongeveer 1.50 M hoog....
              Leren = Experimenteren

              Comment

              • Auto
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Jun 2013
                • 5

                #8
                Re: Het is voor buiten wel k..... weer zeg

                @Hommel
                Zo dat is netjes!
                Die van mij zijn autoflowers dus die wordenn niet hoger dan een meter.
                Dan zal het wel goed zijn om de natuur zijn best te doen.
                Staan die van jou in volle grond of in potten?

                Comment

                • HOMMEL
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2012
                  • 229

                  #9
                  Re: Het is voor buiten wel k..... weer zeg

                  Volle grond all the way baby
                  Leren = Experimenteren

                  Comment

                  • Auto
                    Stekje
                    Nieuw Lid
                    • Jun 2013
                    • 5

                    #10
                    Re: Het is voor buiten wel k..... weer zeg

                    Hey Hommel ik bij introductie forum een post gezet over me plantje.
                    Hij heeft iets met het blad. Heb er een foto van gemaakt.
                    Zou jij voor mij willen kijken wat het is. Krijg het gevoel dat je er mee af weet dan ik

                    Comment

                    • HOMMEL
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2012
                      • 229

                      #11
                      Re: Het is voor buiten wel k..... weer zeg

                      Hey Auto,

                      Ik bekeek net je post in de introductie-sectie.
                      Best post je je foto's hier, zo kan iedereen zijn oordeel geven. (of begin een nieuw topic)
                      Ik ben zeker niet de expert wat betreft ziekten, plagen, beestjes,...
                      Leren = Experimenteren

                      Comment

                      • MissMellow
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • May 2013
                        • 64

                        #12
                        Re: Het is voor buiten wel k..... weer zeg

                        Ik vind het ook maar langzaam gaan. Ik ben wel laat begonnen, maar ze zijn nu de afgelopen dagen met de zon pas een beetje gaan groeien! Ze bleven maar bij die 4 zielige blaadjes!
                        Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion

                        Comment

                        Bezig...