kalasnikova autoflowering

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thunderganja
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jul 2013
    • 8

    #1

    wietplaatjes kalasnikova autoflowering

    Korting op 420shop
    mijn kalasnikova autoflowering ze staan nu al een tijdje en ik heb het gevoel dat ze echt niet opschieten ze staan meestal in de volle zon maar ik denk da het vandaag iets te warm is voor die planten en het waait wat hard xd
    Foto0051.jpgFoto0052.jpgFoto0053.jpg
  • bartjeboy
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2010
    • 83

    #2
    Re: kalasnikova autoflowering

    wat is een tijdje?
    Bartjeboy
    Lonsdale, Fairtex en BenLee shop
    Yoga en Japanse taal in Zutphen

    Comment

    • thunderganja
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Jul 2013
      • 8

      #3
      Re: kalasnikova autoflowering

      Oorspronkelijk geplaatst door bartjeboy
      wat is een tijdje?
      ze staan nu ongeveer 2 weken (na ontkieming)

      Comment

      • Cookaap
        Elite Grower
        • Dec 2011
        • 2730

        #4
        Re: kalasnikova autoflowering

        Ik zou ze in een grote pot doen en tot de lobbladeren ingraven. Dan kan die lekker veel wortels ontwikkelen.
        Altijd buiten laten staan.
        Hoe meer bladeren hoe meer licht de plant krijgt dus dat is een kwestie van tijd.

        als je dat doet is je plantje over 2 weken 3x zo groot.

        Comment

        • thunderganja
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Jul 2013
          • 8

          #5
          Re: kalasnikova autoflowering

          dankje voor de tip
          alle tips zijn welkom
          Last edited by thunderganja; 20 July 2013, 21:16. Reden: typfout

          Comment

          • Escargot
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4984

            #6
            Re: kalasnikova autoflowering

            Ik ben het helemaal met Cookaap eens,
            Overzetten die handel en ingraven tot de lobblaadjes.
            Succes, kom af en toe eens kijken.
            Groet,
            Reuben
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment

            • thunderganja
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Jul 2013
              • 8

              #7
              Re: kalasnikova autoflowering

              moet die egt in een grote pot staan want ik heb nog geen grote potjes
              en als ik een andere pot ga halen hhoe groot moet die dan zijn??

              grts
              Bart

              Comment

              • Nik
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2013
                • 2207

                #8
                Re: kalasnikova autoflowering

                Neem voor de auto 9 a 11l potten



                Royal kastje
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                Maak kennis met deze 3-ling HAze
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment

                • thunderganja
                  Stekje
                  Nieuw Lid
                  • Jul 2013
                  • 8

                  #9
                  Re: kalasnikova autoflowering

                  ik heb ze in emmers van 10Liter gestuken en tot de lob bladeren in gegraven (gelijk gezegd)
                  en ze staan zo vaak mogelijk in de volle zon Foto0054.jpgFoto0055.jpg
                  zo zijn ze nu meer tips?? altijd welkom

                  Comment

                  • Nik
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 2207

                    #10
                    Re: kalasnikova autoflowering

                    Probeer je emmers iets meer te vullen & toch genoeg gaatjes in de bodem van je emmer gemaakt?



                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment

                    Bezig...