kweektenttje in garagebox

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • emielgino
    Retired
    • Jul 2013
    • 3

    #1

    kweektenttje in garagebox

    Korting op 420shop
    ik ben benieuwd is het mogelijk om 4 tot 6 lampen van 600 watt te plaatsen in een garagebox en dan een kweektentje te draaien zonder stroom af te hoeven tappen?

    ik vraag dit voor een vriend van mij omdat hierover veel onduidelijk is hij heeft dit nog nooit gedaan en wilt hierover zoveel mogelijk info mvg emiel
  • Bombadil
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Dec 2011
    • 465

    #2
    Re: kweektenttje in garagebox

    Heb je in je garagebox überhaupt toegang tot stroom? Hoe dan ook, zo'n verbruik is wel raar voor een garagebox. Wat ga je als excuus geven?

    Enne, het is altijd voor een vriend
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

    Comment

    • emielgino
      Retired
      • Jul 2013
      • 3

      #3
      Re: kweektenttje in garagebox

      jah er is een stopcontact hoeveel lampen zou dan wel kunnen wat niet op zou vallen hebben mensen eventueel ander tips enne dat het voor een vriend is of vriendin of wat dan ook is niet jou probleem ik probeer gewoon wat wijzer te worden

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: kweektenttje in garagebox

        Je gefilterde lucht zal naar buiten moeten.
        Als er mensen langs je box lopen, horen ze dat.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #5
          Re: kweektenttje in garagebox

          leuke vriend

          Comment

          • Cookaap
            Elite Grower
            • Dec 2011
            • 2730

            #6
            Re: kweektenttje in garagebox

            Als iemand het groot gaat aanpakken lijkt t me handig dat die t nodige over elektro weet.
            Op wietforum heb je best wat broodkwekers daar kun je miss wat wijzer worden.

            Comment

            • Escargot
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4984

              #7
              Re: kweektenttje in garagebox

              4 of 6 lampen maar liefst in een eerste kweek.
              Rookt hij je vriend?
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment

              • emielgino
                Retired
                • Jul 2013
                • 3

                #8
                Re: kweektenttje in garagebox

                70 plantjes ongeveer 6 lampen zoiets bedoelde ik in een garage box

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #9
                  Re: kweektenttje in garagebox

                  Ja ik geef je geen antwoord hoor. 70 plantjes, heb je de regels wel gelezen?
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #10
                    Re: kweektenttje in garagebox

                    Dit is niet het forum voor dergelijke zaken!
                    Het ligt ook niet in de bedoeling dat er over zulke zaken tips en/of verwijzingen worden gegeven btw.
                    Last edited by ceBep; 25 July 2013, 19:13.

                    Comment

                    Bezig...