JD's Voetbal Hoekje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • de oerhippie
    Ultra Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 2132

    #1606
    Re: JD's Voetbal Hoekje

    Heren van de organisatie, vul mijn inzending ook effies in....anders ben ik te laat wiet smiley ...hehe.gif....hahaa...laters en veel speelplezier wietsmileys sjaaltjejuichen.gif!
    Attached Files
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment

    • Ronson
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 2379

      #1607
      Re: JD's Voetbal Hoekje

      Zoo ik ben scherp deze week zeg ..poeh heee!!!..Sorry Hipp, geen idee waarom ik er overheen heb gelezen. Ze staan erbij no worries

      Maar dan moet ik er toch nog een paar hebben.. Nog een uur mensen!!!

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Deadline Opschep ToTo Ronde 19


      Zo de deadline is wederom verlopen. Als altijd wensen wij van de organisatie, jullie weer veel speel plezier en bovendien veel succes. Dit keer mis ik nog wat mensen, jammer dat jullie je inzending zijn vergeten. Om 20.30 uur begint de eerste wedstrijd, dus jullie kunnen nog snel een inzending plaatsen. Omdat het nu meerdere mensen zijn zal ik geen standen voor de absente mensen gaan invullen. Voor 1 zal ik dat nog wel willen doen. Dus wees er nog snel ff bij.

      1.
      -
      2.
      1 - 1 wedstrijd onderbroken bij een 1-1 tussenstand
      3.
      -
      4.
      0 - 2
      5.
      -

      De wedstrijden uitgeschreven:

      1* Jupiler Pro League RSC Anderlecht v/s Club Brugge Zondag 26 Januari 18.00 uur Ronson
      2* International Club Friendly Djurgården v/s Union Berlin Zaterdag 25 Januari 15.30 uur Escargot 1-1
      3* Eredivisie PSV v/s AZ Zaterdag 25 Januari 20.45 uur De Oerhippie
      4* Bundesliga Borussia Monchengladbach v/s Bayern München Vrijdag 24 Januari 20.30 uur Ronson 0-2
      5* Ligue 1 AS Monaco v/s Olympique Marseille Zondag 26 Januari 21.00 uur Ronson






      Gedetailleerde informatie over de inzendingen, standen en de uitslagen, kan je in ons live overzicht vinden.


      Controle link;

      http://www.liveuitslagen.nl/

      Deelnemers opschep toto ronde 19: Escargot, Ronson, Hobby007, Stiff, El Guerilliero, Rodigan, El Plantos, Thugz, Stafford, MWay, De Oerhippie, Cookaap

      1 1-1 1-0 2-0 2-0 2-1 2-2 2-0 3-1 2-0 1-1
      2 1-2 1-0 1-0 1-1 1-2 1-1 1-1 2-0 2-1 1-1
      3 1-1 1-0 1-1 1-1 2-1 0-0 2-1 2-1 1-1 1-1
      4 1-2 1-0 1-2 0-2 1-2 1-0 1-3 1-3 0-3 0-2
      5 1-2 1-0 1-0 1-2 2-1 0-1 1-1 2-0 1-2 1-0




      1 3-1 2-1
      2 0-0 0-1
      3 1-2 0-0
      4 0-3 0-3
      5 1-1 1-1




      P1 ronde 3.jpg

      Attached Files
      Last edited by Ronson; 25 January 2014, 17:28.

      Comment

      • Cookaap
        Elite Grower
        • Dec 2011
        • 2730

        #1608
        Re: JD's Voetbal Hoekje

        2-2
        1-1
        0-0
        1-0
        0-1

        Kut, weet te laat, bepaal zelf maar of mijn score er nog opgezet wordt, het zou rechtvaardig zijn als ik nu echt te laat ben

        Comment

        • Escargot
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4984

          #1609
          Re: JD's Voetbal Hoekje

          Slijmbal...................;



          Ik moest je weer eens van de Chat af trekken.......
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment

          • Ronson
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2013
            • 2379

            #1610
            Re: JD's Voetbal Hoekje

            Net op tijd. De anderen hebben toch echt pech. 1e wedstrijd is inmiddels begonnen. Zonde jongens!!!

            Voor alle anderen kans om weer in te lopen. Baal wel voor Suburbian, Hij staat gewoon ruim voor.

            Nou succes weer iedereen.

            Comment

            • smoking leo
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 352

              #1611
              Re: JD's Voetbal Hoekje

              Excuses... Te laat met inzending zie ik

              Comment

              • smoking leo
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 352

                #1612
                Re: JD's Voetbal Hoekje

                Kay
                1=2-1
                2=0-1
                3=2-0
                4= reeds gespeeld
                5=1-2

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #1613
                  Re: JD's Voetbal Hoekje

                  Ik zat gewoon te twijfelen.
                  Helaas, mijn verstand wint hier, Ik moet hard zijn.

                  Vrijdag 19.00 uur is de deadline van de ToTo.
                  Dit met uitzondering, vooraf gemeld voor interlands etc.

                  Hierna, wordt er niet meer ingezet.

                  Ik laat het niet toe, dat Ronson 24/7 met de toto bezig is.

                  Sorry,maar ik hoop op jullie begrip.

                  Deze beslissing heb ik alleen genomen en ben hier volledig aansprakelijk voor.
                  Deze actie is bespreekbaar via PM.

                  Prettige speelronde
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • thugz
                    Amazing Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 4284

                    #1614
                    Re: JD's Voetbal Hoekje

                    woehoe ik heb 1 punt
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment

                    • Ronson
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 2379

                      #1615
                      Re: JD's Voetbal Hoekje

                      Hahaha goed begin is het halve werk Thugs.

                      Ik moet Escar gelijk geven. Als 1 persoon te laat is wil ik wel wat regelen maar met meerdere personen absent moeten we ff streng zijn. Volgend keer gewoon ietsje eerder en alles komt weer goed. We houden alles keurig bij dus je scores worden altijd bij ons behouden.

                      Comment

                      • Escargot
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4984

                        #1616
                        Re: JD's Voetbal Hoekje

                        Dat spreek ik tegen Ron, we zijn allemaal volwassen, we weten wat een deadline is.
                        Als het om een kweekje gaat, weten we ons wel, helemaal perfect aan een schema te houden.
                        Als het daarom gaat, zijn we allemaal wel ineens bij de tijd.

                        Geen uitzonderingen meer, het is jammer,maar je bent te flexibel....

                        Gewoon op tijd komen....stelletje Droomtuinders
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment

                        • smoking leo
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 352

                          #1617
                          Re: JD's Voetbal Hoekje

                          Geen probleem hoor... Te laat is te laat

                          Comment

                          • Escargot
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4984

                            #1618
                            Re: JD's Voetbal Hoekje

                            Jammer altijd.......






                            Deadline Opschep ToTo Ronde 19


                            Zo de deadline is wederom verlopen. Als altijd wensen wij van de organisatie, jullie weer veel speel plezier en bovendien veel succes. Dit keer mis ik nog wat mensen, jammer dat jullie je inzending zijn vergeten. Om 20.30 uur begint de eerste wedstrijd, dus jullie kunnen nog snel een inzending plaatsen. Omdat het nu meerdere mensen zijn zal ik geen standen voor de absente mensen gaan invullen. Voor 1 zal ik dat nog wel willen doen. Dus wees er nog snel ff bij.

                            1.
                            -
                            2.
                            1 - 1 wedstrijd onderbroken bij een 1-1 tussenstand
                            3.
                            1 - 0
                            4.
                            0 - 2
                            5.
                            -

                            De wedstrijden uitgeschreven:

                            1* Jupiler Pro League RSC Anderlecht v/s Club Brugge Zondag 26 Januari 18.00 uur Ronson
                            2* International Club Friendly Djurgården v/s Union Berlin Zaterdag 25 Januari 15.30 uur Escargot 1-1
                            3* Eredivisie PSV v/s AZ Zaterdag 25 Januari 20.45 uur De Oerhippie 1-0
                            4* Bundesliga Borussia Monchengladbach v/s Bayern München Vrijdag 24 Januari 20.30 uur Ronson 0-2
                            5* Ligue 1 AS Monaco v/s Olympique Marseille Zondag 26 Januari 21.00 uur Ronson






                            Gedetailleerde informatie over de inzendingen, standen en de uitslagen, kan je in ons live overzicht vinden.


                            Controle link;

                            http://www.liveuitslagen.nl/

                            Deelnemers opschep toto ronde 19: Escargot, Ronson, Hobby007, Stiff, El Guerilliero, Rodigan, El Plantos, Thugz, Stafford, MWay, De Oerhippie, Cookaap

                            1 1-1 1-0 2-0 2-0 2-1 2-2 2-0 3-1 2-0 1-1
                            2 1-2 1-0 1-0 1-1 1-2 1-1 1-1 2-0 2-1 1-1
                            3 1-1 1-0 1-1 1-1 2-1 0-0 2-1 2-1 1-1 1-1
                            4 1-2 1-0 1-2 0-2 1-2 1-0 1-3 1-3 0-3 0-2
                            5 1-2 1-0 1-0 1-2 2-1 0-1 1-1 2-0 1-2 1-0




                            1 3-1 2-1
                            2 0-0 0-1
                            3 1-2 0-0
                            4 0-3 0-3
                            5 1-1 1-1
                            Standen tot nu toe.

                            34.jpg
                            Last edited by Escargot; 25 January 2014, 21:57.
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment

                            • de oerhippie
                              Ultra Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Aug 2011
                              • 2132

                              #1619
                              Re: JD's Voetbal Hoekje

                              Wat nu met wedstrijd 2. Djurgarden - Union Berlin 1 - 1? Verdien ik gewoon 10 punten ...

                              Hoor t wel organisatie.... gtrz, hippie .wietsmiley voetbal.gif
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment

                              • Escargot
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2013
                                • 4984

                                #1620
                                Re: JD's Voetbal Hoekje

                                Deze wedstrijd is opgeschort....

                                Wat doen we hieraan Ron, ik stem voor schrijven en zo laten..

                                Ik zeg maar zo, jullie hebben inspraak....meeste stemmen gelden.
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...