JD's Voetbal Hoekje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • de oerhippie
    Ultra Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 2132

    #1711
    Re: JD's Voetbal Hoekje

    Toto Ronde 21;

    1. 2 - 0
    2. 1 - 0
    3. 1 - 2
    4. 2 - 2
    5. 2 - 0

    Weer leuke wedstrijden dus ieder plezier gewenst...wietsmileys sjaaltjejuichen.gif !
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment

    • Ronson
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 2379

      #1712
      Re: JD's Voetbal Hoekje

      Nog 1 uur om je standen door te geven mensen.

      Comment

      • MWay
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2012
        • 4999

        #1713
        Re: JD's Voetbal Hoekje

        4-1
        2-0
        2-1
        3-1
        1-2

        Comment

        • Cookaap
          Elite Grower
          • Dec 2011
          • 2730

          #1714
          Re: JD's Voetbal Hoekje

          2-2
          1-1
          1-0
          2-0
          1-1

          Comment

          • EL Guerilliero
            Advanced Grower
            • Nov 2012
            • 1090

            #1715
            Re: JD's Voetbal Hoekje

            Oorspronkelijk geplaatst door Shifty
            Eigen Kweek Eerst !
            kan het zijn dat die link er geen is .. bewust of onbewust ?

            'de nieuwsgierigheid' haalt het in deze van 'de onverschilligheid'

            Comment

            • Ronson
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 2379

              #1716
              Re: JD's Voetbal Hoekje

              Deadline Opschep ToTo Ronde 21

              De deadline is weer verstreken. Morgen zal de eerste wedstrijd om 13.45 uur gaan starten.

              Dit is weer de eerste ronde van deze nieuwe tweede periode. De tellers gaan dus weer op nul. Iedereen heeft dus weer gelijke kansen op de nieuwe periode prijs. De nieuwe periode prijs zal bestaan uit 10 AutoFlower Mix Zaden van AQS.

              Als altijd wensen wij van de organisatie, jullie weer veel speel plezier en bovendien veel succes.



              De wedstrijden uitgeschreven:

              1* Eredivisie Feyenoord v/s NEC Zaterdag 8 Februari 20.45 uur Escargot
              2* Jupiler Pro League Standard Luik v/s Zulte Waregem Zondag 9 Februari 14.30 uur Ronson
              3* Premier League Liverpool v/s Arsenal Zaterdag 8 Februari 13.45 uur Rodigan 5-1
              4* Eredivisie PSV v/s FC Twente Zaterdag 8 Februari 18.45 uur Oerhippie
              5* Bundesliga Werder Bremen v/s Borussia Dortmund Zaterdag 8 Februari 15.30 uur Shifty 1-5
              Gedetailleerde informatie over de inzendingen, standen en de uitslagen, kan je in ons live overzicht vinden.


              Controle link;

              http://www.liveuitslagen.nl/

              Deelnemers opschep toto ronde 21: Ronson, Stiff, El Guerilliero, Shifty, Rodigan, Hobby007, El Plantos, Smoking Leo, Escargot, Oerhippie, Mway, Cookaap,

              1 2-1 1-0 2-0 2-1 3-1 2-2 2-0 4-1 2-1
              2 1-1 0-1 1-1 1-1 2-1 1-1 1-0 2-0 2-1
              3 0-1 1-0 0-1 0-1 1-2 1-0 1-2 2-1 2-1
              4 1-0 2-0 0-0 1-2 1-2 2-0 2-2 3-1 2-1
              5 0-2 0-1 1-2 1-3 1-3 1-1 2-0 1-2 2-1

              1 2-1 2-0 1-1 2-0
              2 3-0 2-1 0-2 0-1
              3 2-3 2-1 1-3 2-1
              4 0-0 1-1 2-0 1-1
              5 1-1 2-2 1-1 0-3

              Standen tot nu toe.

              Per 2 ronde 1.jpg
              Last edited by Ronson; 8 February 2014, 17:25.

              Comment

              • Shifty
                Wicked Stoner
                • Nov 2013
                • 216

                #1717
                Re: JD's Voetbal Hoekje

                kan het zijn dat die link er geen is .. bewust of onbewust ?
                Ik beken 't was geen link ...
                Maar wordt aan gewerkt




                Succes iedereen btw !!!
                Last edited by Shifty; 7 February 2014, 19:52.

                Comment

                • de oerhippie
                  Ultra Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Aug 2011
                  • 2132

                  #1718
                  Re: JD's Voetbal Hoekje

                  He Ronnzz, had t gezien tegen Cambuur van de week....pffffffffff ...wat te doen tegen Twente....we staan voor met 2 -0 wiet smiley blij.gif...ik val van mn stoel man ...

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Trouwens even een tussendoortje; ONZE MANNEN HEBBEN 3 MOOIE PLAKKEN BINNENGEHAALD MET SCHAATSEN.......zo zie je maar dat wij toch ergens in uitblinken wiet smiley lachen.gif!!!
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment

                  • Ronson
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2013
                    • 2379

                    #1719
                    Re: JD's Voetbal Hoekje

                    Ja cool he! gewoon een hattrick op de 5000m. trouwens 2-1 nu rust. Ik zit gewoon te kijken natuurlijk. Leuke wedstrijd, er gebeurt van alles op het veld. Daarna lekker me eigen cluppie kijken.

                    Comment

                    • MWay
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2012
                      • 4999

                      #1720
                      Re: JD's Voetbal Hoekje

                      Komen we nog 2 doelpunten te kort.

                      Comment

                      • Ronson
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2013
                        • 2379

                        #1721
                        Re: JD's Voetbal Hoekje

                        lol, nou nog 45 min. MWay Het laatste doelpunt is zeker nog niet gevallen.

                        Comment

                        • MWay
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2012
                          • 4999

                          #1722
                          Re: JD's Voetbal Hoekje

                          Kan wel weer een keer 10 punten gebruiken.

                          Comment

                          • de oerhippie
                            Ultra Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Aug 2011
                            • 2132

                            #1723
                            Re: JD's Voetbal Hoekje

                            Spannend weer Rons pfff....suc6 met Feyenoord, moet lukken vrind...FORZA wietsmileys sjaaltjejuichen.gif...

                            ..."........JUICHEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" ...zoals Van Gaal zegt hahaaaaaaaah ...

                            Hipps.
                            The seeds of today are the flowers of tomorrow

                            Comment

                            • Ronson
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2013
                              • 2379

                              #1724
                              Re: JD's Voetbal Hoekje

                              Dan moet er niet meer gescoort worden nu. psv - twente 3-1 ..Die uitslag heb jij daar staan MWay ...Cool.

                              Ja hipp spannend. Ik hoop dat jullie winnen. Als wij dan vanavond niet verzaken lopen wij weer in op twente en stappen we over Vitesse heen.

                              Komen we weer een beetje bij.

                              Comment

                              • de oerhippie
                                Ultra Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Aug 2011
                                • 2132

                                #1725
                                Re: JD's Voetbal Hoekje

                                Jammer voor mn voorspelling van deze derby, maar dr moet gewoon gewonnen worden Rons!!!
                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                                Comment

                                Bezig...