JD's Voetbal Hoekje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RollUp
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2011
    • 1445

    #541
    Re: JD's Voetbal Hoekje

    Oh ja! Ik heb echt heus wel verstand van waterpolo!

    Ook daar kan ik met gemak over opscheppen, hoor
    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

    Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

    Comment

    • Ronson
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 2379

      #542
      Re: JD's Voetbal Hoekje

      Hahaha nou dan moeten we dat misschien maar eens doen dan. Ik bedoel 2 teams, 2 goals en een scheidsrechter. Het principe blijft gewoon het zelfde .

      Comment

      • Rodigan
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 1536

        #543
        Re: JD's Voetbal Hoekje

        Waarvoor staat "ToTo" eigenlijk? Dat heb ik blijkbaar gemist in één van de voorgaande 27 pagina's

        Edit: Aha, blijkbaar weer zo'n Hollands woord voor pronostiek :p
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment

        • Ronson
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 2379

          #544
          Re: JD's Voetbal Hoekje

          Het woord ToTo heb ik geleend van onze voetbaltoto in Nederland. Das zeg maar een soort gok loterij hier. Iedereen hier kent het woord ToTo en waarvoor het een beetje staat. Daarom heb ik dat ff gepikt. Ieder land heeft zo zijn eigenversie van de zelfde loterij. Had eigenlijk gedacht dat in België die loterij wel het zelfde had geheten. Maar dat is dus niet zo. Hoe noemen jullie dat in België dan?

          Comment

          • Rodigan
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • May 2012
            • 1536

            #545
            Re: JD's Voetbal Hoekje

            De Nationale Loterij :p Pronostieken is een veel gebruikt woord hier.
            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

            Comment

            • Escargot
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4984

              #546
              Re: JD's Voetbal Hoekje

              ToTo is (sport) TOtalisaTor


              Ik ben niet zeker of dit uit het Nederlands is van origine.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment

              • Ronson
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 2379

                #547
                Re: JD's Voetbal Hoekje

                Pronostiek, nou dat is echt de eerste keer dat ik dat woord hoor. Weer wat geleert. Moet zelf altijd er lachen om die omschrijvingen die jullie aan sommige dingen meegeven. Rij nog wel eens door België heen en dan gelijk hup Belgische radio op. Lekker zoet vergeleken met hier. Bovendien krijg ik altijd het gevoel of ik in een realistische versie van GTA Vice City ben gekomen dan. Ik bedoel die 80's muziek heerlijk. Ipv steeds de zelfde plaat op het zelfde uur. Niet dat jullie achterlopen hoor. Ik luister best veel Belgische Muziek. Jullie zijn daar goed bezig met Triggerfinger Sila Sou etc,etc..

                En oh ja de Flitsberichten bij jullie. Er zijn weer een aantal "vallende sterren" gesignaleert bij....Hahahaha...fantastisch.

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #548
                  Re: JD's Voetbal Hoekje

                  Duidelijk die Belgische autowegen.

                  Je ziet duidelijk het verschil, tussen Frankrijk/Belgie of Belgie Nederland.

                  Wel krijg je ook duidelijk een zonnesteek,wat een partij licht wordt er in dit land verstrekt zeg.


                  Ik vind dit één van de leukste Landen om in te autorijden.

                  Liefst rijd ik door de Ardennen, heerlijk en lekker veel pitstops nemen in dit kleine landje.

                  Dan kan je weer eens wat frisse lucht inademen.
                  Last edited by Escargot; 11 October 2013, 09:21.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • Ronson
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2013
                    • 2379

                    #549
                    Re: JD's Voetbal Hoekje

                    Eens escar, al hoewel ik het allerliefste door scandinavie rijdt. Dat is toch net iets ontspannender vooral als je een motormuis bent. Goed ben ik niet, ik ben instaat om me eigen mors dood te rijden op zo'n ding. Ik ben nou eenmaal een acceleratie freak. Dat is dus geen goede combi. Snelheid maakt me niet zoveel uit, als ik maar binnen een paar seconden 0 -100 haal vindt ik het al geweldig. Was op me brommertje al een plaag op de weg

                    Comment

                    • Escargot
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4984

                      #550
                      Re: JD's Voetbal Hoekje

                      Ja had mij op m'n Kreidler moeten zien Ron.

                      Daarna ben ik over gegaan op Honda, had ik nooit moeten doen, Mijn arme, arme Kreidler Florett.

                      Dit was de laatste keer, dat ik met de Meute meeliep.

                      Doodzonde, die Kreidler had denk ik nu nog geleefd.
                      Die kloterige MB kon na drie jaar al op de vuilnis.

                      *Snik*
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment

                      • stiff
                        Gandhi Ganjamaster
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2009
                        • 479

                        #551
                        Re: JD's Voetbal Hoekje

                        Leuk

                        1. Nederland - Hongarije. 4-0
                        2. Kroatië - België. 1-2
                        3. Zweden - Oostenrijk.3-1
                        4. Denemarken - Italië.2-2
                        5. Oekraïne - Polen.2-1

                        Comment

                        • Escargot
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2013
                          • 4984

                          #552
                          Re: JD's Voetbal Hoekje

                          Op het Randje Stif, Op het Randje

                          Al heb je wel een zeer hoge pet op van de Hell landers
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment

                          • Ronson
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 2379

                            #553
                            Re: JD's Voetbal Hoekje

                            Weet je, ik zou heel erg graag een oude MG TD uit de jaren 50 willen hebben, verzorgen en dan de klassieke rally's mee rijden. Lijkt me geweldig met een stoet van die ouwe barrels door de Franse Pyreneeën te rijden. Maar goed het ziet er naar uit dat ik dat dus niet kan gaan betalen de eerste 10 jaar. Dus is mijn oog gevallen op idd weer een ouwerwetse Kreidler of Zundapp. Gewoon voor de oude nostalgie, dat indringende geluidje van dat knetterende motorblokje en om gewoon weer zoals vroeger de hele buurt weer wakker te schudden als ik sochtends vroeg naar me werk moet.. Reng deng deng deng......mmmmmmmmmooooooooopppp,..knal ..knal.....mmmmmooooop...

                            MG TD.jpg

                            Hey, Leuk dat je ook mee doet Stiff, zal je inzending gelijk ff gaan invoegen voor je. Veel succes en plezier alvast toegewenst van mij en Rollup.
                            Last edited by Ronson; 11 October 2013, 09:42.

                            Comment

                            • Escargot
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 4984

                              #554
                              Re: JD's Voetbal Hoekje

                              Ik heb nog een ouwe (on)gereviseerde 2Cv staan Ron

                              Hoelaat is de eerste wedstrijd Ronnie?
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment

                              • smoking leo
                                Big Bongmaster
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2013
                                • 352

                                #555
                                Re: JD's Voetbal Hoekje

                                Tonight 'ts the night
                                KOMAAN duivels en Oranje boven!!
                                Beiden genoeg aan slechts 1 puntje en zien we elkaar in Brazilië
                                SUCCES aan BEIDE partijen

                                Comment

                                Bezig...