JD's Voetbal Hoekje
Collapse
X
-
Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!
Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt! -
Comment
-
Re: JD's Voetbal Hoekje
Duidelijk rolly moesten we ff voordat zoiets gebeurt gelijk duidelijk hebben.
. Was ff verhinderd trouwens.
Goed gedaan Csvw laat ons maar een poeppie ruiken. Staf weer waar hij hoort. Ik begon me een beetje te schamen om boven aan te staan en deel uit te maken van de organisatie. Vooral deze ronde, niet dat ik die zaden niet wil winnen. Maar voelde me een beetje ongemakkelijk. Kan ik nu weer gewoon normaal me scores gaan invullen
.
Comment
-
Re: JD's Voetbal Hoekje
Ik zou willen dat ik dat gevoel ook maar een beetje zou hebben.... hahaTopic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!
Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!Comment
-
Re: JD's Voetbal Hoekje
Daar moet ik maar eens aan gaan beginnen staf
. Maar een normale ronde doen met clubs die iedereen kent of wou je weer zoiets exotisch?.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
noem maar een wedstrijd van aankomend weekend svenne. Zet ik hem in de nieuwe toto.Comment
-
Re: JD's Voetbal Hoekje
HĂ© Ronnsie, ill be back, lekker uitgeleeft in Antwerpen
!
Wedstrijd voor de nieuwe toto; PSV - PEC Zwolle. Kan je hem voor mij erbij zetten? Leuk dat er weer wat mensen meedoen! Bedankt alvast en laters maatje
!
The seeds of today are the flowers of tomorrow
Comment
-
Re: JD's Voetbal Hoekje
Die ga ik er in zetten escar, Hippie. Leuk dat je er weer bent hipp, is Antwerpen nog een beetje heel? ik wil er ook nog wel eens en keertje naar toe.
1. PSV - PEC Zwolle
2. Arsenal - LIverpool
3.?
4.?
5.?
nog 3 sloten beschikbaar ik ga morgen zorgen dat de nieuwe toto online staat.Comment
-
Re: JD's Voetbal Hoekje
Ik heb per ongeluk voor El Plantos een verkeerde score overgenomen in mijn excelsheet waardoor hij 9 punten onterecht niet heeft gekregen.
Dit is aangepast.Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!
Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!Comment
-
Re: JD's Voetbal Hoekje
Ronnsie nee, geen spat van over...rip haha
wat een rook daar zeg
NĂș weten ze daar hoe een Deense plant ruikt, hehe
Doe 1 van de Portugese of Zweedse toppers erbij...wat vinden jullie Ronnsie en Rolly? Toch ook leuk?
Die Nederlanders zijn weer lekker bezig in de eredivisie...even een paar daagjes weggeweest...shame on you verwende spelertjes
! Laters voetbalvrindjes
The seeds of today are the flowers of tomorrow
Comment





ARSENAL • LIVERPOOL 
FOOTBALL - CHAMPIONNAT D'ANGLETERRE
Comment