JD's Voetbal Hoekje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • de oerhippie
    Ultra Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 2132

    #1246
    Re: JD's Voetbal Hoekje

    Thanks Ronnzz, dat schema staat als een huis...duidelijk maat...nog een fijne avond Hipp.
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment

    • Ronson
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 2379

      #1247
      Re: JD's Voetbal Hoekje

      gewijzigd dan Grrrr.
      Last edited by Ronson; 6 December 2013, 22:05.

      Comment

      • MWay
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2012
        • 4999

        #1248
        Re: JD's Voetbal Hoekje

        1. SC Bastia - Olympique Lyonnais 1 - 2
        2. Bologna - Juventus 0 - 3
        3. Dynamo Moskou - Akmar 1 - 1
        4. Borussia Dortmund - Bayer Leverkusen 2 - 0
        5. Fc Porto - Sporting Braga 2 - 0

        Comment

        • El Plantos
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 1609

          #1249
          Re: JD's Voetbal Hoekje

          Vrees dat je te laat bent MWay, deadline was al geweest en wedstrijd al ruim aan de gang...

          Gewoon direct in begin als wedstrijden bekend zijn invullen joh, dan voorkom je dit! Zonde man...

          Greetz
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

          Comment

          • PAIN
            Special member
            420 MemberLucky Member
            • Aug 2012
            • 238

            #1250
            Re: JD's Voetbal Hoekje



            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Zo eerste wedstrijd is gespeeld en er is masaal gescoord

            mensen die de 10ptns pakken zijn : Escar , Rodigan , El Plantos , Hippster en mezelf
            Congrats !!!

            Comment

            • Ronson
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 2379

              #1251
              Re: JD's Voetbal Hoekje

              Deadline Opschep ToTo Ronde 12



              Veel succes Heren, wie gaat die zaden winnen....Spannend!!!!


              1. -
              2 0 - 2
              3. -
              4. 0 - 1
              5. -

              De wedstrijden uitgeschreven:

              1* SC Bastia v/s Olympique Lyonnais Zondag 8 December 17.00 uur Escargot
              2* Bologna v/s Juventus Vrijdag 6 December 20.45 uur Svenne1985 0-2
              3* Dinamo Moskou v/s Amkar Zondag 8 December 13.00 uur Ronson
              4* Borussia Dortmund v/s Bayer Leverkusen Zaterdag 7 December 18.30 uur Svenne1985 0-1
              5* FC Porto v/s Sporting Braga Zaterdag 7 December 21.15 uur Ronson




              Controle link;

              http://www.liveuitslagen.nl/

              Deelnemers opschep toto ronde 12: Escargot, Svenne1985, El Guériliero, Rodigan, El Plantos, RollUp, Ronson, Cookaap, Stafford, Stiff, De Oerhippie.

              1 0-2 2-1 1-1 1-0 0-1 1-3 1-2 1-1 0-2 1-2 2-1 1-2
              2 0-2 0-2 2-0 0-2 0-2 1-2 1-2 2-2 0-2 X-X 0-1 1-2
              3 1-0 1-1 1-2 3-1 2-1 2-0 2-1 3-3 1-0 1-1 1-1 3-1
              4 2-1 2-1 0-1 2-1 2-1 1-1 2-1 2-2 2-1 2_0 1-1 1-1
              5 1-0 2-0 0-1 3-0 1-1 3-1 2-1 1-1 2-1 2-0 3-1 2-1
              Last edited by Ronson; 7 December 2013, 19:24.

              Comment

              • Escargot
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4984

                #1252
                Re: JD's Voetbal Hoekje

                Kan iemand even controleren of deze juist zijn ???

                Escargot 10
                Svenne1985 10
                El Guériliero 0
                Rodigan 10
                El Plantos 10
                Roll Up 1
                Ronson 1
                Cookaap 0
                De Oerhippie 10
                Mway 0
                Stafford 1
                Stiff 1
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment

                • Ronson
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2013
                  • 2379

                  #1253
                  Re: JD's Voetbal Hoekje

                  Klopt als een bus Escar.

                  Comment

                  • PAIN
                    Special member
                    420 MemberLucky Member
                    • Aug 2012
                    • 238

                    #1254
                    Re: JD's Voetbal Hoekje

                    Klopt als een bus Snail

                    Precies op hetzelfde moment Ron
                    Last edited by PAIN; 6 December 2013, 22:14.

                    Comment

                    • Ronson
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 2379

                      #1255
                      Re: JD's Voetbal Hoekje

                      Hey Heeft Hippie 10 punten gescoord...Lekker Hipp, Laat bloeiertje Escar. Zie jij het ook.

                      Comment

                      • Escargot
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4984

                        #1256
                        Re: JD's Voetbal Hoekje

                        Ik vond het moeilijk een beslissing te nemen, niemand kon ik even snel vragen Mway op te nemen of niet.

                        Sorry om een beslissing te nemen zo op mezelf.

                        ik hoop dat we het allemaal eens zijn over mijn verwerking van Mways inzending.

                        Ik wil hem wel op het hart drukken dat een deadline een deadline is.
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment

                        • Ronson
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 2379

                          #1257
                          Re: JD's Voetbal Hoekje

                          Nee heb je goed gedaan Escar. mijn zege heb je.

                          Comment

                          • El Plantos
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 1609

                            #1258
                            Re: JD's Voetbal Hoekje

                            Helemaal mee eens hoor!

                            En goed dat de reservelijstjes ook niet meer worden gebruikt; als iemand mee wil doen en mooie zaden wil kunnen winnen mogen ze er ook wel wat moeite voor doen vind ik!!

                            Bovendien wat is anders het nut van de deadline !??

                            Greetz
                            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                            Comment

                            • Cookaap
                              Elite Grower
                              • Dec 2011
                              • 2730

                              #1259
                              Re: JD's Voetbal Hoekje

                              Klopt bijna escar, bent alleen vergeten om nog een 1 voor mn score te zetten :p

                              Comment

                              • MWay
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2012
                                • 4999

                                #1260
                                Re: JD's Voetbal Hoekje

                                Sorry ben beetje afwezig geweest deze week ben gesneden door een wegpiraat en heb door geen slachtoffers te maken mijn eigen weg gekozen en dus een beetje door elkaar gehusselt wat mijn rug en nek even niet ten goede kwam.
                                Ooit van 7 meter naar beneden gepleurd en daar word je niet frisser van dus was wel even timide hoe dit ging uitpakken.
                                Maar gelukkig waren het maar tijdelijke ongemakken.
                                En wil even kwijt dat ook ik op tijd mijn poule moet inleveren.
                                Maar had de deadline over het hoofd gezien.
                                Dus deze ronde geen punten voor mij.
                                Haal jullie toch wel in met mijn geluk
                                En val iemand alsjeblieft niet aan omdat ie sociaal is.
                                Thanks Escargot!

                                Comment

                                Bezig...