Het Battle Dis Topic

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #151
    Re: Het Battle Dis Topic

    Rijmen en dichten zonder mijn gat op te lichten daar zenne kik gene krak in.
    Woord omhoog
    large.jpg
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • Stemma
      Exquisite Grower
      420 Member
      • Mar 2014
      • 7415

      #152
      Re: Het Battle Dis Topic

      Kwam op het forum als een old doos
      Geen kweekervaring dus hulpeloos
      Besteede wel aandacht aan tent en zaad
      Dacht dat de rest vanzelf gaat
      Wist niet van wanten
      dus fuckte onze planten
      Kwamen vol met beesten
      Die de tent door raceten
      JD SOS,JD SOS
      help me met mijn mess
      Ik doe het voor mijn zoon
      Vind wiet eigenlijk niet gewoon
      De gangsta's krabten aan hun gulp
      Maar schoten deze nanny toch te hulp
      Met hard working en veel lezen
      Kregen de planten weer wat leven
      We hebben inmiddels kunnen oogsten
      En mijn zoons bereiken een heavenly hoogte..


      Is niet echt een tafel of bezit
      Maar rijmen doet dit
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      • steundheufd
        Advanced Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Mar 2014
        • 1234

        #153
        Re: Het Battle Dis Topic

        zit hier dromend stomend wa wolkskes teblazen .
        nog effe ... efe puffe en we komen in die hogere fase .
        men hersene staan in de file maar gedachte zweve, zweve naar en hogere on't koppeling .
        we vinde gene groezer dus knal't dien top der in .

        legt u beentjes omhoog en geniet van elk uur .
        de jos pakt zen gitaar en we zitte rond het vuur in t'hartje van ons.. ons moeder natuur.
        geniet van elke seconde in t'leve en doe dies nie zuur .
        hier ik maket wa zoeter en trek ies van menen toeter .







        a lil bit steund
        hope you like it !

        Comment

        • Modest
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2010
          • 1390

          #154
          Re: Het Battle Dis Topic

          Hehe, jointjedraaien battlediss topic, ik zou zegge kben hier weg ja fuck dit.
          Maar nee hoor, dit moet je hore die grove shit, je zal dadelijk wel merken waarom ik zo hoog in die lijsten sta hit voor hit.
          Ik ben opgetipt, want ik doe vanavond m'n vijfde castratie, jongetjes die denken dat ze iets te zeggen hebben zet ik op hun plaats hier.
          Ik zeg het ze waarop het staat, hoe de bal hier word gespeeld, op de exotische manier die haast nooit verveeld.


          Tjonge, er is geen eminem aan me verloren gegaan.
          Stap voor stap geraken we er wel.

          Comment

          • hasjboom
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2014
            • 195

            #155
            Re: Het Battle Dis Topic

            De topic is een beetje stoffig dus even blazen..en met lyrische chemicaliëen die door me heen razen
            doe ik de ervaren kwekers verbazen

            Enemy of the state..love it or hate it.die spul die tastes great
            Zo goed dat je die onervarenheid vergeet

            Nieuwe jaar..nieuwe kansen..nieuwe voornemens zonder inhoud
            Same shit..different toilet..alsof je water naar de zee sjouwt

            Met een beker en een gat er in..
            of een tentje maar dan vol met spint..frustrerend..het heeft geen zin..

            Fak it..de fik erin!!!
            Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

            Comment

            Bezig...