voor wie het koud heeft

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #1

    voor wie het koud heeft

    Korting op 420shop
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’
  • Hasharin
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2010
    • 694

    #2
    Re: voor wie het koud heeft

    gezellig ,
    Geniet nooit met mate !

    Comment

    • PAIN
      Special member
      420 MemberLucky Member
      • Aug 2012
      • 238

      #3
      Re: voor wie het koud heeft

      waar zijn de marshmallows ??

      Comment

      • AlexSantana420
        Advanced Stoner
        Member
        • Oct 2013
        • 61

        #4
        Re: voor wie het koud heeft

        Hahaha
        Keep on Smoking !

        Comment

        • Blani
          Ultra Grower
          • Jun 2011
          • 2004

          #5
          Re: voor wie het koud heeft

          Ik zit 'em te downloaden, zodat ik vanavond, met een dikke joint, zonder advertenties kan kijken. Eens kijken hoe lang dat leuk blijft.

          Comment

          • EL Guerilliero
            Advanced Grower
            • Nov 2012
            • 1090

            #6
            Re: voor wie het koud heeft

            zalig ..

            Comment

            • berry ryder
              Special member
              420 MemberLucky Member
              • Dec 2012
              • 2666

              #7
              Re: voor wie het koud heeft

              Ha lekker man. Ik zit hier op de bus te wachten.
              Lekker haardvuurtje erbij op de telefoon.
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



              sigpic

              Comment

              • Escargot
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4984

                #8
                Re: voor wie het koud heeft

                Oorspronkelijk geplaatst door Blani
                Ik zit 'em te downloaden, zodat ik vanavond, met een dikke joint, zonder advertenties kan kijken. Eens kijken hoe lang dat leuk blijft.

                Het zal je maar gvd maar gebeuren, zit je lekker rustig te chillen......

                En dan......
                Op vol volume......

                (nu weet ik even niet meer wat de meest iritante Nederlandse recclameis)
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment

                • HJM
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 3714

                  #9
                  Re: voor wie het koud heeft

                  We hebben het TE goed.
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  • Ganjax
                    Guru of all Growers
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Apr 2009
                    • 10443

                    #10
                    Re: voor wie het koud heeft

                    Oorspronkelijk geplaatst door Blani
                    Ik zit 'em te downloaden, zodat ik vanavond, met een dikke joint, zonder advertenties kan kijken. Eens kijken hoe lang dat leuk blijft.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Escargot
                    Het zal je maar gvd maar gebeuren, zit je lekker rustig te chillen......

                    En dan......
                    Op vol volume......

                    (nu weet ik even niet meer wat de meest iritante Nederlandse recclameis)
                    Ad blocker installen, heb je geen last van die irritante reclames op tuub.
                    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                    Comment

                    • Blani
                      Ultra Grower
                      • Jun 2011
                      • 2004

                      #11
                      Re: voor wie het koud heeft

                      Ik heb het over de beeldreclames die als overlay verschijnen en die je moet wegklikken. Geluid hebben ze gelukkig niet, maar dan nog.

                      Adblock doet daar toch niks tegen? Die heb ik wel degelijk geinstalleerd, namelijk. Ikke wel!

                      Gelukkig heb ik ook een downloadhelper, dus ik kijk het haardvuur lekker in VLC-player. Ik heb er zojuist een half uurtje gefascineerd naar zitten kijken. Toen werd ik wreed gestoord door angstaanjagend kindergebrul op straat. Iets over "sint maarten" ofzo. Ik ga later wel verder met het vuur, als het geweld een beetje bekoeld is.

                      Comment

                      • joswa
                        Retired
                        • Apr 2009
                        • 153

                        #12
                        Re: voor wie het koud heeft

                        Adblock blokeert bij mij wel alles op Firefox ook beeldreclames. Adblock op IE werkt slecht en chrome nooit geprobeerd want dat is gewoon een kut browser

                        Comment

                        Bezig...