Happy New Year 2014 topic
Collapse
X
-
Re: Happy New Year 2014 topic
Iedereen gelukkig nieuwjaar!
Hopen op een goede oogst, zonder de blauwe petten dit jaar!sigpicComment
-
Re: Happy New Year 2014 topic
Ha, ha, zo is het wel ja.Comment
-
Re: Happy New Year 2014 topic
Gelukkig nieuwjaar allen !
Dat het maar een gezond jaar mag worden, met talloze fijne uitdagingen (voor anderen), hopen gelul(aan de andere kant van de planeet), blauwe hordes (aan het demonstreren voor wietlegalisatie en het recht een witte puntmuts te dragen) en natuurlijk planten als magische bonenstaken drie huizenhoog in elke tuin.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the topComment






Comment