Wie verdiend een beloning (afwikkeling) :)
Collapse
X
-
Re: Wie verdiend een beloning (afwikkeling)
Leuk pakketj Q gratz
dat er nog vele goeie adviesen volgenComment
-
Re: Wie verdiend een beloning (afwikkeling)
Congrats!
Je hielp me ook door mijn eerste oogstje! Net geupload!
Strak kadopakket ook!“Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”Comment
-
Re: Wie verdiend een beloning (afwikkeling)
Ja....door dat geblaf van je, ben ik ook wel een stuk verder gekomen.
Wijzer geworden nog niet, daarvoor moet je waarschijnlijk bijten.
Blaf jij maar lekker door
Dank je voor al jouw hulp
En veel plezier...Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!Comment
-
Re: Wie verdiend een beloning (afwikkeling)
Mooi pakketje.Comment
-
Re: Wie verdiend een beloning (afwikkeling)
Leuk cadeau. Terechte winnaar
Comment
-
Re: Wie verdiend een beloning (afwikkeling)
I dunno K1, ik bewaar 'm even voor als ik in het zonnetje in de tuin kan zitten met een rokertje erbij. smiles2.gifComment








Comment