Gezellig weekendje Rotterdam

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nik
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 2207

    #1

    Gezellig weekendje Rotterdam

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen en hopelijk mensen van Rotterdam.
    Zoals de titel al deed vermoeden gaan we volgend weekend naar Rotterdam en zouden we daar graag wat meer zien dan de toeristische plekjes.
    We zoeken vooral leuke restaurantjes in de buurt van de haven een lekkere bakker, broodjeshuis...
    Ook een leuk musea of tentoonstelling, ook plekken met urban art en mooie natuur trekken ons aan.
    En natuurlijk een lekkere coffeeshop met goede hasj kan niet ontbreken alle tips zij welkom alvast hartelijk bedankt!

    Grtz nik
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
  • Nik
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 2207

    #2
    Re: Gezellig weekendje Rotterdam

    Dat word veel op hotel zitten dus
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment

    • SweetMango
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 1252

      #3
      Re: Gezellig weekendje Rotterdam

      Hasj.. Jemig nik.. Vraag je me wat. Ik vond de hasj van miami altijd wel goed. En ik hoor ook zo de verhalen over een andere coffeshop.. Cassanova volgens mij? En anders Nemo! Hebben ze ook wel wat soorten kwa hasj.

      Voor de rest kan ik je niet helpen. Woon der wel.. Maar weet het gewoon weg niet
      Zal wel even zoeken voor je
      Last edited by SweetMango; 11 February 2014, 12:10.
      sigpic

      Comment

      • Nik
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 2207

        #4
        Re: Gezellig weekendje Rotterdam

        En wat valt er allemaal te bleven in Rotterdam zijn er bepaalde parken of gebouwen die echt de moeite zijn, of andere dingen waar de toeristen zo niet echt vanop de hoogte zijn?

        Thanks voor je reactie!
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

        Comment

        • Hasharin
          Grower
          MemberLucky Member
          • May 2010
          • 694

          #5
          Re: Gezellig weekendje Rotterdam

          Hoi ,

          Kdenk dat er wel heel wat te beleven valt daar ... Futureland , miniworld , De kunsthallen , Of ontdek Rotterdam eens met een powerboat Of splashtours en verder heb je er veel tunnels waar het ook eens leuk ronddwalen is

          Grtz Hash
          Geniet nooit met mate !

          Comment

          • Nik
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 2207

            #6
            Re: Gezellig weekendje Rotterdam

            Heel hard bedankt hasharin, daar hebben we veel aan
            Alleen weet ik niet of ik mijn vrouwtje in een tunnel ga krijgen
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Gezellig weekendje Rotterdam


              Party agenda van rotterdam, een uitgebreid overzicht van alle dancefeesten in rotterdam

              En er is ABN tennistournooi.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Nik
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2013
                • 2207

                #8
                Re: Gezellig weekendje Rotterdam

                Thx qnq, vanavond gaan we metde links van jou al eens op verkenning in Rotterdam.

                Zijn er plaatsen met echt heel mooie graf. En urban art?

                Grtz
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment

                • SweetMango
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2013
                  • 1252

                  #9
                  Re: Gezellig weekendje Rotterdam

                  Als goed is heb je ook heel groot park bij de euro mast. Wel mooi park. Ben daar vroeger geweest. Weet niet of het alleen nu nut heeft ivm het slechte weer.

                  Bij mij in de buurt heb je helemooi huizen die zijn onder gekladerd door pro graffitie shizzel. Niet echt hele huizen, maar de ramen zijn dicht met hout en ect.. Wel echt mooi om te zien vind ik persoonlijk.
                  En als ik dus in een keer belg tegen kom een van de shops..
                  sigpic

                  Comment

                  • Nik
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 2207

                    #10
                    Re: Gezellig weekendje Rotterdam

                    Wat een kut weed hier sjongens sjongens nu snap ik waarom jullie liever in België wat gaan halen of jullie eigen shit growen!
                    Ik ben 3 shops binnen gegaan de eerste 2 vond ik gek van prijs en bij de 3de zag ik dat 12€ voor een grammetje hier normaal is.

                    Niks zag er lekker uit, dus ben ik maar voor de smaak gegaan die mijn voorkeur ging.



                    Dit moet dus Lemon kush voorstellen en heeft me 11€50 gekost, gewoon schandalig !
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment

                    • SweetMango
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 1252

                      #11
                      Re: Gezellig weekendje Rotterdam

                      Waar ben je gegaan als ik mag vragen?
                      En licht er aan hoor. Welke kant je op gaat. En welke shop.
                      sigpic

                      Comment

                      • Nik
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2013
                        • 2207

                        #12
                        Re: Gezellig weekendje Rotterdam

                        Uiteindelijk 4 floorshow en daar heb ik der bagger shit van !
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment

                        • SweetMango
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 1252

                          #13
                          Re: Gezellig weekendje Rotterdam

                          Oei.. Das kut!

                          Maja volgende keer beter!

                          En als je me van te voren even inlicht wat je wilt gaan halen ofzo dan kan ik je de wat beter shops aan wijzen.
                          sigpic

                          Comment

                          • Nik
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2013
                            • 2207

                            #14
                            Re: Gezellig weekendje Rotterdam

                            Vandaag nog eens sultan gaan checken, enja vanavond weer bij mijn eigen potten.
                            Wel een leuke en mooie stad!
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                            Comment

                            • SweetMango
                              Expert Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2013
                              • 1252

                              #15
                              Re: Gezellig weekendje Rotterdam

                              Als je volgende keer gaat Nik, ga even langs bij bon camerad (of hoe je het ook mag typen) zit op tiendplein rotterdam. Is in de buurt van kruiskade.
                              Daar zal je denk ik wel aantal leuke soortjes tegen komen!
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...