autoflower buiten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LazyKid
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Mar 2014
    • 3

    #1

    autoflower buiten

    Korting op 420shop
    ik wou vragen of 1 van jullie misschien weet of je autoflower ook goed buiten kan zetten, want ik had gehoord dat je hoogstens de oogst 15/20 gram is, en dat is wel een teleurstelling
  • xslt66x
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Oct 2009
    • 305

    #2
    Re: autoflower buiten

    Ja je kan een autoflower buiten zetten, je hebt verschillende soortjes en de een zal wat meer opbrengen dan de ander! Voordeel van autoflowers is dat je meerdere runs per seizoen kan doen.

    Greetz, xslt66x

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: autoflower buiten

      Autoflowers zijn oorspronkelijk bedoeld voor buiten dacht ik.

      Lees wat buitenkweekverslagen, kun je ook zien wat er geoogst is.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Gamm
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 1610

        #4
        Re: autoflower buiten

        Er zijn ook autoflowers die buiten tijdens een goede zomer makkelijk 100+ gram opleveren.

        Zoek eens op super autoflowers van Flash Seeds. (Annapurna, Chaze en Number One zijn aanraders)
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment

        • angel777
          Cronic Grower
          • Mar 2010
          • 3409

          #5
          Re: autoflower buiten

          Oorspronkelijk geplaatst door LazyKid
          ik wou vragen of 1 van jullie misschien weet of je autoflower ook goed buiten kan zetten, want ik had gehoord dat je hoogstens de oogst 15/20 gram is, en dat is wel een teleurstelling
          als je dat al 'n teleurstelling vind zou ik niet gaan kweken maar postzegels gaan sparen
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #6
            Re: autoflower buiten

            Autoflowers binnen is niet zo zinvol daar ze het beste presteren op 20/4 of 18/6 hun gehele leven , dus ook in de bloei. En datkost nogal wat stroom. Dan kan je beter niet autoflowers op 12/12 binnen zetten. Een autoflower buiten zaaien in mei/juni gaat perfect.

            Comment

            • natnek
              Advanced Stoner
              Member
              • Jun 2013
              • 71

              #7
              Re: autoflower buiten

              Tip, hoe groter de pot of vaste grond "deels bewerkt" hoe ....... De opbrengst, maar je moet er wel iets voor doen.
              Probeer speciekuip of emmer 12l voor 40gr droog.

              Comment

              • shine2009
                Senior Stoner
                Member
                • Jun 2013
                • 25

                #8
                Re: autoflower buiten

                als je de dwarf pakt van RQS dan zit je wel redelijk in je opbrengst hij leverde mij in een tent ongeveer 100 gram buiten iets meer maar die waren meer fluffy

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: autoflower buiten

                  Pics or it didn't happen !
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • Gamm
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 1610

                    #10
                    Re: autoflower buiten

                    Een Royal Dwarf van RQS die 100 gram levert... Tjah, dat wil ik ook wel eens zien
                    Heb zo m'n twijfels...

                    Niettegenstaande, hun Northern Light AF heeft me wél meer dan 100 gram per plant opgeleverd.
                    (En daar zijn de bewijzen van in mijn verslag te vinden)
                    sigpic
                    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                    Comment

                    • Lovis
                      Senior Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jul 2012
                      • 912

                      #11
                      Re: autoflower buiten

                      Zal ik volgende rondr is testen.. heb er nog zaad van

                      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                      - 1m² Tuin

                      Comment

                      Bezig...