Kweken in een propagator

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • klavien
    Senior Stoner
    Member
    • May 2014
    • 47

    #1

    Kweken in een propagator

    Korting op 420shop
    Hallo mijn naam is Kevin.

    Ik heb best wat ervaring in het kweken in een kweek ten (90x90x180).

    Nu is mijn vraag of je een autoflower van uit zaad tot einde bloei in een propagator kan kweken..?
    Iemand hier al ervaring mee, of is het onmogelijk.
    Ik zat zelf met de gedachte dat een autoflower niet hoog word en met de juiste kleuren er best een mooie resultaat uit kan komen.

    Wat denken jullie..?
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #2
    Re: Kweken in een propagator

    Voor wat dient een propagator? Als je ervaring met kweken in tenten hebt weet je toch dat dat niet gaat.
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • DenSchimmige
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2013
      • 1132

      #3
      Re: Kweken in een propagator

      Als je een propegator groot genoeg hebt misschien.
      Al zit je dan al weer meer op een (tunnel) kas idee.

      Overigens wil je de luchtvochtigheid richting het einde van je kweek niet zo super hoog hebben liggen.
      Dus weet niet hoe je dat wil aanpakken?
      If life keeps putting you down, You better stay high

      Comment

      • Wietefras
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2013
        • 4374

        #4
        Re: Kweken in een propagator

        Ik had vorig jaar buiten ook een autoflower die slechts 15 cm hoog werd. Dat zou inderdaad in een propegator kunnen, maar dat soort dwerggroei is niet "normaal".

        Vraag me ook af wat de zin is van die propagator. Wat hoop je ermee te bereiken wat je in die kweektent niet hebt? Een stuk plastic tussen lamp en plant kost sowieso licht. Dat verlies je dan al.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Kweken in een propagator

          Snap ook het nut niet zo.
          Het is in ieder geval niet goed voor de plant.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...